eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiemojowiceSukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C096024:2020-12 do kotłowni olejowej DPS w Niemojowicach w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C096024:2020-12 do kotłowni olejowej DPS w Niemojowicach w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W NIEMOJOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 68

1.5.2.) Miejscowość: Niemojowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6102294

1.5.8.) Numer faksu: 44 6102294

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsniemojowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsniemojowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ezamówienia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C096024:2020-12 do kotłowni olejowej DPS w Niemojowicach w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c4dac0f-5428-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AFG.2611.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 do kotłowni olejowej Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach, 26-330 Żarnów w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2023 r. w ilości ok. 100 000 litrów. Przewidywana wielkość dostawy w okresie jednego roku ok. 50 000 litrów.
Podane ilości oleju opałowego lekkiego są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do całkowitego ich zamówienia. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy, bez dodatkowych opłat, sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego:
- własnym środkiem transportu wyposażonym w legalizowany przyrząd pomiarowy do napełniania i opróżniania cysterny (legalizacja urządzeń pomiarowych z Urzędu Wag i Miar),
- Miesięczna dostawa wyniesie od 1.000 - 6.000 litrów, w wyjątkowych przypadkach mniejsza ilość jednak nie mniej niż 500 litrów,
- wraz ze świadectwem jakości opału wystawionym przez producenta – przy każdorazowej dostawie paliwa
- układ dróg dojazdowych i szerokość bram wjazdowych umożliwia dojazd cystern o pojemności około 20.000 litrów.

1.2. Wymagane parametry oleju opałowego:

1)wartość opałowa nie niższa niż: 42,60 MJ/kg,
2) gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż: 900 kg/m3,
3) lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż: 6,0 mm2/s,
4) temperatura zapłonu nie niższa niż: 560C,
5) temperatura płynięcia nie wyższa niż: (-200 C),
6) skład frakcyjny:
a) do temperatury 2500 C destyluje się nie więcej niż 65% (v/v),
b) do temperatury 3500 C destyluje się nie mniej niż 85% (v/v,)
7) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,30% (m/m),
8) pozostałość po spopieleniu 0,010% (m/m),
9) zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (m/m),
10) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
11) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg.


Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2021 poz. 133 z późn. zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKAJ Skorupa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140846620

7.3.3) Ulica: ul. Traktorowa 109

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-203

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.