Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie toalet wolnostojących na terenie Miasta Krakowa toaleta przy ul. Naczelnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 123230001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kegw.krakow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie toalet wolnostojących na terenie Miasta Krakowa toaleta przy ul. Naczelnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c85c16b6-737c-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001109/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Bieżące utrzymanie toalet miejskich na terenie Miasta Krakowa - 26 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Niniejsze zamówienie zostało udzielone na podstawie art. z art. 304 pzp w związku z art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp - zamówienie udzielane w wysokości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego (postępowanie nr 2/IV/2021 udzielone w lipcu 2021 r.), które przewidziano do realizacji w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a wartość całkowita zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/XI/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór nad stanem technicznym obiektów jak również zabezpieczenie ich prawidłowego funkcjonowania i zapewnienie prawidłowego stanu sanitarno-higienicznego nie budzącego zastrzeżeń użytkowników i organów kontrolujących, w tym Sanepidu
Niniejsze zamówienie będzie realizowane w trzech etapach:
Etap I Realizacja czynności eksploatacyjnych toalety
Etap II Wymiana elementów toalety wolnostojącej –montaż systemu płatności
Etap III Opróżnianie aparatu wrzutowego z toalety
Wykonawca na wykonane prace oraz sprzęt (na wymieniony aparat wrzutowy oraz naprawy) udzieli gwarancji min. 24 miesiące.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442180-2 - Powtórne malowanie
71356000-8 - Usługi techniczne
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
98390000-3 - Inne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marketingowo - Handlowa MARCUS Tomasz Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771004507
7.3.3) Ulica: ul. Krowoderskich Zuchów 23
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-272
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma ECOPRODUCT-GIGANT MAJA Trębacz Gorzów Wielkopolski - Etap II Wymiana elementów toalety - montaż systemów płatności.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ ŻAK FIRMA MARKETINGOWO-HANDLOWA "MARKUS"
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ ŻAK FIRMA MARKETINGOWO-HANDLOWA "MARKUS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200131,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W toku negocjacji Wykonawca przedstawił swoje uwagi do treści Projektowanych Postanowień Umowy (zał. nr 3 do Zaproszenia – dalej „PPU”), do których następnie mailowo odniósł się Zamawiający. Wykonawca zaakceptował ostateczną treść PPU wysyłając maila w dniu 19.12.2021 r.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności , zawarcie umowy przewidywane jest na 3 stycznia 2022r. co powoduje, że realizacja przedmiotu Umowy nie będzie świadczona w grudniu 2021 r., pomimo jej wyceny przez Wykonawcę w ofercie oraz w Wykazie elementów rozliczeniowych.
Kwota wynagrodzenia wskazana w ostatecznej cenie ofertowej Wykonawcy zostanie pomniejszona o płatność grudniową z roku 2021 r. na podstawie treści § 1 ust. 1 pkt 1 PPU, który wskazuje, że wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie wypłacane na podstawie miesięcznych stawek określonych w Formularzu Oferty złożonym po dokonaniu negocjacji w szczególności wykazanych w Wykazie Elementów Rozliczeniowych.
W związku z powyższym wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynosić 200 131,67 zł. brutto, co w konsekwencji powoduje, że kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy wynosi 5003,29 zł.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących projektu pn. Wokół rzeki Poprad realizowanego w ramach programu INTERREG Polska - Słowacja 2021 - 2027
- Budowa zadaszenia tarasu bojowego wraz z zabezpieczeniem czołowej części stropodachu Fortu 49a Dłubnia w Krakowie
- Dostosowanie Pracowni Mikrobiologii I do prowadzenia badań w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego 3 (BSL3) w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Zakup i montaż lampy oświetlenia ulicznego - ul. H. Ch. Andersena - zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa serwisowa systemów chłodniczych systemu Proteus 235 (DZP.260.12.2025)
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - OPASKI WINYLOWE
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Zakup i dostawa pasków testowych, dzierżawa glukometrów i oprogramowania do monitorowania poziomu glikemii w zakresie badań POCT oraz dostawa innych odczynników i testów diagnostycznych
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
więcej: Powtórne malowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.