Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636702/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 20 im. Marii Konopnickiej Rudzie Śląskiej w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 20 IM.MARII KONOPNICKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000727618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 11
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-707
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322428686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp20.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp20.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9daabc4-091d-476e-bfd2-d82f1d1bd42b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 20 im. Marii Konopnickiej Rudzie Śląskiej w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9daabc4-091d-476e-bfd2-d82f1d1bd42b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP20.2701.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 242000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa cateringu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 20 im. Marii Konopnickiej Rudzie Śląskiej w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie: śniadanie, obiad jednodaniowy (drugie danie), obiad dwudaniowy (zupa+drugie danie), podwieczorek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228993,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249817,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228993,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Marketingowo-Usługowe MANAGER-POL,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241531788
7.3.3) Ulica: Plac Warszawski 5
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OLCHAWA SABINA - PRZEDSIĘBIORSTWO MARKETINGOWO USŁUGOWE MANAGER-POL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228993,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Remont zwalniaków produkcji EMA-ELFA dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - GLINIK dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba - nr grupy 295-27-02
- Zawarcie umowy ramowej na sprawowanie nadzorów budowlanych nad wybranymi obiektami w trakcie ujawniania się wpływów górniczych KWK Ruda.
- "Sporządzenie planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla miasta Ruda Śląska"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba i Ruch Bielszowice z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Ruch Halemba, Zadanie nr 2 - Ruch Bielszowice
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Szkoły Podstawowej nr 13 im. ks. Franciszka Blachnickiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługi przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci przedszkola i żłobka w Żarowie.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Szkoły Podstawowej nr 13 im. ks. Franciszka Blachnickiego Jastrzębiu-Zdroju
- Usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci przedszkola i żłobka w Żarowie
- "Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 26 czerwca 2025 roku"
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. 600-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Luborzycy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.