Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485695/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024 " – CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 3, CZĘŚĆ nr 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 322147114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024 " – CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 3, CZĘŚĆ nr 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33c0d1a9-76eb-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.57.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:1.1. Część nr 2
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych:
a) z terenu sołectw (Bronów, Ligota, Zabrzeg), z miejsc zamieszkania uczniów do:
• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E,
• Szkoły Podstawowej w Zabrzegu, ul. K. Pytla 1
b) z terenu Czechowic-Dziedzic do:
• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E
2) Planowana liczba dowożonych uczniów: 27 + 2 opiekunów,
3) Planowana dzienna długość trasy: 80 km, dowóz uczniów na godz. 8:00, odbiór o godz.15:00,
4) Planowana ilość km w latach 2023-2024 – 29 600.
Zadanie w części 2 będzie realizowane przez rok kalendarzowy 2023 i 2024, za wyjątkiem miesięcy wakacyjnych tj. lipca i sierpnia.
2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a
UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 122443,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:1.2. Część nr 3
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych
a) z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice (z miejsc zamieszkania uczniów) do:
• Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27
• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E
2) Planowana liczba dowożonych uczniów: 8 + 1 opiekun,
3) Planowana dzienna długość trasy: 110 km, dowóz uczniów na godz. 8:00, odbiór o godz.15:00,
4) Planowana ilość km w latach 2023-2024 – 48 988.
Zadanie w części 3 realizowane będzie cały rok kalendarzowy 2023 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia) i cały rok kalendarzowy 2024 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia).
2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a
UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 152256,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:1.3. Część nr 5
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice (z miejsca zamieszkania uczniów) do:
• Szkoły Podstawowej „JONATAN” w Bielsku-Białej, ul. Mickiewicza 21 i ul. Błękitna 14
• Niepublicznej Szkoły Podstawowej DaVinci w Bielsku-Białej, ul. Bystrzańska 5
• Szkoły Podstawowej „Słoneczna Kraina” w Bielsku-Białej, ul. Legionów 6
• Szkoły Podstawowej „Nowa Szkoła” w Bielsku-Białej, ul. Sikorskiego 4
2) Planowana ilość uczniów: 13 + 2 opiekunów,
3) Planowana dzienna długość trasy 148 km, dowóz uczniów na godz. 8:00, odbiór ok. godz. 15:00,
4) Planowana ilość km w latach 2023-2024 – 54 760.
Zadanie w części 5 będzie realizowane przez rok kalendarzowy 2023 i 2024, za wyjątkiem miesięcy wakacyjnych tj. lipca i sierpnia.
2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a
UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 198358,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Ogrodzki „MAR-BUS” Handel i Usługi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461541872
7.3.3) Ulica: Górnicza 48
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK OGRODZKI "MAR-BUS" HANDEL I USŁUGI
jakie przetargi wygrała firma
MAREK OGRODZKI "MAR-BUS" HANDEL I USŁUGI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259244,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259244,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259244,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Ogrodzki „MAR-BUS” Handel i Usługi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461541872
7.3.3) Ulica: Górnicza 48
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK OGRODZKI "MAR-BUS" HANDEL I USŁUGI
jakie przetargi wygrała firma
MAREK OGRODZKI "MAR-BUS" HANDEL I USŁUGI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259244,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283875,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283875,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283875,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Ogrodzki „MAR-BUS” Handel i Usługi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461541872
7.3.3) Ulica: Górnicza 48
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK OGRODZKI "MAR-BUS" HANDEL I USŁUGI
jakie przetargi wygrała firma
MAREK OGRODZKI "MAR-BUS" HANDEL I USŁUGI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283875,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
dla części nr 2 i 5
Okres w miesiącach: 24 miesiące
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż 01.01.2023 r.
Termin zakończenia: do 31.12.2024 r.
Zadanie w częściach 2 i 5 będzie realizowane przez rok kalendarzowy 2023 i 2024, za wyjątkiem miesięcy wakacyjnych tj. lipca i sierpnia.
dla części nr 3
Okres w miesiącach: 24 miesiące
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż 01.01.2023 r.
Termin zakończenia: do 31.12.2024 r.
Zadanie w części 3 realizowane będzie cały rok kalendarzowy 2023 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub
sierpnia) i cały rok kalendarzowy 2024 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia).
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi transportu sanitarnego
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. III
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.