eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólModernizacja drogi gminnej nr 003732F w Lubieszowie, Gmina Nowa Sól



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej nr 003732F w Lubieszowie, Gmina Nowa Sól

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi gminnej nr 003732F w Lubieszowie, Gmina Nowa Sól

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd712380-7e39-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036739/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja drogi gminnej nr 003732F w Lubieszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484792

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1560908,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja drogi gminnej nr 003732F w Lubieszowie, Gmina Nowa Sól”. Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie powiatu nowosolskiego, województwo lubuskie.
Zakres robót obejmuje remont istniejącej drogi gminnej nr 003732F a także budowę sieci wodociągowej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia
a) Branża drogowa:
Zakres robót obejmuje remont istniejącej drogi nr 003732F na odcinku od granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 1052F do zjazdu na drogę wewnętrzną w działce nr 18/12. Długość remontowanego odcinka wynosi ok. 555,0 m. Roboty budowlane branży drogowej w szczególności będą polegały na:
- rozbiórce istniejącej nawierzchni jezdni,
- wykonaniu podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie C90/3 (0/30,5 mm),
- wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S,
- pod podbudową zasadniczą z kruszywa łamanego przewiduje się wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem,
- wykonaniu pobocza umocnionego z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C90/3 (0/25,0 mm),
- wymianie istniejącej nawierzchni zjazdów i dojść do posesji,
- wymianie istniejących krawężników i obrzeży
- wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego,
- humusowaniu terenów zielonych w pasie drogowym.
b) Branża sanitarna:
Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej od punktu W-1 na dz. nr 255 do punktu W10 na dz. nr 264/13. Zadanie będzie polegało na wytyczeniu trasy wodociągowej, robotach ziemnych a następnie na montażu rurociągów wodociągowych z węzłami. Zakres rzeczowy:
- rurociąg wodociągowy PVC de 110 l=500m z trzema hydrantami nadziemnymi dn 80,
- odgałęzienia rurociągu wodociągowego PE-HD de 32 l=39m oraz de 40 l=4m.,
- próby i badania wykonanych odcinków rurociągów,
- oznakowanie trasy wodociągu.
c) niezbędną wycinkę kolidujących drzew i krzewów na obszarze objętym zamówieniem; uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych w tym zakresie, jeśli będzie dotyczyć:
- pozyskane drewno o obwodzie powyżej 1,5m należy pociąć na kawałki o długości nie mniejszej niż 3m,
- pozyskane drewno o obwodzie poniżej 1,5m należy pociąć na kawałki o długości nie większej niż 1m,
- pozyskane drewno należy złożyć na placu przy ul. Cichej 6 w Kiełczu
UWAGA: Zamawiający wymaga aby wykonawca uzyskał pozwolenie na wycinkę drzewa zlokalizowanego przy projektowanym do remontu zjeździe (km 0+337,90), uiścił należną opłatę środowiskową oraz wykonał prace związane z usunięciem drzewa wraz z karczem. Szacunkowy koszt opłaty środowiskowej oscyluje około 6 630,00 zł.
d) wytyczenie geodezyjne pasa robót objętych niniejszym zamówieniem;
e) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją projektową;
f) zamieszczony przedmiar robót branży drogowej został sporządzony w celach pomocniczych i poglądowych, nie może one stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie posiada przedmiaru robót dla branży sanitarnej.Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
g) Wykonawca zobowiązany jest do wizji w terenie i dokonania dokładnego pomiaru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1919917,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2253180,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1919917,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrakom Kościan Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361837391

7.3.3) Ulica: Feliksa Nowowiejskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1919917,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.