Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00550920/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Administracja Zasobów Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340888485
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowska 30
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@azk.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.azk.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-928e978e-982e-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-928e978e-982e-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045289/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku. Łączna powierzchnia budynków objętych usługą wynosi 127 193,65 m2. Wykaz budynków i lokali stanowią załączniki 1 i 2 do formularza ofertowego (Zał. 1 do SWZ)
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ:
"Przedmiotem usługi jest realizacja na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na konserwacji budynków oraz lokali, których wykaz stanowią załączniki do umowy, oraz na obsłudze pogotowia lokatorskiego na warunkach określonych w SWZ i w niniejszej umowie. Zakres usługi obejmuje bieżące usuwanie przyczyn awarii, wykonywanie napraw, oraz innych czynności takich jak:
1) Instalacja elektryczna i odgromowa:
- wymiana i uzupełnianie żarówek na częściach wspólnych budynków,
- wymiana uszkodzonych opraw na częściach wspólnych budynków,
- wymiana przełączników, wyłączników światła na częściach wspólnych budynków,
- usuwanie awarii na częściach wspólnych budynków,
- zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,
- wymiana wkładek topikowych w zabezpieczeniach przedlicznikowych,
- wymiana zabezpieczeń przedlicznikowych,
- uzupełnianie dekli na puszkach,
- konserwacja instalacji odgromowej i jej naprawa,
- wymiana pojedynczych puszek instalacji elektrycznej,
- dokręcanie końcówek przewodów WLZ,
- sprawdzanie przyczyny braku prądu w lokalu oraz ewentualne zabezpieczenie w sytuacji podejrzenia zagrożenia pożarowego,
- sprawdzanie wyłączników ppoż.,
- likwidacja nielegalnych podłączeń do instalacji.
2) Instalacja wodno-kanalizacyjna:
- telefoniczne informowanie pogotowia Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji we Włocławku na nr tel.: 994, lub: 54 2363954, całodobowo 600292811, o konieczności udrożnienia zewnętrznych instalacji kanalizacyjnych (z podaniem adresu, miejsca, warunków terenowych),
- potwierdzanie każdego czasu rozpoczęcia i każdego czasu zakończenia udrożniania wykonanego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, na adresy poczty elektronicznej: skasprowicz@azk.wloclawek.pl; tkoscinski@azk.wloclawek.pl, oraz obsługiwanej w godzinach
6.00–22.00 poczty elektronicznej pod adresem: dzial.sieci@mpwik.wloclawek.pl,
- telefoniczne informowanie Wykonawcy wyłonionego przez Administrację Zasobów Komunalnych do realizacji usług udrażniania kanalizacji o konieczności usunięcia niedrożności instalacji na odcinku od budynku do pierwszej studni poza budynkiem, a także bezzwłoczne poinformowanie właściwego Administratora budynku o konieczności udrożnienia zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i sposobie oraz czasie jego wykonania (zgodnie z powyższym),
- informowanie lokatorów o awariach, utrudnieniach w związku z wystąpieniem awarii i usuwaniem skutków awarii,
- udrożnianie pionów kanalizacyjnych, przyłączy i leżaków w budynkach,
- likwidacja przecieków wodno-kanalizacyjnych i wymiana instalacji do 2 mb, z wyjątkiem przecieków powstałych na skutek zamarznięcia instalacji,
- wymiana zaworów na instalacji wodociągowej od zaworu głównego do urządzeń,
- zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów.
3) Instalacja centralnego ogrzewania:
- prowadzenie kontroli dostarczanych parametrów czynnika grzewczego podawanego przez dostawcę, co najmniej raz w każdym miesiącu (odnotowanych w kontrolce),
- usuwanie przecieków na wewnętrznej instalacji c.o. od zaworów odcinających instalację odbiorczą w budynku,
- odpowietrzanie instalacji,
- zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,
- konserwacja i bieżące naprawy (w tym awaryjne) węzłów ciepłowniczych,
- obsługa automatyki pogodowej na wewnętrznej instalacji c.o.
4) Instalacja ciepłej wody użytkowej:
- likwidacja przecieków instalacji c.w.u. i wymiana instalacji do 2 mb,
- zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,
- wymiana zaworów na instalacji wodociągowej do urządzeń.
5) Instalacja gazowa:
- usuwanie przecieków gazowych na instalacji od gazomierza do przyborów gazowych,
- zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów.
6) Roboty dekarskie:
- udrożnianie czyszczaków, rur spustowych instalacji deszczowej oraz rynien, uzupełnianie rzygaczy, rur spustowych do 2 mb, również z użyciem podnośnika,
- zabezpieczanie luźnych elementów dachu stwarzających zagrożenie dla przechodniów.
7) Roboty murarskie:
- uzupełnianie tynków w miejscach napraw objętych zakresem usługi konserwacji i pogotowia lokatorskiego.
8) Roboty ślusarskie:
- uzupełnianie ubytków w barierkach,
- regulacja drzwi na częściach wspólnych,
- regulacja samozamykaczy,
- wymiana, naprawa oraz regulacja zamków w stolarce okiennej i drzwiowej na częściach wspólnych nieruchomości,
- wymiana zamków w skrzynkach pocztowych po przejęciu pustostanu (lokalu) przez nowego najemcę,
- uzupełnianie klamek i szyldów.
9) Inne prace:
- wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie pojedynczych szyb w oknach i drzwiach na częściach wspólnych nieruchomości,
- obsługa techniczna przy wejściach komisyjnych, np. rozwiercanie i wymiana zamków w drzwiach,
- usuwanie nawisów śnieżnych i sopli z dachów,
- zabezpieczanie otworów drzwiowych i okiennych w pustostanach,
- wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie brakujących wycieraczek wpuszczanych metalowych, montowanych przed wejściami do klatek schodowych.
10) W przypadku stwierdzenia awarii na odcinku przed licznikami głównymi Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia awarii gestorom sieci."
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 21 grudnia 2023 roku o godzinie 10:12 Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.Z treści zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji wynika, że Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie usługi w ramach zamówienia publicznego kwotę 551762,42 zł brutto.
W wyniku przeprowadzonych przez Zamawiającego czynności badania i oceny złożonej oferty, dokonano w ramach postępowania wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta nr 1, którą złożył Wykonawca – P.H.U.P. „HYDRO-GRZEW” Jerzy Michałowski z siedzibą Al. Jana Pawła II 15, 87-800 Włocławek. Całkowita cena oferty brutto, za którą Wykonawca P.H.U.P. „HYDRO-GRZEW” Jerzy Michałowski zaoferował zrealizowanie usługi w ramach zadania, opiewa na kwotę 686845,68 zł brutto. Zaoferowana przez Wykonawcę całkowita cena oferty brutto przewyższa jednak kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania o 135083,26 zł brutto. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec faktu, że w stosunku do niniejszego postępowania wypełniła się przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia prowadzone postępowanie pn. „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku”, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
- NAJEM 9 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU, NA OKRES 48 MIESIĘCY
- DOSTAWA ZESTAWÓW DO CIĄGŁEJ TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ RAZEM Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH Z REGIONALNĄ ANTYKOAGULACJĄ CYTRYNIANOWĄ LUB OGÓLNOUSTROJOWĄ NA OKRES 24 MIESIĘCY
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Wykonanie konserwacji i napraw urządzeń sanitarnych oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 36 miesięcy
- Usługa - Wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu urządzeń przepompowni ścieków i biologicznej oczyszczalni ścieków w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
- Usługi naprawcze usuwanie uszkodzeń/awarii w budynkach w zasobie SP, w gospodarowaniu i siedzibie ZMSP, na terenie Osiedla Przyjaźń w W-wie , w branży elektrycznej na rok 2024-26 ( 13 miesięcy)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.