Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005951/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013333 z dnia 2021-03-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wielkopolskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Średzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Środzie Wielkopolskiej
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Średzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 2858051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsredzki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wielkopolskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aecd0b8b-679a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000528/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wielkopolskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 Europejski Fundusz Społeczny Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży - tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005951/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ID.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 901382,11 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 901382,11 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 105 szt. laptopów z pakietem biurowym i programem antywirusowym wyposażonych w głośniki i kamery wraz z myszkami bezprzewodowymi z baterią do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Środzie Wielkopolskiej dla Szkoły Branżowej I Stopnia Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 300487,8 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 97 szt. laptopów z pakietem biurowym i programem antywirusowym wyposażonych w głośniki i kamery wraz z myszkami bezprzewodowymi z baterią oraz 20 szt. tabletów do Zespołu Szkół Rolniczych im. J.H. Dąbrowskiego w Środzie Wielkopolskiej dla Branżowej Szkoły I Stopnia nr 24.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 300406,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 95 szt. laptopów z pakietem biurowym i programem antywirusowym wyposażonych w głośniki i kamery wraz z myszkami bezprzewodowymi z baterią oraz 12 szt. tabletów graficznych do Zespołu Szkół Rolniczych im. J.H. Dąbrowskiego w Środzie Wielkopolskiej dla Technikum nr 34.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237450-8 - Tablety graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 300487,8 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346509,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393907,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356841,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC Paweł Oleksiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472275263
7.3.3) Ulica: Podrzeczna 38
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356841,45
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340256,13
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384805,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349899,33
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC Paweł Oleksiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472275263
7.3.3) Ulica: Podrzeczna 38
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349899,33
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-25Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356361,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401959,08
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356361,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC Paweł Oleksiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472275263
7.3.3) Ulica: Podrzeczna 38
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356361,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-252021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 w Środzie Wielkopolskiej (ul. Lipowa)w zakresie wymiany podłogi na hali sportowej.
- Rozbudowa drogi powiatowej 3668P od skrzyżowania w m. Brzezie do Czarnego Piątkowa.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu osobowego
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w Koszutach w zakresie budowy szatni dla zawodników
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 3 im. I. Łukasiewicza w Środzie Wielkopolskiej do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami w zakresie budowy windy.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3735P - ul. Raczyńskiego w Zaniemyślu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.