Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00616335/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Gminy Kocierzew Płd. 2024-2030, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kocierzew Płd. oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Gminy Kocierzew Płd. - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocierzew Południowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocierzew Południowy 83
1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468384825
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kocierzewpoludniowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb0e7aae-6905-479c-81ed-45e8c0fc3e5e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Gminy Kocierzew Płd. 2024-2030, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kocierzew Płd. oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Gminy Kocierzew Płd. - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb0e7aae-6905-479c-81ed-45e8c0fc3e5e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011018/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Gminy, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Gminy Kocierzew Południowy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616335
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Gminy Kocierzew Południowy 2024-2030, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kocierzew Południowy oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Gminy Kocierzew Południowy.
2. Sporządzenie zgodnie z przepisami prawa Strategii Rozwoju Gminy Kocierzew Południowy 2024-2030, która w szczególności ma określać cele i priorytety rozwoju Gminy oraz warunki, które powinny ten rozwój zapewnić, a także powinna obejmować m. in. wnioski z diagnoz, opartych na przeprowadzeniu minimum dwóch warsztatów diagnostyczno-projektowych, charakterystykę poszczególnych obrębów, charakterystykę problemów Gminy, uwarunkowań i przesłanek rozwoju, wizji Gminy, cel główny i priorytety Strategii wraz z wskaźnikami docelowymi, uwarunkowaniami realizacji Strategii, analizę możliwości rozwoju Gminy, listę planowanych do realizacji działań i źródeł ich finansowania, system realizacji, powiązań Strategii z innymi strategiami i programami, systemu planowania, wdrażania, monitorowania i oceny strategii. Wykonawca zobowiązany jest także do przeprowadzenia procesu konsultacji Strategii co najmniej w zakresie wynikającym z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (tj. Dz.U. 2024 poz. 324 ze zm.);
3. Sporządzenie Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kocierzew Południowy, w tym:
3.1 przygotowanie diagnozy w celu wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji wraz z projektem uchwały i przeprowadzeniem konsultacji społecznych, zakończony przekazaniem projektu uchwały złożonej do Rady Gminy;
3.2 przygotowanie projektu Gminnego Programu Rewitalizacji (dalej GPR) – wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych oraz opiniowaniem GPR, a także strategiczną oceną oddziaływania na środowisko projektu GPR (o ile będzie to zasadne ), zakończony przekazaniem projektu uchwały w sprawie przyjęcia GPR złożonej do Rady Gminy.
3.3 opracowanie projektu uchwały w sprawie zasad wyboru oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z konsultacjami oraz przedłożeniem GPR do weryfikacji przez Urząd Marszałkowski, zakończony uzyskaniem wpisu do Wykazu programów rewitalizacji województwa łódzkiego.
4. Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Kocierzew Południowy oraz punktowych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (zwanych dalej mpzp) wraz z niezbędną dokumentacją planistyczną, zgodny z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 poz. 1130) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. 2023 poz. 2758).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278595 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278595 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278595 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OLP Sp z o.o. (OLP Sp z o.o.)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowania, Studiów, Usług i Realizacji TERPLAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361282378
7.3.3) Ulica: Traugutta 25 lok 1507
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-113
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278595 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Drohiczyn"
- SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO MIASTA I GMINY KROŚNIEWICE
- "Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Ząbkowice Śląskie"
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY BARTOSZYCE
- Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Witnica
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.