Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00512675/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach należących do Urzędu Miasta Zduńska Wola w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach należących do Urzędu Miasta Zduńska Wola w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f07e13d-8aa1-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028355/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach należących do Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512675
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.96.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276665,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług kompleksowego sprzątania własnym sprzętem i środkami pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta Zduńska Wola, zwanego dalej „Urzędem Miasta” zlokalizowanych przy ul. Stefana Złotnickiego 3, 12 i 13 o łącznej powierzchni ok. 1 806 m2, w zakresie:
1) kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowo – administracyjnych, sal konferencyjnych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych oraz sanitariatów;
2) mycia okien wraz z praniem i prasowaniem firan i zasłon, czyszczeniem żaluzji poziomych, rolet okiennych oraz czyszczeniem lamp, czujek ruchu, odkurzaniem i czyszczeniem kratek wentylacyjnych;
3) wykonania polimeryzacji (akrylowania) podłóg;
4) wykonania doczyszczania maszynowego posadzek i schodów lastrykowych oraz polerowania posadzek;
5) wykonania czyszczenia posadzek pokrytych płytkami ceramicznymi / gresem;
6) prania wykładzin dywanowych, dywanów i chodników;
7) prania tapicerki meblowej;
8) zapewnieniu dodatkowej osoby w ramach zastępstwa za pracownika Zamawiającego podczas jego nieobecności;
9) zapewnieniu stałych i systematycznie uzupełnianych dostaw środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej;
oraz budynku Inkubatora Inicjatyw Społecznych zlokalizowanego przy ul. Łaskiej 38 o łącznej powierzchni ok. 280 m2 w zakresie:
10) kompleksowego sprzątania pomieszczeń budynku, korytarzy, klatki schodowej oraz sanitariatów i pomieszczenia socjalnego;
11) mycia okien wraz z praniem firan, czyszczeniem rolet okiennych oraz czyszczeniem lamp i czujek ruchu;
12) wykonania czyszczenia posadzek pokrytych płytkami ceramicznymi;
13) prania wykładzin dywanowych, dywanów i chodników;
14) prania tapicerki meblowej;
15) wykonania konserwacji parkietu;
16) zapewnieniu stałych i systematycznie uzupełnianych dostaw środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ
Ciąg dalszy z 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania lub skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
7. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) w zakresie określonym w ust. 3:
a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i może nastąpić po zrealizowaniu przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w zakresie danej usługi, która została również przewidziana w zamówieniu opcjonalnym,
b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy,
c) o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie i terminach realizacji usług opcjonalnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w formie oświadczenia woli w postaci elektronicznej poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Wykonawcy ……………… . Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych),
d) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji,
e) jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i niniejszej umowie,
f) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji rozliczenie usługi nastąpi przy zastosowaniu stawek określonych w ofercie Wykonawcy,
g) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy lub jej zmiany;
2) w zakresie określonym w ust. 4:
a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania na usługi,
b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy (do momentu rozliczenia ostatniej faktury Vat),
c) o skorzystaniu z prawa opcji, jego zakresie Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w formie oświadczenia woli w postaci elektronicznej poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Wykonawcy ……………… po zebraniu danych ze wszystkich protokołów odbioru usług wykonanych w ramach niniejszej umowy,
e) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji rozliczenie usługi nastąpi przy zastosowaniu stawek określonych w ofercie Wykonawcy,
f) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy lub jej zmiany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358602,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 739441,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358602,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clean Perfect Plus Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5223177637
7.3.3) Ulica: ks. Jana Chrośckiego 23
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-404
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358602,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Dokumentacja projektowa rozbudowy ul. Turystycznej i ul. Narciarskiej
- Osiedlowy Zielony Zakątek - utworzenie kieszonkowego parku zabaw na os. Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Zduńskowolski
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.