Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466970/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku OSP w Jeżowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEŻÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Jeżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-047
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 875 53 71
1.5.8.) Numer faksu: +48 46 875 53 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jezow@jezow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.jezow.pl/wiadomosci/15081/przetargi_i_postepowania_rowne_lub_przekraczajace_kwote_130_000_1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku OSP w Jeżowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d6ffab-7084-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029602/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Termomodernizacja budynku OSP w Jeżowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466970/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiFS.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1193698,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II.1.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. „Termomodernizacja budynku OSP w Jeżowie”.
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Termomodernizacja budynku OSP w Jeżowie” zgodnie z opracowanym Programem Funkcjonalno Użytkowym oraz audytem energetycznym mające na celu poprawę efektywności energetycznej budynku OSP w Jeżowie będącego siedzibą Jednostki OSP Jeżów działającej w szczególności na rzecz ochrony życia i mienia mieszkańców i społeczności lokalnej. Inwestycja wpłynie pozytywnie na poprawę estetyki miejscowości oraz przyczyni się do poprawy stanu środowiska, co przełoży się na rozwój społeczno-gospodarczy i tym samym podwyższenie standardów życia mieszkańców gminy Jeżów. Realizacja inwestycji poprawi również warunki garażowania pojazdów i przechowywania sprzętu ratowniczo-gaśniczego służącego ratowaniu życia, zdrowia i mienia.
Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje: 1) sporządzenie mapy do celów projektowych oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 2) wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku OSP w Jeżowie obejmujących między innymi: ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych, ocieplenie dachu, wymianę drzwi zewnętrznych, wymianę bram garażowych, wymianę okien drewnianych na PCV, wymianę okien plastikowych na PCV, wymianę okien piwnic na PCV, montaż powietrznej pompy ciepła wraz z automatyką, montaż powietrznych pomp ciepła z wężownicą wspomaganych grzałką elektryczną dla podgrzewu c.w.u. wraz z automatyką pozwalającą na pierwszeństwo poboru energii z instalacji PV oraz z uzupełnieniem z sieci energetycznej, montaż instalacji PV na dachu i elewacji południowo-zachodniej, wymianę oświetlenia – punktów świetlnych na energooszczędne oraz wykonanie innych robót budowlanych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu inwestycji.
II.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
42122460-2 - Pompy powietrza
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1348000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1348000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globalterm Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386901830
7.3.3) Ulica: Magazynowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-652
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane, elektryczne, instalacyjne, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Nazwy podwykonawców na tym etapie nie są znane.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1348000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.