Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574729/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby: Centrum Usług Społecznych oraz Żłobka Gminnego z podziałem na dwa zadania- II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamienica Polska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 12
1.5.2.) Miejscowość: Kamienica Polska
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-260
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 3273333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kamienicapolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienicapolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby: Centrum Usług Społecznych oraz Żłobka Gminnego z podziałem na dwa zadania- II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fb5c50c-93db-4169-bf79-4efb361a3402
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043985/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Kamienicy Polskiej w ramach pr.: CUS-Nowe spojrzenie na usługi społeczne
1.1.8 Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby Gminnego Żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dzieckiem do lat 3 MALUCH+ 2022-2029
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029 , Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 dla Priorytetu: FESL.07 -Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie: FESL.7.5-Strategiczne projekty dla obszaru usług społecznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1762190,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miejsce budowy: ul. Marii Konopnickiej 370A, 42-260 Kamienica Polska, dz. nr ewid. 357/1, obr. Kamienica Polska.Inwestor: Gmina Kamienica Polska, ul. Marii Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ:
- Dokumentacja techniczna Zad. 1 CUS cz.1 i cz. 2,
- umowa na roboty budowlane Zad. 1 CUS Projekt,
- Harmonogram Zad. 1 CUS,
- Kolorystyka elewacji.
Uwaga
Jeżeli gdziekolwiek w SWZ (dokumentacji technicznej), Zamawiający wskazał konkretne nazwy materiałów lub zawarł inne treści, które w sposób bezpośredni lub pośredni wskazują lub mogą wskazywać na konkretny wyrób, oznacza to, że zrobił to w celu doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia i określają minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy przygotowaniu oferty dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż przywoływane w opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiar robót załączony do SWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczną oraz STWiORB. Z uwagi, że umowa na roboty budowlane jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji technicznej oraz STWiORB nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie ryczałtowej.
Na wyżej wymienionej nieruchomość realizowane będą dwa zadania inwestycyjne:
Zad. 1. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Kamienicy Polskiej w ramach pr.: "CUS-Nowe spojrzenie na usługi społeczne" w zakresie:
- Przebudowy wnętrza istniejącego budynku na poziomie I piętra,
- Remontu nieużytkowego strychu, wymiana konstrukcji i poszycia dachu nad I piętrem,
- Termomodernizacji ścian na poziomie I piętra, w tym remont balkonu od strony ulicy,
- Dobudowy nowej klatki schodowej i windy dla osób niepełnosprawnych wraz z nowym wiatrołapem,
- Wymiany na nowe instalacji wod-kan, elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji grawitacyjnej od poziomu stropu nad parterem ponad dach, (kotłownia gazowa zasilająca I piętro w ciepło zlokalizowana w parterowej części budynku wg odrębnego opracowania w ramach zdania 2 ).
Zad. 2. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby Gminnego Żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029 w zakresie:
- Przebudowy, rozbudowy (w projektowanej nowej kl. schodowej w ramach zadania 1, znajdzie się jedno pomieszczenie pod schodami pełniące funkcje pomieszczenia na wózki dla dzieci żłobka) i wnętrza istniejącego budynku na poziomie parteru na potrzeby żłobka,
- Remont i adaptacja pomieszczeń piwnic,
- Hydroizolacja ścian piwnic,
- Termomodernizacja ścian na poziomie parteru, remont schodów zewnętrznych od strony ulicy,
- Modernizacja kotłowni gazowej,
- Wymiana instalacji na poziomie parteru: wod-kan, elektrycznych, teletechnicznych, gazowej, wentylacji grawitacyjnej od poziomu piwnic do poziomu stropu nad parterem,
- Wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych na poziomie przyziemia w obrębie budynku (opaska wokół budynku, nawierzchnia utwardzona przy wejściu do budynku).
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, uwzględniającym podział na zadania harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca będzie zobowiązany do aktualizacji harmonogramu na wniosek Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz prowadzenia prac w sposób koordynowany z pracami na drugim zadaniu inwestycyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1161201 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miejsce budowy: ul. Marii Konopnickiej 370A, 42-260 Kamienica Polska, dz. nr ewid. 357/1, obr. Kamienica Polska.Inwestor: Gmina Kamienica Polska, ul. Marii Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji t stanowiącej załączniki do SWZ:
- Dokumentacja techniczna Zad. 2 Żłobek cz. 1 i cz. 2,
- umowa na roboty budowlane Zad. 2 Żłobek Projekt,
- Harmonogram Zad. 2 Żłobek,
- Kolorystyka elewacji.
Uwaga
Jeżeli gdziekolwiek w SWZ (dokumentacji technicznej), Zamawiający wskazał konkretne nazwy materiałów lub zawarł inne treści, które w sposób bezpośredni lub pośredni wskazują lub mogą wskazywać na konkretny wyrób, oznacza to, że zrobił to w celu doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia i określają minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy przygotowaniu oferty dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż przywoływane w opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiar robót załączony do SWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczną oraz STWiORB. Z uwagi, że umowa na roboty budowlane jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji technicznej oraz STWiORB nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie ryczałtowej.
Na wyżej wymienionej nieruchomość realizowane będą dwa zadania inwestycyjne:
Zad. 1. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Kamienicy Polskiej w ramach pr.: "CUS-Nowe spojrzenie na usługi społeczne" w zakresie:
- Przebudowy wnętrza istniejącego budynku na poziomie I piętra,
- Remontu nieużytkowego strychu, wymiana konstrukcji i poszycia dachu nad I piętrem,
- Termomodernizacji ścian na poziomie I piętra, w tym remont balkonu od strony ulicy,
- Dobudowy nowej klatki schodowej i windy dla osób niepełnosprawnych wraz z nowym wiatrołapem,
- Wymiany na nowe instalacji wod-kan, elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji grawitacyjnej od poziomu stropu nad parterem ponad dach, (kotłownia gazowa zasilająca I piętro w ciepło zlokalizowana w parterowej części budynku wg odrębnego opracowania w ramach zdania 2 ).
Zad. 2. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby Gminnego Żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029 w zakresie:
- Przebudowy, rozbudowy (w projektowanej nowej kl. schodowej w ramach zadania 1, znajdzie się jedno pomieszczenie pod schodami pełniące funkcje pomieszczenia na wózki dla dzieci żłobka) i wnętrza istniejącego budynku na poziomie parteru na potrzeby żłobka,
- Remont i adaptacja pomieszczeń piwnic,
- Hydroizolacja ścian piwnic,
- Termomodernizacja ścian na poziomie parteru, remont schodów zewnętrznych od strony ulicy,
- Modernizacja kotłowni gazowej,
- Wymiana instalacji na poziomie parteru: wod-kan, elektrycznych, teletechnicznych, gazowej, wentylacji grawitacyjnej od poziomu piwnic do poziomu stropu nad parterem,
- Wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych na poziomie przyziemia w obrębie budynku (opaska wokół budynku, nawierzchnia utwardzona przy wejściu do budynku).
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, uwzględniającym podział na zadania harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca będzie zobowiązany do aktualizacji harmonogramu na wniosek Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz prowadzenia prac w sposób koordynowany z pracami na drugim zadaniu inwestycyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 600988 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1125188 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2166711,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1214247,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUTERM INVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732944223
7.3.3) Ulica: Sosnowa 21
7.3.4) Miejscowość: Kamienica Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-260
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1214247 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-16 do 2025-06-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656083,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1057526,1 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 773916 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUTERM INVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732944223
7.3.3) Ulica: Sosnowa 21
7.3.4) Miejscowość: Kamienica Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-260
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 773916 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-30 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KAMIENICA POLSKA
więcej: przetargi KAMIENICA POLSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.