Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293126/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łukowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukowa
1.5.2.) Miejscowość: Łukowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-412
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846874002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lukowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uglukowa.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
uglukowa.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łukowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7880a72-5275-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004256/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łukowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293126/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.2710.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łukowa.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie (zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami) odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów przygotowania i recyklingu odpadów komunalnych oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888, z późn. zm.), oraz aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do powyższej ustawy, zapisami „Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022”, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego, Nr XXIV/349/2016 z dnia 2 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami dla województwa Lubelskiego 2022” oraz obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Łukowa, a w szczególności:
1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z każdego miejsca z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Łukowa;
2) odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanych przez Zamawiającego odpadów komunalnych dostarczanych przez mieszkańców gminy Łukowa do Stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK) w każdy poniedziałek miesiąca w godz. 1000 – 1400;
3) zaopatrywanie nieruchomości w worki do odbioru odpadów;
4) odbiór i zagospodarowanie odpadów z dzikich wysypisk.
4.3. Orientacyjną ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania w okresie realizacji zamówienia wynosi:
- odpady komunalne niesegregowane: 243 Mg,
- selektywnie zebrane odpady komunalne: 271 Mg.
4.4. Szczegółowy zakres usług (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest
w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412423,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448891,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412423,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133777358
7.3.3) Ulica: Plac Jana Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-005
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412423,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów poprocesowych z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Katowicach.
- Usługa wywozu segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu szpitala COM Jarosław.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.