Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00422720/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f0036bd-5b68-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f0036bd-5b68-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091372/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) jednostkach Administracji Skarbowej w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422720/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.71.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 648551,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie” są roboty modernizacyjne polegające na dostosowaniu budynku Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu, Oddział w Jaśle, ul. 3-go Maja 30 do wymagań ochrony przeciwpożarowej.2. Szczegółowy zakres robót dla Części I zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia- stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 168275,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie” jest wykonanie robót związanych z modernizacją systemu p.poż. (SSP) w budynku Urzędu Skarbowego w Dębicy.2. Szczegółowy zakres robót dla Części II zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia- stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 264267,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie” jest wykonanie robót związanych z modernizacją systemu p.poż. (SSP) w budynku Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli, ul. Metalowców 6.2. Szczegółowy zakres robót dla Części III zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia- stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 216007,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił oferty złożone przez Wykonawców Przedsiębiorstwo Produkcji, Han-dlu i Usług "HADAR" Sp. z o.o. oraz P.O.M.i U.D. Security Office Sp. z o.o. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako iż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający również wykluczył z postępowania Wykonawcę M&M COMPANY Sp. z o.o. na podstawie przepisów art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp i odrzucił jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu także jako niezgodna z przepisami art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95084,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178054,80 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił oferty złożone przez Wykonawców Przedsiębiorstwo Produkcji, Han-dlu i Usług "HADAR" Sp. z o.o. oraz P.O.M.i U.D. Security Office Sp. z o.o. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako iż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający również wykluczył z postępowania Wykonawcę M&M COMPANY Sp. z o.o. na podstawie przepisów art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp i odrzucił jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu także jako niezgodna z przepisami art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306171,60 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił oferty złożone przez Wykonawców Przedsiębiorstwo Produkcji, Han-dlu i Usług "HADAR" Sp. z o.o. oraz P.O.M.i U.D. Security Office Sp. z o.o. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako iż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający również wykluczył z postępowania Wykonawcę M&M COMPANY Sp. z o.o. na podstawie przepisów art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp i odrzucił jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu także jako niezgodna z przepisami art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244524,00 PLN
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa kruszywa.
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Działu Promocji i Komunikacji Medialnej Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Usługi pralnicze dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie
- Świadczenie usługi cateringowej podczas 16 Uniwersyteckich Targów Pracy
- Świadczenie usługi noclegowej dla uczestników konferencji: "Emerging environmental contaminants - current status, challenges and perspectives"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Szczawnicy
- Remont dachu budynku administracyjnego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku
- Remont Sali Siedmiofilarowej, Narożnej oraz piętra skrzydła wschodniego Zamku Średniego Muzeum Zamkowego w Malborku
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola o żłobek
- "Kontynuacja termomodernizacji strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Panaszewie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii".
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na siłownię do ćwiczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.