Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00484792/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2024/BZP 00013128/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej nr 003732F w Lubieszowie, Gmina Nowa Sól
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi gminnej nr 003732F w Lubieszowie, Gmina Nowa Sól2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd712380-7e39-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036739/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja drogi gminnej nr 003732F w Lubieszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1560908,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja drogi gminnej nr 003732F w Lubieszowie, Gmina Nowa Sól”. Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie powiatu nowosolskiego, województwo lubuskie.
Zakres robót obejmuje remont istniejącej drogi gminnej nr 003732F a także budowę sieci wodociągowej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia
a) Branża drogowa:
Zakres robót obejmuje remont istniejącej drogi nr 003732F na odcinku od granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 1052F do zjazdu na drogę wewnętrzną w działce nr 18/12. Długość remontowanego odcinka wynosi ok. 555,0 m. Roboty budowlane branży drogowej w szczególności będą polegały na:
- rozbiórce istniejącej nawierzchni jezdni,
- wykonaniu podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie C90/3 (0/30,5 mm),
- wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S,
- pod podbudową zasadniczą z kruszywa łamanego przewiduje się wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem,
- wykonaniu pobocza umocnionego z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C90/3 (0/25,0 mm),
- wymianie istniejącej nawierzchni zjazdów i dojść do posesji,
- wymianie istniejących krawężników i obrzeży
- wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego,
- humusowaniu terenów zielonych w pasie drogowym.
b) Branża sanitarna:
Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej od punktu W-1 na dz. nr 255 do punktu W10 na dz. nr 264/13. Zadanie będzie polegało na wytyczeniu trasy wodociągowej, robotach ziemnych a następnie na montażu rurociągów wodociągowych z węzłami. Zakres rzeczowy:
- rurociąg wodociągowy PVC de 110 l=500m z trzema hydrantami nadziemnymi dn 80,
- odgałęzienia rurociągu wodociągowego PE-HD de 32 l=39m oraz de 40 l=4m.,
- próby i badania wykonanych odcinków rurociągów,
- oznakowanie trasy wodociągu.
c) niezbędną wycinkę kolidujących drzew i krzewów na obszarze objętym zamówieniem; uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych w tym zakresie, jeśli będzie dotyczyć:
- pozyskane drewno o obwodzie powyżej 1,5m należy pociąć na kawałki o długości nie mniejszej niż 3m,
- pozyskane drewno o obwodzie poniżej 1,5m należy pociąć na kawałki o długości nie większej niż 1m,
- pozyskane drewno należy złożyć na placu przy ul. Cichej 6 w Kiełczu
UWAGA: Zamawiający wymaga aby wykonawca uzyskał pozwolenie na wycinkę drzewa zlokalizowanego przy projektowanym do remontu zjeździe (km 0+337,90), uiścił należną opłatę środowiskową oraz wykonał prace związane z usunięciem drzewa wraz z karczem. Szacunkowy koszt opłaty środowiskowej oscyluje około 6 630,00 zł.
d) wytyczenie geodezyjne pasa robót objętych niniejszym zamówieniem;
e) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją projektową;
f) zamieszczony przedmiar robót branży drogowej został sporządzony w celach pomocniczych i poglądowych, nie może one stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie posiada przedmiaru robót dla branży sanitarnej.Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
g) Wykonawca zobowiązany jest do wizji w terenie i dokonania dokładnego pomiaru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1919917,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2253180,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1919917,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrakom Kościan Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361837391
7.3.3) Ulica: Feliksa Nowowiejskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1919917,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- PRZYGOTOWYWANIE ORAZ WYDAWANIE LUB DOWÓZ DWUDANIOWYCH OBIADÓW NA ZLECENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR +
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych na potrzeby Szpitalnego Laboratorium bakteriologiczno- serologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu w ramach zadania pn. "Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego" - Obszar Marina i Park Wodny Świat.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.