Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516738/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH
DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E. SCZANIECKIEJ
W PNIEWACH – 2024 ROK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pniewy ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. EMILII SCZANIECKIEJ W PNIEWACH
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół im. Emilii Sczanieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000777214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 10
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 0612910607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarzzspniewy@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespolszkolpniewy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCHDLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E. SCZANIECKIEJ
W PNIEWACH – 2024 ROK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-941570ee-8ab9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00447927/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Emilii Sczanieckiej w Pniewach na 2024rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.381.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333347,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. E. Sczanieckiej w Pniewach – 2024 rok – Warzywa i OwoceSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz ofertowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzu ofertowym przez cały okres trwania umowy. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego (Bursa Szkolna, ul. Św. Ducha 10, 62-045 Pniewy), środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dn. 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia dla Zespołu Szkół im. E. Szczanieckiej w Pniewach zgodnie z formularzem ofertowym w załącznikach 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 102146,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczychdla Zespołu Szkół im. E. Sczanieckiej w Pniewach – 2024 rok – Mięso i przetwory
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz ofertowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzu ofertowym przez cały okres trwania umowy. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego (Bursa Szkolna, ul. Św. Ducha 10, 62-045 Pniewy), środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dn. 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia dla Zespołu Szkół im. E. Szczanieckiej w Pniewach zgodnie z formularzem ofertowym w załącznikach 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 121054,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczychdla Zespołu Szkół im. E. Sczanieckiej w Pniewach – 2024 rok – Mrożonki i ryby mrożone
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz ofertowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzu ofertowym przez cały okres trwania umowy. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego (Bursa Szkolna, ul. Św. Ducha 10, 62-045 Pniewy), środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dn. 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia dla Zespołu Szkół im. E. Szczanieckiej w Pniewach zgodnie z formularzem ofertowym w załącznikach 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
4.5.5.) Wartość części: 37256,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczychdla Zespołu Szkół im. E. Sczanieckiej w Pniewach – 2024 rok – Przetwory konserwowe, mączne, tłuszcze, jaja, przyprawy i inne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz ofertowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzu ofertowym przez cały okres trwania umowy. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego (Bursa Szkolna, ul. Św. Ducha 10, 62-045 Pniewy), środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dn. 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia dla Zespołu Szkół im. E. Szczanieckiej w Pniewach zgodnie z formularzem ofertowym w załącznikach 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15851100-9 - Makaron niegotowany
15872400-5 - Sól
15981000-8 - Wody mineralne
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.5.5.) Wartość części: 90508,62 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczychdla Zespołu Szkół im. E. Sczanieckiej w Pniewach – 2024 rok – Pieczywo
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz ofertowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzu ofertowym przez cały okres trwania umowy. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego (Bursa Szkolna, ul. Św. Ducha 10, 62-045 Pniewy), środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dn. 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia dla Zespołu Szkół im. E. Szczanieckiej w Pniewach zgodnie z formularzem ofertowym w załącznikach 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 29381,55 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczychdla Zespołu Szkół im. E. Sczanieckiej w Pniewach – 2024 rok – Nabiał
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz ofertowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzu ofertowym przez cały okres trwania umowy. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego (Bursa Szkolna, ul. Św. Ducha 10, 62-045 Pniewy), środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dn. 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia dla Zespołu Szkół im. E. Szczanieckiej w Pniewach zgodnie z formularzem ofertowym w załącznikach 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15511000-3 - Mleko
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
4.5.5.) Wartość części: 74054,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102146,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102425,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102146,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Ogrodnicza” Jerzy Czerwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631002012
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 111
7.3.4) Miejscowość: 64-700 Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102146,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37256,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43189,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37256,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Allfood Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692519016
7.3.3) Ulica: ul. BoWID 9 k
7.3.4) Miejscowość: 75-209 Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-209
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37256,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90508,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90508,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90508,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALKOWIAK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3
7.3.4) Miejscowość: 64-553 Grzebienisko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALLFOOD SP. Z O.O. W KOSZALINIE
jakie przetargi wygrała firma
ALLFOOD SP. Z O.O. W KOSZALINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37256,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29381,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67579,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29381,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia Sieraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870000223
7.3.3) Ulica: Pl. Powstańców Wlkp.1
7.3.4) Miejscowość: 64-410 Sieraków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-410
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90508,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74054,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74054,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74054,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALKOWIAK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3
7.3.4) Miejscowość: 64-553 Grzebienisko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74054,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2024-12-31INNE PRZETARGI PNIEWY
- Dostawa artykułów spożywczych do przedszkola "Miś" w Pniewach od 2 stycznia 2025 r. do 29 sierpnia 2025 r.
- Remont budynku świetlicy wiejskiej w Karolewie w ramach zadania: Modernizacja świetlicy wiejskiej w Karolewie.
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.