eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzZakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wyt³oczonymi numerami rejestracyjnymi



Og³oszenie z dnia 2021-03-04


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00013334 z dnia 2021-03-04

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wyt³oczonymi numerami rejestracyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wyt³oczonymi numerami rejestracyjnymi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c330475f-7cc3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00013334

2.6.) Wersja og³oszenia: 03

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004280/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Tablice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. 3. Za datê przekazania, wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osób uprawnionych do kontaktu z Wykonawcami: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl, r.fandrych@powiat.zgierz.pl, e.nawrocka@powiat.zgierz.pl4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;4) w³±czona obs³uga JavaScript;5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy;2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania dotycz±ce w szczególno¶ci z logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu Zgierskiego z siedzib± w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a, 95-100 Zgierz;2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Micha³a Koralewskiego, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: poczta@mkoralewski.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak rejestru ZP. 272.3.2021 pn.: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wyt³oczonymi numerami rejestracyjnymi.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp;4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych - w przypadku, gdy skorzystacie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 544309,48 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawê zgodnie ze SWZ ka¿dorazowo na podstawie zamówieñ sukcesywnie sk³adnych przez Zamawiaj±cego nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów, wykonanych zgodnie z wytycznymi okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.). 2. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce zapotrzebowanie, z zastrze¿eniem ust. 3: l.p. Przedmiot zamówienia Typ j.m. Ilo¶æ1 Tablice samochodowe jednorzêdowe 11 szt. 440002 Tablice samochodowe dwurzêdowe 12 szt. 2003 Tablice motocyklowe, ci±gnikowe 13 szt. 16004 Tablice motorowerowe 14 szt. 5005 Samochodowa zmniejszona 15 szt. 5006 Samochodowa indywidualna jednorzêdowa 21 szt. 1607 Samochodowa indywidualna dwurzêdowa 22 szt. 108 Motocyklowa indywidualna 23 szt. 109 Samochodowa zabytkowa jednorzêdowa 31 szt. 5010 Samochodowa zabytkowa dwurzêdowa 32 szt. 1611 Motocyklowa zabytkowa 33 szt. 1012 Samochodowa tymczasowa jednorzêdowa 41 szt. 60013 Profesjonalna jednorzêdowa 71 szt. 1003. Podane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci zapotrzebowania na tablice rejestracyjne s± wielko¶ciami szacunkowymi i mog± ulec zmniejszeniu, przy czym Zamawiaj±cy gwarantuje, ¿e przedmiotowe zmiany ilo¶ciowe nie spowoduj± obni¿enia warto¶ci umowy o wiêcej ni¿ 25 %.4. CPV: 30195000-2-Tablice5. Wykaz tablic (wzory wg rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.), zawiera tablice: zwyczajne, jednorzêdowe zmniejszone, tymczasowe, badawcze, indywidualne, zabytkowe, profesjonalne i wtórniki ka¿dego rodzaju.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do:1) nieodp³atnego odbioru w³asnym transportem, z siedziby Zamawiaj±cego – 95-100 Zgierz, ul. D³uga 49, wycofanych z obrotu tablic rejestracyjnych pojazdów w celu ich fizycznej kasacji, spis tablic przeznaczonych do kasacji bêdzie ka¿dorazowo sporz±dzany przez Zamawiaj±cego,2) nieodp³atnej fizycznej kasacji tablic oraz pisemnego potwierdzenia faktu fizycznej likwidacji tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu zgodnie ze spisem, o którym mowa w pkt. 1 i niezw³ocznego przekazania go Zamawiaj±cemu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 730 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena oferty - 60%, termin dostawy tablic - 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy tablic

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji 3) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy;b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1170)f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Ustawy, dotycz±cych ukarana za wykroczenie, za które wymierzone karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny, g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c Ustawy, h) art. 109 ust. 1 pkt 3 Ustawy, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny, i) art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Ustawy; 2. Je¿eli Wykonawca nie mo¿e uzyskaæ dokumentu, dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument dotyczy, z³o¿one pod przysiêg± lub je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, dokumenty w zakresie ust. 1 pkt 1 - 3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.4. W przypadku, gdy Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów lub zamierza powierzyæ realizacjê zamówienia podwykonawcy nie bêd±cego podmiotem udostepniaj±cym zasoby, Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawcê do z³o¿enia na wezwanie podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tych podmiotów z zakresu ust. 1 pkt 2 oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 i 109 Ustawy Pzp, aktualne na dzieñ z³o¿enia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;2) o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 i 3 do SWZ. O¶wiadczenia stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w SWZ. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;3) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz – je¿eli dotyczy4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy. Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 5) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium – je¿eli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 8 000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu - wp³aca siê WY£¡CZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: konto bankowe: Bank Spó³dzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51 8783 0004 0029 0065 2000 0004, na poleceniu przelewu nale¿y wpisaæ: DOSTAWA TABLIC 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego.6. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4, ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.8. Ka¿da forma wadium musi gwarantowaæ Zamawiaj±cemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przes³anek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i porêczenia wnoszone jako wadium powinny byæ, nieodwo³alne w trakcie trwania terminu zwi±zania ofert± oraz nie mog± byæ zastrze¿one pod warunkiem.9. Gwarant /porêczyciel nie mo¿e uzale¿niaæ wyp³aty wadium od spe³nienia jakichkolwiek warunków lub przed³o¿enia jakiejkolwiek dokumentacji.10. Dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie wadium w formie niepieniê¿nej nie mog± byæ uzupe³niane, a ich brak powodowaæ bêdzie odrzucenie oferty Wykonawcy.11. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego wskazany powy¿ej.12. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach ni¿ w pieni±dzu - orygina³ dokumentu zachowuj±cego wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert± musi byæ wystawiony na rzecz Zamawiaj±cego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu Zgierskiego. 13. Wykonawcy wspólnie sk³adaj±cy ofertê w przypadku wnoszenia wadium w innych formach ni¿ w pieni±dzu – zaleca siê, ¿eby w tre¶ci dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy sk³adaj± jedn± ofertê.14. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium okre¶la Ustawa.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, ¿e:1) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 3 do SWZ2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów – za³±cznik nr 2 do SWZ5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany do tre¶ci niniejszej umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp, w szczególno¶ci w ni¿ej opisanych przypadkach: 1) zmiany adresu/siedziby/danych kontaktowych Zamawiaj±cego/Wykonawcy, osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego/Wykonawcy;2) zmiany terminu rozpoczêcia/ zakoñczenia realizacji umowy w przypadku przed³u¿enia siê procedury przetargowej;3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy;4) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w zakresie ceny materia³ów lub kosztów niezbêdnych do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie wska¼nika og³aszanego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ w ci±gu 180 dni od daty podpisania umowy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia;5) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji umowy, w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia;6) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia;7) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji umowy, w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia;8) zmiany w zwi±zku z panuj±c± pandemi± wirusa SARS-cov-2, wywo³uj±cego chorobê COVID-19, dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w oparciu o art. 15 r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 r. poz. 1842);9) dzia³ania si³ natury uznane za stan klêski ¿ywio³owej, katastrofy naturalnej lub awarii technicznej, których skutki zagra¿aj± ¿yciu lub zdrowiu du¿ej liczby osób, mieniu w wielkich rozmiarach albo ¶rodowisku na znacznych obszarach;10) dzia³ania si³y wy¿szej, za któr± uwa¿a siê zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wystêpuj±ce po zawarciu niniejszej umowy, a których strony nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemo¿liwiaj± wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej tre¶ci±. Do dzia³añ si³y wy¿szej strony zaliczaj± w szczególno¶ci: wojnê, dzia³ania wojenne, powód¼, po¿ar, który nie powsta³ z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyj±tkiem strajków w zak³adach Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, akt prawny administracji pañstwowej.3. Zakres zmian wprowadzonych do przedmiotu zamówienia nie mo¿e wykraczaæ poza zmiany konieczne dla prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.4. Zmiana postanowieñ umowy mo¿liwa jest tak¿e w przypadku:1) z³o¿enia wniosku o upad³o¶æ albo likwidacjê Wykonawcy;2) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy uzasadniaj±cych ryzyko, ¿e wykonane przez niego roboty mog± nie zostaæ nale¿ycie wykonane, zgodnie z dokumentacj± projektow±.......ze wzglêdów technicznych pe³ny opis zakresu zmian do umowy zawieraj± dokumenty zamówienia zamieszczone na wskazanej platformie zakupowej7. Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy:a) zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie, za zgod± stron, wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci;b) strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci;c) wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

TERMIN DOSTAWY TABLIC (TDT)– kryterium bêdzie oceniane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w tre¶ci FORMULARZA OFERTOWEGO – Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ ilo¶æ dni, w których zobowi±¿e siê zrealizowaæ zamówienie na dostawê tablic od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom w kryterium odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady: Wykonawca obowi±zkowo musi wskazaæ tylko jeden termin dostawy tablic, z wy³±czeniem tablic indywidualnych i wtórników , który bêdzie obowi±zywa³ w trakcie realizacji umowy, Zamawiaj±cy przyzna nastêpuj±ce punkty za poszczególne terminy dostaw w ci±gu:a) 7 dni kalendarzowych od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego – 0 pkt, b) 5 dni kalendarzowych od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego– 20 pkt, c) 3 dni kalendarzowych od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego– 40 pkt
2021-03-04 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.