eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBieżące utrzymanie toalet wolnostojących na terenie Miasta Krakowa toaleta przy ul. Naczelnej.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie toalet wolnostojących na terenie Miasta Krakowa toaleta przy ul. Naczelnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 123230001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kegw.krakow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie toalet wolnostojących na terenie Miasta Krakowa toaleta przy ul. Naczelnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c85c16b6-737c-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001109/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.3 Bieżące utrzymanie toalet miejskich na terenie Miasta Krakowa - 26 szt.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Niniejsze zamówienie zostało udzielone na podstawie art. z art. 304 pzp w związku z art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp - zamówienie udzielane w wysokości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego (postępowanie nr 2/IV/2021 udzielone w lipcu 2021 r.), które przewidziano do realizacji w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a wartość całkowita zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/XI/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór nad stanem technicznym obiektów jak również zabezpieczenie ich prawidłowego funkcjonowania i zapewnienie prawidłowego stanu sanitarno-higienicznego nie budzącego zastrzeżeń użytkowników i organów kontrolujących, w tym Sanepidu

Niniejsze zamówienie będzie realizowane w trzech etapach:
Etap I Realizacja czynności eksploatacyjnych toalety
Etap II Wymiana elementów toalety wolnostojącej –montaż systemu płatności
Etap III Opróżnianie aparatu wrzutowego z toalety

Wykonawca na wykonane prace oraz sprzęt (na wymieniony aparat wrzutowy oraz naprawy) udzieli gwarancji min. 24 miesiące.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442180-2 - Powtórne malowanie

71356000-8 - Usługi techniczne

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

98390000-3 - Inne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marketingowo - Handlowa MARCUS Tomasz Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771004507

7.3.3) Ulica: ul. Krowoderskich Zuchów 23

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-272

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma ECOPRODUCT-GIGANT MAJA Trębacz Gorzów Wielkopolski - Etap II Wymiana elementów toalety - montaż systemów płatności.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200131,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zaproszenie do negocjacji w związku z wszczęciem postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 304 i w związku z art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zwanej dalej pzp. na realizację zadania: „Bieżące utrzymanie toalet wolnostojących na terenie Miasta Krakowa toaleta przy ul. Naczelnej”, zostało wysłane do Wykonawcy tj. Firma Marketingowo –Handlowa MARKUS Tomasz Żak, ul. Krowoderskich Zuchów 23, 31-272 Kraków, w dniu 30.11.2021 r. wyznaczając termin negocjacji na dzień 03.12.2021 r. (godzina 12:30).

W toku negocjacji Wykonawca przedstawił swoje uwagi do treści Projektowanych Postanowień Umowy (zał. nr 3 do Zaproszenia – dalej „PPU”), do których następnie mailowo odniósł się Zamawiający. Wykonawca zaakceptował ostateczną treść PPU wysyłając maila w dniu 19.12.2021 r.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności , zawarcie umowy przewidywane jest na 3 stycznia 2022r. co powoduje, że realizacja przedmiotu Umowy nie będzie świadczona w grudniu 2021 r., pomimo jej wyceny przez Wykonawcę w ofercie oraz w Wykazie elementów rozliczeniowych.
Kwota wynagrodzenia wskazana w ostatecznej cenie ofertowej Wykonawcy zostanie pomniejszona o płatność grudniową z roku 2021 r. na podstawie treści § 1 ust. 1 pkt 1 PPU, który wskazuje, że wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie wypłacane na podstawie miesięcznych stawek określonych w Formularzu Oferty złożonym po dokonaniu negocjacji w szczególności wykazanych w Wykazie Elementów Rozliczeniowych.


W związku z powyższym wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynosić 200 131,67 zł. brutto, co w konsekwencji powoduje, że kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy wynosi 5003,29 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.