Og³oszenie z dnia 2021-03-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00021914/01 - Wynik z dnia 2021-03-24
Og³oszenie nr 2021/BZP 00013517 z dnia 2021-03-04 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy ciek³ego helu 3000 l
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT BIOLOGII DO¦WIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy ciek³ego helu 3000 l
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3f4625da-7cf7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00013517
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005694/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawy ciek³ego helu 3000 l w 2021 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.nencki.edu.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przyu¿yciu poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@nancki.edu.pl 2. Wykonawca zamierzaj±cywzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszegopostêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu,okre¶lone w Regulaminie mini-Portalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæpostanowieñ tego regulaminu. https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia iwycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, októrym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodkówdowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu,przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. W postêpowaniu o udzielenie zamówieniakorespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siêelektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@nencki.edu.pl. Wewszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj±siê numerem og³oszenia (BZP). Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem poczty elektronicznejna adres: przetargi@nencki.edu.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñlub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi wrozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania iprzekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodkówkomunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Zamawiaj±cy nie bierzeodpowiedzialno¶ci za skutki braku zachowania przez Wykonawcê powy¿szego wymogu. 1Ofertask³adana w formie lub postaci elektronicznej musi byæ opatrzona przez Wykonawcê kwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca sk³ada równie¿wraz z ofert± o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 uPzp, w formie lub postaci elektronicznej opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-05/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ciek³ego helu o czysto¶ci nie ni¿szej ni¿ 99,999%, w maksymalnej ilo¶ci 3000 litrów.2. Dostawy bêd± realizowane na zlecenie zamawiaj±cego w terminie maksymalnie 30 dni od daty zg³oszenia.3. W momencie zg³oszenia Zamawiaj±cy podaje 3 mo¿liwe terminy dostawy w przeci±gu ustalonych 30 dni. W przypadku braku mo¿liwo¶ci realizacji dostawy w proponowanych dniach dostawca powinien przedstawiæ 3 alternatywne terminy dostawy w okresie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni od daty pierwszego zg³oszenia.4. Dostawy bêd± realizowane w kriogenicznych zbiornikach do siedziby zamawiaj±cego. Odbiór zbiorników ma miejsce niezw³ocznie po dostawie.5. Dostawy s± realizowane dla ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 500 l ciek³ego helu oraz nie wiêkszej ni¿ 750 l.6. Dostawca zapewnia liniê transmisyjn± do uzupe³niania helu w skanerze rezonansu magnetycznego Zamawiaj±cego.7. Dostawca zapewnia wsparcie techniczne z zakresu obs³ugi zbiorników podczas dolewki helu.8. W ofercie wykonawca wskazujê cenê jednostkow± za litr oraz cenê za ca³e zamówienie - 3000 litrów.9. Ze wzglêdu na ró¿ne nieprzewidywalne sytuacje - Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie zamówienia maksymalnej ilo¶ci ciek³ego helu.10. Maksymalna przewidywana ilo¶æ w 2021 roku to 3000 litrów. Minimalna przewidywana ilo¶æ to 1000 litrów. 11. Rozliczenie nast±pi wg faktycznie zamawianej ilo¶ci oraz ceny jednostkowej za litr wskazanej w ofercie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 24111300-8 - Hel
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania oraz spe³niaj± warunki udzia³u w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) w zwi±zku z art. 116 Pzp dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej; Wykonawca w ci±gu ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, musia³ nale¿ycie zrealizowaæ nie mniej ni¿ dwa (2) zamówienia polegaj±ce na dostawach ciek³ego helu do aparatów rezonansu magnetycznego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 35 000,- z³ brutto ka¿de.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania orazdotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniuO¶wiadczenie sk³adane w formie lub postaci elektronicznej podpisane przezWykonawcê za pomoc± kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi lub dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wprowadzanie zmian do tre¶ci niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ jedynie w formiepisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i w zakresie zgodnym z ustaleniami art. 455 ust.1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-12 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ . Wszystkie dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê musz± byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-10
2021-03-04 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz us³ug kurierskich.
- Us³uga od¶nie¿ania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych p³askich powierzchni pokrytych pap±) w okresie 36 miesiêcy dla ITC Wydzia³u Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz zwrotu przesy³ek niedorêczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.