Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256722/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00262263/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
- 2022/BZP 00040427/01 - Wynik z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego w Piasecznie i dzierżawa łączy światłowodowych na potrzeby monitoringu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego w Piasecznie i dzierżawa łączy światłowodowych na potrzeby monitoringu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-743802ff-3d48-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001806/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.50 Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu miejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256722/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Spr. 104/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Rozbudowa monitoringu na skrzyżowaniu ul. Kościuszki i Sienkiewicza w Piasecznie4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 38483,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Rozbudowa monitoringu na skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego i Okulickiego w Piasecznie4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 26272,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Rozbudowa monitoringu - parking ul. Zgoda w Piasecznie4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 44904,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Rozbudowa monitoringu na skrzyżowaniu Al. J. Pawła II i Dworcowa w Piasecznie.4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 37631,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu - Rozbudowa monitoringu na skrzyżowaniu ul. Kościuszki i Sienkiewicza w Piasecznie4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 46800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu - Rozbudowa monitoringu na skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego i Okulickiego w Piasecznie4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 46800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII – Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu - Rozbudowa monitoringu - parking ul. Zgoda w Piasecznie4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 46800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII – Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu - Rozbudowa monitoringu na skrzyżowaniu Al. J. Pawła II i Dworcowa w Piasecznie4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 46800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części I postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie (części).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60589,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60589,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63049,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63049,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63049,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMAX P. Winiarski A. Małecki Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015257374
7.3.3) Ulica: Walecznych
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-926
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac elektrycznych - Eltilo Usługi Elektryczne Krzysztof Lipka, część prac projektowych - Enerdzis Paweł Rozczypała, prace geodezyjne - PGK Maciej Brzosko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63049,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59359,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59359,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59359,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMAX P. Winiarski A. Małecki Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0115257374
7.3.3) Ulica: Walecznych
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-926
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac elektrycznych - Eltilo Usługi Elektryczne Krzysztof Lipka, część prac projektowych - Enerdzis Paweł Rozczypała, prace geodezyjne - PGK Maciej Brzosko
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59359,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53439,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53439,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53439,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMAX P. Winiarski A. Małecki Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015257374
7.3.3) Ulica: Walecznych
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-926
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac elektrycznych - Eltilo Usługi Elektryczne Krzysztof Lipka, część prac projektowych - Enerdzis Paweł Rozczypała, prace geodezyjne - PGK Maciej Brzosko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54439,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części V: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym , czego nie można było wcześniej przewidzieć. Zgodnie z Częścią I ust. 5 pkt 2 SWZ warunkiem rozstrzygnięcia przetargu
w Części V jest wybór oferenta w Części I. W Części I oferent nie został wybrany.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu"
- Opracowanie projektu budowy ulicy Jarząbka na odcinku od ul. Tukanów do ul. Pawiej w Piasecznie.
- Sukcesywna dostawa soli przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg i chodników
- Dowożenie uczniów, wraz z zapewnieniem opieki do Szkoły Podstawowej im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym
więcej: przetargi w Piasecznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.