Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528436/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-03
- 2023/BZP 00542185/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-10
- 2024/BZP 00000350/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00015923/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00260777/01 - Wynik z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z PSZOKÓW o kodach 15 01 10*, 15 01 11*, 20 01 27*, 20 01 28 w okresie 01.01.2024r. do 31.12.2024r. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Komunalna 5
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013508
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00528436
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z PSZOKÓW o kodach 15 01 10*, 15 01 11*, 20 01 27*, 20 01 28 w okresie 01.01.2024r. do 31.12.2024r. ”
Po zmianie:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z PSZOKÓW o kodach 15 01 10*, 15 01 11*, 20 01 27*, 20 01 28 w 2024 roku. "
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
III. Miejsca odbioru odpadów
1. PSZOK Koszalin (75 - 724) ulica Komunalna 5,
2. PUNKT KOMERCYJNY Koszalin (75 –342) ulica Władysława IV 149,
3. PSZOK Koszalin (75 - 900) ulica Gnieźnieńska 6
4. PSZOK Koszalin (75 – 319) ulica Na Skwierzynkę 2
5. PSZOK Sianów (76 – 004) ulica Łubuszan 80
6. PSZOK Polanów (76 - 010) ulica Stawna 2,
7. PSZOK Bobolice (76 – 020) Boboliczki działka nr 61,
8. PSZOK Malechowo (76 - 142) Niemica działka nr 256/9,
2.1. Zamawiający zbiera odpady w pojemnikach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi magazynowania i transportowania odpadów niebezpiecznych.
2.2. Wykonawca odbierając odpady od Zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć
na wymianę pojemniki, przystosowane do rodzaju odpadu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się do załadunku odpadów własnym sprzętem i na własny koszt.
2.4. Odpady odebrane od Zamawiającego będą, transportowane, zagospodarowane
lub utylizowane na koszt Wykonawcy.
2.5. Od momentu przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego odpadów do transportu
i zagospodarowania, Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za właściwe
i zgodne z przepisami prawa postępowanie z przekazanymi odpadami. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za działania i zaniechania działań przez pracowników
i innych podmiotów, którymi posłużył się przy realizacji Zamówienia (np. przewoźnicy).
2.6. Ważenie odebranych odpadów odbywać się będzie na legalizowanej wadze Zamawiającego znajdującej się przy ulicy Gnieźnieńskiej 6 w Koszalinie. Ważenie odbywać się będzie kontrolnie na wyraźne wskazanie Zamawiającego.
3. BDO
3.1. Każdorazowo przy odbiorze przez Wykonawcę odpadów, Zamawiający wygeneruje Kartę Przekazania Odpadów w Bazie Danych o Odpadach (BDO), dla każdego kodu odpadu
i każdej lokalizacji osobno.
3.2. Wykonawca niezwłocznie po przetransportowaniu odpadów zobowiązany jest
do zatwierdzenia karty w elektronicznym systemie BDO, która jest jednocześnie potwierdzeniem wykonania zamówienia i ilości przekazanych przez Zamawiającego odpadów.
Po zmianie:
III. Miejsca odbioru odpadów
1. PSZOK Koszalin (75 - 724) ulica Komunalna 5,
2. PUNKT KOMERCYJNY Koszalin (75 –342) ulica Władysława IV 149,
3. PSZOK Koszalin (75 - 900) ulica Gnieźnieńska 6
4. PSZOK Koszalin (75 – 319) ulica Na Skwierzynkę 2
5. PSZOK Sianów (76 – 004) ulica Łubuszan 80
6. PSZOK Polanów (76 - 010) ulica Stawna 2,
7. PSZOK Bobolice (76 – 020) Boboliczki działka nr 61,
8. PSZOK Malechowo (76 - 142) Niemica działka nr 256/9,
2.1. Zamawiający zbiera odpady w pojemnikach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi magazynowania i transportowania odpadów niebezpiecznych.
2.2. Wykonawca odbierając odpady od Zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć
na wymianę pojemniki, przystosowane do rodzaju odpadu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się do załadunku odpadów własnym sprzętem i na własny koszt.
2.4. Odpady odebrane od Zamawiającego będą, transportowane, zagospodarowane
lub utylizowane na koszt Wykonawcy.
2.5. Od momentu przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego odpadów do transportu
i zagospodarowania, Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za właściwe
i zgodne z przepisami prawa postępowanie z przekazanymi odpadami. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za działania i zaniechania działań przez pracowników
i innych podmiotów, którymi posłużył się przy realizacji Zamówienia (np. przewoźnicy).
2.6. Ważenie odebranych odpadów odbywać się będzie na legalizowanej wadze Zamawiającego znajdującej się przy ulicy Gnieźnieńskiej 6 w Koszalinie. Ważenie odbywać się będzie kontrolnie na wyraźne wskazanie Zamawiającego.
3. BDO
3.1. Każdorazowo przy odbiorze przez Wykonawcę odpadów, Zamawiający wygeneruje Kartę Przekazania Odpadów w Bazie Danych o Odpadach (BDO), dla każdego kodu odpadu
i każdej lokalizacji osobno.
3.2. Wykonawca niezwłocznie po przetransportowaniu odpadów zobowiązany jest
do zatwierdzenia karty w elektronicznym systemie BDO, która jest jednocześnie potwierdzeniem wykonania zamówienia i ilości przekazanych przez Zamawiającego odpadów. 6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania na każdym etapie realizacji umowy ważnych decyzji administracyjnych na transport oraz prowadzenie właściwego procesu unieszkodliwiania/odzysku/recyklingu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz
do niezwłocznego informowania Zamawiającego o zmianach ww. decyzji. Naruszenie obowiązków opisanych w niniejszym punkcie stanowi nienależyte wykonanie umowy, jak również upoważnia Zamawiającego do jednostronnego jej rozwiązania.
7.Wykonawca musi zapewnić ciągły, nieprzerwany, sukcesywny odbiór odpadów oraz zagwarantować zagospodarowanie odpadu w roku, w którym zostały odebrane od zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2024-01-01
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i niniejszej SWZ, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ustawy pzp:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą zakresem niniejszemu postępowaniu o wartości nie mniejszej niż 200 tys. złotych brutto.
Sporządzić wykaz tych usług na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ „Wykaz wykonanych usług oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
Wykonawca musi posiadać numer w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami zgodnie z Ustawą o odpadach z.U.2013.21 z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. 2023.1597) w zakresie zgodnym z niniejszym OPZ.
UWAGA!!!! Wykonawca, który pełni rolę pośrednika i przekazuje odpady kolejnemu podmiotowi, zobowiązany jest do wskazania instalacji docelowej tj. tej w której zaszedł proces ostatecznego przetworzenia odpadów.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i niniejszej SWZ, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ustawy pzp:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą zakresem niniejszemu postępowaniu o wartości nie mniejszej niż 200 tys. złotych brutto.
Sporządzić wykaz tych usług na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ „Wykaz wykonanych usług oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
Wykonawca musi posiadać numer w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami zgodnie z Ustawą o odpadach z.U.2013.21 z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. 2023.1597) w zakresie zgodnym z niniejszym OPZ.
UWAGA!!!! Wykonawca, który pełni rolę pośrednika i przekazuje odpady kolejnemu podmiotowi, zobowiązany jest do wskazania instalacji docelowej tj. tej w której zaszedł proces ostatecznego przetworzenia odpadów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
1 ) aktualny wpis do rejestru BDO w zakresie zgodnym z Rozdziałem II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2 ) aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie zgodnym z Rozdziałem II SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dla instalacji docelowej i ewentualnej instalacji pośredniej, także złożenia oświadczenia, że spełnia wymagania nałożone ustawą z dnia 20 lipca 2018r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018,
poz. 1592) oraz ustawą z dnia 19 lipca 2019 roku o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1579) i w związku z tym przedłożyło do 5.03.2020 r. wniosek w zakresie gospodarowania odpadami, zgodny z wymaganiami ww. ustawy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykaz wykonanych usług -załącznik nr 6 do SWZ, 2. Wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami odpowiadający zakresem Rozdziałowi II SWZ - OPZ.
Po zmianie:
1. Wykaz wykonanych usług -załącznik nr 6 do SWZ, 2. Wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami odpowiadający zakresem Rozdziałowi II SWZ - OPZ.) aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie zgodnym z Rozdziałem II SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dla instalacji docelowej i ewentualnej instalacji pośredniej, także złożenia oświadczenia, że spełnia wymagania nałożone ustawą z dnia 20 lipca 2018r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018,
poz. 1592) oraz ustawą z dnia 19 lipca 2019 roku o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1579) i w związku z tym przedłożyło do 5.03.2020 r. wniosek w zakresie gospodarowania odpadami, zgodny z wymaganiami ww. ustawy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Dubeninki.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz wskazanych nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Grzmiąca
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Brudzew w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2027 r.
- Sukcesywne świadczenie usług załadunku, odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z miejsca wytwarzania z oczyszczalni ścieków ...
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.