Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć z logoterapii w Przedszkolu nr 428 ul. Myśliborska 35, w ramach projektu pn. „Wyrównujemy szanse na lepszy start” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć z logoterapii w Przedszkolu nr 428 ul. Myśliborska 35, w ramach projektu pn. „Wyrównujemy szanse na lepszy start” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e0e509c-72e3-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002578/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w zakresie stwierdzonych deficytów realizowane w Przedszkolu nr 428 w Dzielnicy Białołęka w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach X osi priorytetowej Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna. Tytuł: „Wyrównujemy szanse na lepszy start” nr umowy o dofinansowanie: RPMA.10.01.04-14-e035/20-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podst. Art. 266 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
w postępowaniu pn. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu Nr 428 w Warszawie, ul. Myśliborska 35 w Dzielnicy Białołęka w podziale na części, nr postępowania: UD-II-WZP-271.45.2021.MRO.MLU/ TP1_Sp_u, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o przeprowadzeniu zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e5d724c7-3894-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.58.2021.MRO/SP_WR-u
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu nr 428 w Warszawie, ul. Myśliborska 35, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
• Zamawiający zamawia wykonanie 150 godzin usługi polegającej na prowadzeniu grupowych zajęć z logoterapii.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących usłudze.
3. Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania Przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
Za „godzinę” rozumie się 45 minut przeprowadzonych zajęć dodatkowych. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy oraz Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do wzoru umowy.
2.3. Miejsce realizacji zamówienia: wszystkie zajęcia będą odbywały się w Przedszkolu nr 428
w Warszawie, ul. Myśliborska 35 na podstawie uzgodnionego z Wykonawcą Harmonogramu. Szczegółowy Harmonogram zajęć z podziałem na poszczególne grupy dzieci, zostanie ustalony
z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Wzór Harmonogramu stanowi integralną część umowy (załącznik nr 5 do Umowy).
2.4. Termin wykonania usługi – od dnia podpisania umowy przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy z wyłączeniem okresu wakacyjnego realizowanego w placówkach nieferyjnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. z 2017r., poz. 649 ze zm.). Realizacja zajęć będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem przedszkola zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem. Szczegółowy Harmonogram zajęć (stanowiący załącznik nr 5 do umowy) zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zajęcia będą odbywać się poza godzinami podstawy programowej.
2.5. Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia osoby realizujące zamówienie były ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zgodnie z wymogami wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewelina Pawełczyk ,,Helse Polska”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722390391
7.3.3) Ulica: Sierakowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MENSI BEAUTY EWELINA PAWEŁCZYK
jakie przetargi wygrała firma
MENSI BEAUTY EWELINA PAWEŁCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 416 im. UNICEF w Warszawie w 2025 r.
- Dostawa mięsa drobiowego do Kampusu Mundurowego w Kaliszu
- Usługa serwisu technicznego - konserwacji i napraw systemów zabezpieczeń obiektów III Oddziału ZUS w Warszawie w latach 2025 - 2026 z podziałem na części
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych z przychodni lekarskich wchodzących w skład SZPZLO Warszawa-Mokotów przez okres 24 miesięcy.
- Serwis systemów bezpieczeństwa
- Przegląd techniczny i konserwacja urządzeń laboratoryjnych dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków w ramach programu miejskiego "KRAKOWSCY UCZNIOWIE RATUJĄ ŻYCIE"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2025r.
- Kurs Prawo jazdy kategorii B w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- "ZSTI.KPLUS.1.2024 Wykonanie usługi szkoleniowej - dla uczestników Projektu "Kwalifikacje+" (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 18 części"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "KompendiUM"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.