eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria ZebrzydowskaPełnienie funkcji wychowawców świetlic środowiskowych na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji wychowawców świetlic środowiskowych na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalwaria Zebrzydowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 7

1.5.2.) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338766218

1.5.8.) Numer faksu: 338766301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kalwaria-zebrzydowska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f206419-94d7-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji wychowawców świetlic środowiskowych na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f206419-94d7-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029041/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie funkcji wychowawców świetlic środowiskowych na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538536

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Zespole Szkół Nr 1 w Kalwarii Zebrzydowskiej w wymiarze:
- od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. tj. pięć dni w tygodniu w godzinach od 12.00 do 16.00, łącznie 20 godzin tygodniowo, z zastrzeżeniem, że: w okresie przerwy wakacyjnej dwa tygodnie w miesiącu lipcu i dwa tygodnie w miesiącu sierpniu oraz podczas jednego tygodnia przerwy zimowej – łącznie 20 godzin tygodniowo - zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic.
Prowadzenie placówki polegać będzie na sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi, a w szczególności:
1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych.
2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w Kalwarii Zebrzydowskiej.
3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy.
4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Kalwarii Zebrzydowskiej, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 458/2013 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 04.09.2013 r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania.
5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy środowiskowej w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach, w wymiarze:
- od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. tj. trzy dni w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek w godzinach od 13.00 do 17.00, łącznie 12 godzin tygodniowo, z zastrzeżeniem, że: w okresie przerwy wakacyjnej dwa tygodnie w miesiącu lipcu i dwa tygodnie w miesiącu sierpniu oraz podczas jednego tygodnia przerwy zimowej – łącznie 12 godzin tygodniowo - zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic.
Prowadzenie placówki polegać będzie na sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności:
1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych.
2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach.
3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy.
4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach, stanowiącym załącznik nr 4 do Zarządzenia nr 295/2012 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 3 września 2012 r. oraz zobowiązanie się do jego stosowania.
5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy środowiskowej w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach, w wymiarze:
- od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. tj. dwa dni w tygodniu: wtorek i czwartek w godzinach od 13.00 do 17.00, łącznie 8 godzin tygodniowo, z zastrzeżeniem, że: w okresie przerwy wakacyjnej dwa tygodnie w miesiącu lipcu i dwa tygodnie w miesiącu sierpniu oraz podczas jednego tygodnia przerwy zimowej – łącznie 8 godzin tygodniowo - zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic.
Prowadzenie placówki polegać będzie na sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi, a w szczególności:
1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych.
2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach.
3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy.
4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach, stanowiącym załącznik nr 4 do Zarządzenia nr 295/2012 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 3 września 2012 r. oraz zobowiązanie się do jego stosowania.
5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy środowiskowej w Szkole Podstawowej im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym, w wymiarze:
- od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. tj. pięć dni w tygodniu w godzinach od 11.15 do 15.15, łącznie 20 godzin tygodniowo z zastrzeżeniem, że: w okresie przerwy wakacyjnej dwa tygodnie w miesiącu lipcu i dwa tygodnie w miesiącu sierpniu oraz podczas jednego tygodnia przerwy zimowej – łącznie 20 godzin tygodniowo - zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic.
Prowadzenie placówki polegać będzie na sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności:
1. Opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych.
2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym.
3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy.
4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym, stanowiącym załącznik nr 4 do Zarządzenia nr 295/2012 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 3 września 2012 r. oraz zobowiązanie się do jego stosowania.
5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy środowiskowej w Zespole Szkół nr 7 w Barwałdzie Średnim, w wymiarze:
- od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. tj. pięć dni w tygodniu w godzinach od 12.00 do 16.00, łącznie 20 godzin tygodniowo, z zastrzeżeniem, że: w okresie przerwy wakacyjnej dwa tygodnie w miesiącu lipcu i dwa tygodnie w miesiącu sierpniu oraz podczas jednego tygodnia przerwy zimowej – łącznie 20 godzin tygodniowo - zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic.
Prowadzenie placówki polegać będzie na sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności:
1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych.
2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Zespołu Szkół nr 7 w Barwałdzie Średnim.
3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy.
4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Zespołu Szkół nr 7 w Barwałdzie Średnim, stanowiącym wpis do Zarządzenia nr 613/2014 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 01.09.2014r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania.
5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy środowiskowej w Zespole Szkół nr 6 w Leńczach, w wymiarze:
- od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. tj. pięć dni w tygodniu w godzinach od 12.00 do 16.00, łącznie 20 godzin tygodniowo, z zastrzeżeniem, że: w okresie przerwy wakacyjnej dwa tygodnie w miesiącu lipcu i dwa tygodnie w miesiącu sierpniu oraz podczas jednego tygodnia przerwy zimowej – łącznie 20 godzin tygodniowo - zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic.
Prowadzenie placówki polegać będzie na sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności:
1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych.
2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku „Agronomówki” w Leńczach.
3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlic.
4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy środowiskowej z siedzibą w budynku „Agronomówki” w Leńczach, stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 295/2012 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 3 września 2012 r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania.
5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.
6. Dodatkowo w tej placówce wychowawca będzie wykonywał czynności porządkowe w świetlicy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy środowiskowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich, w wymiarze:
- od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. pięć dni w tygodniu w godzinach od 11.30 do 15.30, łącznie 20 godzin tygodniowo, z zastrzeżeniem, że: w okresie przerwy wakacyjnej dwa tygodnie w miesiącu lipcu i dwa tygodnie w miesiącu sierpniu oraz podczas jednego tygodnia przerwy zimowej – łącznie 20 godzin tygodniowo – zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic.
Prowadzenie placówki polegać będzie na sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności:
1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych.
2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich.
3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlic.
4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy środowiskowej z siedzibą w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich, stanowiącym wpis do Zarządzenia nr 613/2014 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 01.09.2014r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania.
5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy środowiskowej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach, w wymiarze:
- od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. pięć dni w tygodniu w godzinach od 12.00 do 16.00, łącznie 20 godzin tygodniowo, z zastrzeżeniem, że: w okresie przerwy wakacyjnej dwa tygodnie w miesiącu lipcu i dwa tygodnie w miesiącu sierpniu oraz podczas jednego tygodnia przerwy zimowej – łącznie 20 godzin tygodniowo - zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic.
Prowadzenie placówki polegać będzie na sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności:
1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych.
2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach.
3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlic.
4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 576/2018 r. Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 1 sierpnia 2018 r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania.
5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy środowiskowej w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Stanisławiu Dolnym Dolany, w wymiarze:
- od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. pięć dni w tygodniu w godzinach od 11.30 do 15.30, łącznie 20 godzin tygodniowo, z zastrzeżeniem, że: w okresie przerwy wakacyjnej dwa tygodnie w miesiącu lipcu i dwa tygodnie w miesiącu sierpniu oraz podczas jednego tygodnia przerwy zimowej – łącznie 20 godzin tygodniowo - zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic.
Prowadzenie placówki polegać będzie na sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności:
1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych.
2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Stanisławiu Dolnym Dolany.
3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlic.
4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Stanisławiu Dolnym Dolany, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 613/2014 r. Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 1 września 2014 r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania.
5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy środowiskowej w Szkole Podstawowej w Podolanach – punkt filialny Zespołu Szkół nr 6 w Leńczach, w wymiarze:
- od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. pięć dni w tygodniu tj. poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godzinach od 11.30 do 15.30 natomiast w czwartki w godz. 12.30 do 16.30, łącznie 20 godzin tygodniowo, z zastrzeżeniem, że: w okresie przerwy wakacyjnej dwa tygodnie w miesiącu lipcu i dwa tygodnie w miesiącu sierpniu oraz podczas jednego tygodnia przerwy zimowej– łącznie 20 godzin tygodniowo - zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic.
Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności
1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych.
2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej w Podolanach – punkt filialny Zespołu Szkół nr 6 w Leńczach.
3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlic.
4. Zleceniobiorca oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem świetlicy środowiskowej z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej w Podolanach – punkt filialny Zespołu Szkół nr 6 w Leńczach, stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 458/2013 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 04.09.2013r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania.
5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Wojcieszak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511142123

7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W przedmiotowym postępowaniu na część zamówienia nr IIA (oznaczoną w ogłoszeniu o zamówienie BZP 2023/BZP 00538536/01 nr 2) została złożona 1 oferta przez Niepubliczną Placówkę Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA Organ Prowadzący: UNIFUND Sp. z o. o. ul. Młyńska 9/1, 31-469 Kraków z ceną 70,00 zł za godzinę. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr IIA to 19 709,25 zł za cały okres realizacji zamówienia. Przy zaproponowanej cenie w/w kwota jest niewystarczająca. Cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z powyższym zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowym postępowaniu na część nr II B w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta, w związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klaudia Lichosyt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551246432

7.3.4) Miejscowość: Barwałd Górny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Filek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak danych

7.3.4) Miejscowość: Barwałd Średni

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Wędzicha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512627911

7.3.4) Miejscowość: Sosnowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-113

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Malina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak danych

7.3.4) Miejscowość: Brody

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danuta Faber

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak danych

7.3.4) Miejscowość: Zebrzydowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Góralczyk-Grzybowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512046864

7.3.4) Miejscowość: Zebrzydowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Śliwa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak danych

7.3.4) Miejscowość: Przytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-141

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.