Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00060255/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00087125/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00158572/01 - Wynik z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa skweru w obrębie ulic Kelles-Krauza/Struga/Focha/Plac Jagielloński”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa skweru w obrębie ulic Kelles-Krauza/Struga/Focha/Plac Jagielloński”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e289c29-737e-450f-9797-1b9dee13bfa7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00660210/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa skweru w obrębie ulic Kelles-Krauza/Struga/Focha/ Plac Jagielloński
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10411263.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i 13 SWZ.
Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1041126
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny realizowany w § 20 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określone w § 20 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: In.III.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skweru wraz z przyległymi chodnikami w obrębie ulic Kelles-Krauza/Struga/Focha/Plac Jagielloński w Radomiu.
2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Rozbiórkę istniejących nawierzchni z kostki betonowej, płyt betonowych oraz z mieszanek mineralno-bitumicznych z podbudowami i obrzeżami wraz z wywozem i utylizacją.
2) Demontaż istniejących słupów i opraw oświetleniowych wraz z wywozem do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu.
3) Demontaż istniejących ławek i koszy na śmieci wraz z wywozem do Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu.
4) Budowę nowych oraz modernizacja istniejących ciągów pieszo-jezdnych (o nośności do 3,5t) i pieszych o nawierzchniach utwardzonych z: kostki granitowej, płyt betonowych, kamieni polnych, bruku dębowego oraz nawierzchni mineralnych stabilizowanych. W nawierzchni głównej alei dodatkowo osadzone płyty z napisami wgłębnymi wyciętymi w płytach oraz napisy z liter z brązu.
5) Budowę pergoli o konstrukcji trzyprzęsłowych ram stalowych o ażurowym zadaszeniu z profili modrzewiowych wraz z oświetleniem liniowym LED.
6) Budowę infopunktów: historycznego i przyrodniczego, z pulpitami informacyjnymi (ostateczna treść informacji na pulpitach do uzgodnienia z zamawiającym).
7) Dostawę i montaż obiektów parkowych (mała architektura):
- Parklety (altany modułowe) wraz z oświetleniem LED – 6 szt;
- Ławki parkowe podwójne – 18 szt;
- Ławki parkowe pojedyncze – 14 szt;
- Ławki łukowe – 2 szt;
- Siedziska piknikowe (ławostoły) -11 szt;
- Słup ogłoszeniowy okrągły – 1 szt;
- Kosze na odpady segregowane – 18 szt;
- Tablice z regulaminem – 4 szt;
- Infopunkty tablice informacyjne – 24 szt;
- Stojaki rowerowe – 23 szt;
8) Budowę placu zabaw o nawierzchniach naturalnych (piaskowa, żwirowa, kostka drewniana, trawiasta – trawa z rolki o pow. ok. 190m2) oraz dostawa i montaż urządzeń placu zabaw wykonanych z materiałów naturalnych (drewno akacjowe).
- Linarium – duża konstrukcja wspinaczkowa – 1 kpl;
- Wielofunkcyjny zestaw zabawowy ze ślizgawką – 1 szt;
- Huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt;
- Huśtawka ważka podwójna – 1 szt;
- Równoważnia – 2 szt;
- Trampoliny – 3 kpl;
- Bujaki – 2 szt;
- Pieńki (siedziska) – 12 szt;
- Stojaki dla rowerków w formie drewnianych pieńków – 4 szt.
- Okorowane pnie (siedziska) – 8 szt.
- Obrzeża pola piaskowego – palisada z kantówki dębowej
- Obrzeża pomiędzy nawierzchnią żwirową a trawiastą – płaskownik stalowy.
- Ogrodzenie placu zabaw – siatka z liny nierdzewnej rozpięta na słupkach drewnianych, bramy drewniane.
9) Dostawę i montaż obiektów strefy wypoczynku:
- Leżak – 3 szt.
- Hamak – 3 szt;
- Ławka wisząca – 1 szt;
- Pieńki – 20 szt.
10) Dostawę i montaż elementów ekologicznych tj:
- Poidełka dla ptaków i drobnych zwierząt – 3 szt;
- Domki dla jeży – 3 szt;
- Domki lęgowe dla ptaków – 6 szt;
- Budki lęgowe dla nietoperzy – 10 szt;
- Hotel dla owadów – 1 szt;
- Domki dla owadów – 4 szt;
- Eksponowane omszałe pnie drzew – 12 szt.
11) Wykonanie nowego zagospodarowania terenów zielonych - wydzielenie m.in. strefy łąki kwietnej, 2 niecek retencyjnych (ogród deszczowy), strefy zieleni ozdobnej, strefy roślinności rzadziej koszonej oraz m.in. nasadzenia nowych drzew i przesadzenia istniejących, nasadzenia krzewów, roślin okrywowych, bylin, trawników itp.
12) Wykonanie nowej instalacji wodociągowej wraz z przyłączem oraz punkty czerpalne wody (hydranty ogrodowe - punkty do podlewania terenów zielonych) oraz zdrój wody pitnej.
13) W ramach zamówienia Wykonawca dokona wymiany na nowe zlokalizowanych na terenie skweru włazów z pokrywą studzienek kanalizacyjnych wraz z dopasowaniem ich do poziomu nowej nawierzchni.
14) Rozbudowę oświetlenia parkowego na słupach stalowych ocynkowanych o wys. 4 m z oprawami LED – 15 szt. oraz wymiana na nowe oświetlenia wysokiego na słupach stalowych ocynkowanych o wys. 8 m z oprawami LED – 12 szt.
15) W ramach zamówienia Wykonawca opracuje oraz uzgodni w MZDiK Radom projekt stałej organizacji ruchu, a przed przystąpieniem do robót opracuje i uzgodni projekt czasowej organizacji ruchu oraz wystąpi do MZDiK w Radomiu z wnioskiem na zajęcie pasa drogowego.
16) Dostawę i montaż, oznakowania poziomego i pionowego wynikającego z w/w opracowanego projektu stałej organizacji ruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 500.000,00 (słownie: pięćset tysięcy 00/100) złotych, lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 500.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 500.000,00 złotych.
UWAGA: w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na środki finansowe zgromadzone na jego rachunkach bankowych, pod uwagę brane mogą być również środki zgromadzone na tzw. rachunku VAT.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten:
a) w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
- robotę budowlaną z branży drogowej (np. budowa drogi, placu, ścieżki rowerowej, chodników, terenów utwardzonych itp.) o wartości -wraz z ew. zagospodarowaniem terenu i robotami elektrycznymi- minimum 2.000.000,00 (słownie: dwa miliony 00/100) zł lub
- robotę budowlaną polegającą na zagospodarowaniu zorganizowanego terenu zielonego (np. park, skwer itp.) o wartości -wraz z ew. elementami infrastruktury- minimum 2.000.000,00 (słownie: dwa miliony 00/100) zł,
b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji n/w osoby:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych,
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych;
- osobę posiadająca średnie bądź wyższe wykształcenie w zakresie dot. zieleni (ukończona szkoła rolnicza, ogrodnicza, leśna lub szkoła wyższa w kierunku np. rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu itp.) lub ukończony kurs specjalistyczny w tym kierunku, która to osoba posiada min. 12-miesięczną praktykę zawodową przy pracach dot. nasadzeń i/lub pielęgnacji zieleni.
z zastrzeżeniem, że Zamawiający uzna Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony również, jeżeli Wykonawca wykaże mniejszą lub większą ilość osób, ale osoby te posiadają łącznie wszystkie w/w wymagane uprawnienia.
UWAGA I: dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
UWAGA II: oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności jeśli zaangażowanie przez Wykonawcę zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak
zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty
budowlane zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ,
2) Dowody określające czy roboty budowlane o których mowa w ppkt 1, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SWZ,
4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – dokument
wymagany w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w § 7 pkt 1 ppkt 1 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z treścią § 8 SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania w przedmiocie określa § 8 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Uregulowania w przedmiocie zawiera § 12 oraz §12a projektu umowy (zał. do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1041126
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-31 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Wykluczeniu z udziału w postępowaniu podlega także Wykonawca, w odniesieniu do którego zachodzą okoliczności określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.2) Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zamówienia z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko na lata 2021-2027(FEnIKS).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa urządzeń podtrzymujących sieć informatyczną dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Struga, Osiedlowej oraz Witkacego
- Najem samochodów osobowych dla Centrum Informatyki Resortu Finansów na okres 12 miesięcy
- Dostawa artykułów biurowych
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Modernizacja oświetlenia osiedle Wschodnie w Iwoniczu-Zdroju - ul. Braci Kazurów, ul. Penara, ul. Aleksiewicza, ul. Ogrodowa.
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Budowa oświetlenia przy drodze powiatowej Pęcz - Strzelin
- Budowa obiektu magazynowego wraz z instalacjami przy willi "Jadwiga" w Ojcowie
- "Budowa urządzeń placu zabaw w centrum sportowo-rekreacyjnym" w Bronowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.