Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup energii elektrycznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYŁĘK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BN
1.5.2.) Miejscowość: Przyłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-704
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@przylek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przylek.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup energii elektrycznej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b00d3cd-716b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012457/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470800/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Pierwotne postępowanie: znak ZP.271.21.2022 -Ogł. nr 2022/BZP 00431220/01 z dnia 2022-11-09 zostało przepr. w trybie
podstawowym, zgodnie z przepisami art. 275 pkt 1 ustawy z dn. 11.09.2019r.–Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r.poz. 1710 ze zm.).
Ww. post. zostało unieważnione na podst. art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, stanowiącego, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publ., jeżeli nie złożono (…) żadnej oferty”. Ponadto należy podkreślić, iż w przypadku niniejszego zamówienia, będącego przedmiotem zamówienia z wolnej ręki, pierwotne warunki zam. nie zostały w istotny sposób zmienione.
Wobec powyższego, pozwala to na zast. trybu zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy–Pzp, który stanowi, że „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu
prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty(…), a pierwotne warunki zam. nie zostały w istotny sposób zmienione”.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6dad71b9-6010-11ed-9171-f6b7c7d59353
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 345963,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej czynnej - całodobowej do punktów poboru energii szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji (zwanego dalej: „zaproszeniem”), w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r, jeśli umożliwią dotrzymania terminów względy formalne.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi 437 530 kWh
i jest jedynie przybliżoną ilością zapotrzebowania, która w trakcie wykonywania umowy, może ulec zmianie. Faktyczne zapotrzebowanie na energię elektryczną, czyli mniejsze lub większe, uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców. Ewentualna zmiana ilości zakupionej energii, w szczególności spowodowana zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE dla poszczególnych Odbiorców, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE nie będą skutkować obciążeniem Zamawiającego ani odbiorców dodatkowymi kosztami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zaproszeniu do negocjacji oraz w załączniku nr 1 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 697457,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630139960
7.3.3) Ulica: Pastelowa 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-198
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 697457,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI PRZYŁĘK
więcej: przetargi PRZYŁĘK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż paneli fotowolt. dla oczyszczalni ścieków w Łaniętach i dla stacji uzdatniania wody Anielin- Pomarzany oraz montaż paneli fotowolt. i pomp ciepła dla świetlicy wiejskiej w Suchodębiu
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa energii elektrycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.