Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013405 z dnia 2021-03-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie chodników w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2020/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03, 42 211 15 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.konstantynow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie chodników w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2020/20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6640d35-7ce8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001886/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zimowe utrzymanie chodników w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2020/2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Umowa podstawowa dla części II zamówienia pn. „Zimowe utrzymanie dróg miejskich ipowiatowych oraz zimowe utrzymanie chodników w granicach administracyjnychKonstantynowa Łódzkiego w sezonie 2020/2021” w zakresie zimowego utrzymania chodników, zostałazawarta z Wykonawcą ZIGGER Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-838), przyul. Prostej nr 69, lok. 1A.01 w dniu 04.11.2020 r. do kwoty 76.550,00 zł brutto. Zgodnie zinformacją zawartą w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu z dn. 05.10.2020 r. Zamawiającyprzewidywał udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uchylonej ustawy zdnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.) w zakresie usług zimowego utrzymania chodników na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Powyższa przesłanka wpisuje się w okoliczności wynikające z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23148,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania chodników na terenie Konstantynowa Łódzkiego.2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem podstawowym został zawarty w Załączniku nr 1 do Projektu umowy - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIGGER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272786649
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 10
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
80% zakresu prac zostanie powierzone Podwykonawcy GREEN PARK Sp. z o.o., ul. Sanicka 26, 97-500 Radomsko.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-152021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.