eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wi±zówPrzebudowa dróg dojazdowych do rynku - ul. 1 Maja i ul. Sikorskiego w Wi±zowie



Og³oszenie z dnia 2024-01-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg dojazdowych do rynku - ul. 1 Maja i ul. Sikorskiego w Wi±zowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 713931136

1.5.8.) Numer faksu: 713931136 w.13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bartosz@wiazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wiazow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg dojazdowych do rynku - ul. 1 Maja i ul. Sikorskiego w Wi±zowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-349686b6-abbe-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00013661

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00013483/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa dróg dojazdowych do rynku - ul. 1 Maja i ul. Sikorskiego w Wi±zowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie dofinansowane w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddzia³ania „Wsparcie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii” objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wiazow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wiazow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
zamawiaj±cym, a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ofertê, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji: 1) elektronicznie na adres e-mail: magdalena.bartosz@wiazow.pl lub za po¶rednictwem Platformy
znajduj±cej siê pod adresem: https://wiazow.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym
na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 12: 1)zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania
Wykonawcy do Systemu na subdomenie: https://wiazow.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2) Wykonawca po
wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie „zarejestruj siê”. 3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) po za³o¿eniu konta Wykonawca
ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki
„Korespondencja”. 6.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki„Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania
poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego RODO informujê, ¿e: 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wi±zów z siedzib± przy Placu Wolno¶ci 37, 57-120 Wi±zów. Dane kontaktowe: tel. 71-3931136, e-mail urz±d@wiazow.pl 2. W przypadku jakichkolwiek pytañ
dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿ecie Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych: Urz±d Miasta i Gminy Wi±zów, Plac Wolno¶ci 37, 57- 120 Wi±zów e-mail iod@wiazow.pl 3. Bêdziemy przetwarzaæ Pañstwa dane osobowe w celu za³atwienia indywidualnej sprawy na drodze administracyjnej w zwi±zku z realizacj± obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w zwi±zku z wykonywaniem przez administratora zadañ realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO). Natomiast w przypadku przetwarzania danych osobowych, których przetwarzanie nie znajduje oparcia w przepisach powszechnie obowi±zuj±cego prawa, a
przekazanych przez Pañstwa dobrowolnie w celu u³atwienia kontaktu ( nr. telefonu lub adres poczty elektronicznej) - podstaw± przetwarzania jest Pañstwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). 4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± strony i uczestnicy postêpowañ lub w³a¶ciwe organy publiczne, które mog± otrzymywaæ dane osobowe w ramach konkretnego postêpowania zgodnie z
podmioty uprawnione do obs³ugi dorêczeñ oraz podmioty, którym Administrator danych zleci czynno¶ci wymagaj±ce przetwarzania danych (np. kancelarie prawne lub dostawcy us³ug serwisuj±cych sprzêt informatyczny). 5. Bêdziemy przechowywaæ Pañstwa dane osobowe do chwili za³atwienia sprawy, w której zosta³y one zebrane a nastêpnie – w przypadkach, w których wymagaj± tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas okre¶lony w tych przepisach. 6. Zgodnie z RODO przys³uguje Pañstwu: 1) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, je¶li s± b³êdne lub nieaktualne, 3) w przypadku gdy przetwarzanie
danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO) - prawo do cofniêcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie oraz ¿±danie ich usuniêcia, 4 ) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO. 7. Podanie przez Pañstwa
danych osobowych jest obowi±zkiem ustawowym b±d¼ warunkiem za³atwienia indywidualnej sprawy. W przypadku danych osobowych kontaktowych (nr. telefonu lub adres poczty elektronicznej) przekazywanych dobrowolnie ich nieprzekazanie Administratorowi pozostaje bez wp³ywu na tre¶æ rozstrzygniêæ w rozpatrywanych sprawach. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BS.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa dróg dojazdowych do rynku ul. 1 Maja i ul. Sikorskiego w Wi±zowie.
Zakres planowanych robót budowlanych ul. 1 Maja w Wi±zowie obejmuje:
1) d³ugo¶ci projektowanego odcinka - 175,24m;
2) powierzchnia jezdni - 881,60m2;
3) powierzchnia chodników naw. kamienna - 270,00m2;
4) powierzchnia chodników naw. betonowa - 357,00m2;
5) powierzchnia zjazdów naw. kamienna - 24,70m2;
6) powierzchnia zjazdów naw. betonowa - 65,30m2.
Zakres planowanych robót budowlanych ul. Sikorskiego w Wi±zowie obejmuje:
1) d³ugo¶ci projektowanego odcinka - 258,24m;
2) powierzchnia jezdni - 1 297,00m2;
3) powierzchnia chodników naw. betonowa - 283,00m2;
4) powierzchnia chodników naw. kamienna - 231,00m2.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ opisany w dokumentacji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ opisany w rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
a) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê co najmniej 800.000,00 (s³ownie z³otych: osiemset tysiêcy 00/100), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
b) op³acon± polisê, potwierdzaj±c±, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotê min. 700.000,00 z³ (s³ownie z³otych: siedemset tysiêcy 00/100);
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmowaæ wykonanie/wykonywanie co najmniej 2 zadañ (kontraktów) porównywalnych z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800.000,00 z³otych netto ka¿de wg za³±cznika nr 5 do SWZ.
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych warto¶ci porównywalnych.

b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 13 do SWZ; Ustala siê obowi±zek zatrudnienia przez Wykonawcê przy realizacji przedmiotu zamówienia min.:- kierownik budowy posiadaj±cy co najmniej 10 – letnie do¶wiadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ zawodowych, na stanowisku Kierownika Budowy, w tym kierowanie co najmniej dwoma budowami polegaj±cymi na przebudowie nawierzchni dróg, chodników o warto¶ci minimalnej tych robót - 800.000,00 z³ bez podatku VAT;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, którego oferta ostanie najwy¿ej oceniona, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ;
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
e) art. 109 ust. 1 pkt 5-8 i 10 Pzp.
Wzór o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmowaæ wykonanie/wykonywanie co najmniej 2 zadañ (kontraktów) porównywalnych z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800.000,00 z³otych netto ka¿de wg za³±cznika nr 5 do SWZ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jedno wspólne w/w o¶wiadczenie.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 13 do SWZ; Ustala siê obowi±zek zatrudnienia przez Wykonawcê przy realizacji przedmiotu zamówienia min.:
- kierownik budowy posiadaj±cy co najmniej 10 – letnie do¶wiadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ zawodowych, na stanowisku Kierownika Budowy, w tym kierowanie co najmniej dwoma budowami polegaj±cymi na przebudowie nawierzchni dróg, chodników o warto¶ci minimalnej tych robót - 800.000,00 z³ bez podatku VAT;
3) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê co najmniej 800.000,00 (s³ownie z³otych: osiemset tysiêcy 00/100), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem; W przypadku sk³adania oferty wspólnej w/w dokument sk³ada ten/ci z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który/którzy w ramach konsorcjum bêdzie/bêd± odpowiada³/odpowiadali za spe³nienie tego warunku.
4) op³acona polisa, potwierdzaj±c±, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotê min. 700.000,00 z³ (s³ownie z³otych: siedemset tysiêcy 00/100);

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane przez wszystkich wykonawców:
a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ;
b) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie
z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
c) o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
d) o¶wiadczenie o wykluczeniu art. 7 ust. 1 – zgodnie z za³±cznikiem nr 12 do SWZ;
e) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik
f) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy);
g) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy zgodnie
z za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);
h) o¶wiadczenie, które roboty wykonaj± poszczególnie wykonawcy – zgodnie
z za³±cznikiem nr 6;
i) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u
w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 9 i 10 do SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Sk³adaj±cy ofertê winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci: 20.000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwadzie¶cia tysiêcy 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079 ).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w O³awie o/Wi±zów numer rachunku: 41 9585 0007 0040 0400 1544 0030 tytu³em „Wadium: Przebudowa dróg dojazdowych do rynku – ul. 1 Maja i ul. Sikorskiego w Wi±zowie”.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia wadium winno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentu wadium musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Dokument wadium nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: porêczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci, musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta do zap³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji:
1) je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy;
2) je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z
Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy Przetargowej Gminy Wi±zów https://wiazow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-22 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.