Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00483253/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 33 w
Bielsku-Białej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 33 IM.KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070576122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łagodna 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 816 49 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp33@miasto.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp33.eduportal.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,143779,44b423c4e098605e6101406b7cd0f1ca.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 33 wBielsku-Białej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c800d21-7c90-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072838/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 przygotowanie i dostawa posiłków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP33.ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133042,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyżywienia dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Kornela Makuszyńskiego w Bielsku-Białej, polegająca na przygotowaniu, dowozie oraz wydaniu posiłków maksymalnie dla 65 uczniów dziennie, przebywających na co dzień w placówce Zamawiającego.
2. Forma posiłków: II danie i kompot.
3. Termin wykonywania zamawiania: począwszy od 2.01.2024 r. do 31.12.2024 r.– posiłki muszą być wydawane przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (okres realizacji zamówienia nie obejmuje wakacji, ferii, dni wolnych od zajęć dydaktycznych).
4. Przewidywana ilość wydanych posiłków (przez cały okres trwania zamówienia) kształtuje się na poziomie 11 050, tj.:
- 5 525 posiłków w budynku przy ul. Łagodnej 26;
- 5 525 posiłków w budynku przy ul. Straconki 25.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121329,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184424,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121329,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Natalia Jodłowiec-Lubańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372626083
7.3.3) Ulica: Hebanowa 16A
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA NATALIA JODŁOWIEC-LUBAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA NATALIA JODŁOWIEC-LUBAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121329,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Usługi transportowe oraz wywóz gabarytów i odpadów niesegregowanych w związku z opróżnianiem lokali komunalnych, w podziale na 2 części.
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU KONCENTRATORA TLENU DLA BIELSKIEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zespołu budynków przy ul. Partyzantów 98 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń
- Dostawa środków utrzymania czystości dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 348 wchodzącego w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 w Warszawie w okresie od 03.02.2025r do 31.12.2025 r
- SZP.281.14.2025 - Usługa polegająca na zapewnieniu całodziennej obsługi w zakresie żywienia pacjentów Instytutu "CZMP"
- Świadczenie usług cateringowych dla Stobrawskiego Centrum Medycznego
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu w ramach wydarzeń organizowanych w 2025 roku, takich jak szkolenia, konferencje, targi itp.
- Usługi przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci przedszkola i żłobka w Żarowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.