Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00295057/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa płyt YOMB w roku 2022 dla potrzeb ABRUKO Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ABRUKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 78
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abruko@abruko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.abruko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://abruko.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne, drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa płyt YOMB w roku 2022 dla potrzeb ABRUKO Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e071d28-52e5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne zaopatrywanie Zamawiającego w płyty YOMB polegające na ich dostawie i rozładunku w miejscach wskazanych w zleceniach udzielanych przez Zamawiającego.
2. Zamówienie realizowane będzie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. lub wyczerpania limitu kwotowego.
3. Celem umowy jest ustalenie warunków dotyczących zamówień, jakie mogą zostać udzielone
w danym okresie, w szczególności cen i przewidywalnych ilości.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz rozładować materiał
5. Dostarczane materiały muszą być nowe, pierwszego gatunku i wolne od wad.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego.
7. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1213) tj.:
a/ certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną;
b/ deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną;
c/ atest.
8. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1213).
9. Płyta YOMB musi mieć powierzchnię górna zatartą na gładko.
10. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa.
11. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów budowlanych wskazanych w „Formularzu Ofertowym” są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w „Formularzu Ofertowym”. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w „Formularzu Ofertowym”, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy maksymalnej wartość nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy, która będzie równa kwocie zgodnie z ofertą Wykonawcy.
12. W trakcie obowiązywania umowy zamawiający nie dopuszcza zmiany zaoferowanych cen jednostkowych.
13. Dostawy będą nieregularne i bez wcześniej ustalonego harmonogramu dostaw,
w ilościach nierównomiernych dla poszczególnych okresów. Dostawy będę realizowane na podstawie częściowych zamówień asortymentowo-ilościowych, wysyłanych przez Zamawiającego do wykonawcy pocztą elektroniczną.
14. Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości materiałów budowlanych są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego,
z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie.
Ilość zleconych Wykonawcy do realizacji dostaw będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone dostawy będzie następować wg faktycznie zakupionych przez Zamawiającego materiałów budowlanych po cenach jednostkowych przedstawionych
w ofercie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie.
15. Szczegółowe warunki dostaw, wykaz asortymentu, szacunkowe ilości:
Wyszczególnienie j.m. ilość szacunkowa
Płyty typu YOMB z transportem -podwójnie zbrojona
"Powierzchnia górna płyt YOMB musi być zatarta na gładko" szt. 20 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1303800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591- 100- 93- 33
7.3.3) Ulica: Kaliska Kościerskie, ul. Strażacka 6
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ECOZET" MIROSŁAW ZBLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ECOZET" MIROSŁAW ZBLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
- Wykonanie projektu Planu Ogólnego Gminy Władysławowo
- "Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego"
- Odbiór i transport odpadów komunalnych w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Zakup i dostawa sprzętu sprzątającego do COS OPO we Władysławowie - 2 części
- Zakup , dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w budynku Pływalni w COS OPO we Władysławowie
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości SZB w roku 2025.
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Jełowa - II postępowanie
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.