Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054124/01 - Wynik z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013706 z dnia 2021-03-05 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na terenie działalności RDW Włocławek w 2021r. z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.ino@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na terenie działalności RDW Włocławek w 2021r. z podziałem na 2 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a849c785-7d82-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001873/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4315893.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/431589
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020 r. poz. 344 z późn.zm.).2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/4315894. W przypadku awarii platformy, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej – email: m.krolikowska@zdw-bydgoszcz.pl, rdw.ino@zdw-bydgoszcz.pl5. Regulamin korzystania z Platformy Zakupowej znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści swz, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje7. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, tel. 52 37 05 713, e-mail: sekretariat@zdw-bydgoszcz.pl.2. Jeżeli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, tel. 52 37 05 733, e-mail: iod@zdw-bydgoszcz.pl.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.).5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz w celu archiwizacji.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O1.N4.361.02.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 250377,10 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres zamówienia:Część zamówienia nr 1:Usługa w zakresie transportu towarów samochodem skrzyniowym o ładowności 5 Mg -6 Mg wraz z kierowcą – przyjęto 1 800 godzin, usługa w zakresie transportu towarów samochodem samowyładowczym lub samochodem z przyczepą ładowności 18 Mg wraz z kierowcą –przyjęto 1000 km usługa koparko ładowarką o poj. łyżki co najmniej 0,15 m3 wraz z operatorem – przyjęto 245 godzin, - miejsce podstawienia: baza RDW we Włocławku, ul. Mielęcińska 13,3. Zakres i zasady wykonywania usług drogowego transportu towarów na potrzeby RDW określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ).4. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. 5. Kwoty umów równe będą środkom, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, które zostaną zamieszczone na stronie internetowej przed terminem otwarcia ofert.
4.2.5.) Wartość części: 167461,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:Nr: Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (Pc) - 60%2 Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (Pt) - 20%3. Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (Pd) - 20%2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:Cena Cena (Pc) Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt. Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt 1 Formularza ofertyCzas reakcji Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (Pt) Pt = Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (max. 20 pkt.) Kryterium Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia będzie rozpatrywany na podstawie czasu reakcji (godziny) od chwili powiadomienia Zamawiającego o poszczególnych usługach zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 1.2 FORMULARZ OFERTY. Przez czas realizacji rozumie się maksymalny czas w którym Wykonawca podstawi sprawny, wymagany w uprzednim wezwaniu Zamawiającego, środek transportu (sprzęt) z pojazdami towarzyszącymi wraz z kierowcami (operatorami) na plac siedziby baz RDW we Włocławku tj. odpowiednio baza RDW we Włocławku, ul. Mielęcińska 13 i baza RDW w Rumiankowie k/Lipna , lub w miejsce wskazane przez zamawiającego - na drogę wojewódzką wymienioną w OPZUWAGA: Najdłuższy możliwy czas reakcji od chwili zawiadomienia o poszczególnych usługach wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 godzin, natomiast najkrótszy wynosi 1,0 godzina.Zamawiający wymaga określenia czasu reakcji od chwili wezwania w jednostkach godzinowych z dokładnością do pełnej godziny.Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty Czas realizacji zgłoszenia inny niż wyżej wymienione lub nie zostanie podany Czas realizacji zgłoszenia i z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. Podstawienie drugiego środka transportu Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (Pd) Pd= Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (max. 20 pkt) Kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 – 6 Mg będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie zdolności podstawienia drugiego środka transportu o ładowności 5-6 Mg wraz z kierowcą w miejsce wskazane przez Zamawiającego w SWZ.Liczba punktów w kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 - 6 Mg została określona w poniższy sposób:Deklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu - TAK – 20 pktDeklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu – NIE – 0 pktJeśli Wykonawca nie określi w formularzu oferty zdolności podstawienia drugiego środka transportu, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. 3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt + Pd spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:Nr: Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (Pc) - 60%2 Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (Pt) - 20%3. Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (Pd) - 20%2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:Cena Cena (Pc) Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt. Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt 1 Formularza ofertyCzas reakcji Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (Pt) Pt = Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (max. 20 pkt.) Kryterium Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia będzie rozpatrywany na podstawie czasu reakcji (godziny) od chwili powiadomienia Zamawiającego o poszczególnych usługach zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 1.2 FORMULARZ OFERTY. Przez czas realizacji rozumie się maksymalny czas w którym Wykonawca podstawi sprawny, wymagany w uprzednim wezwaniu Zamawiającego, środek transportu (sprzęt) z pojazdami towarzyszącymi wraz z kierowcami (operatorami) na plac siedziby baz RDW we Włocławku tj. odpowiednio baza RDW we Włocławku, ul. Mielęcińska 13 i baza RDW w Rumiankowie k/Lipna , lub w miejsce wskazane przez zamawiającego - na drogę wojewódzką wymienioną w OPZUWAGA: Najdłuższy możliwy czas reakcji od chwili zawiadomienia o poszczególnych usługach wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 godzin, natomiast najkrótszy wynosi 1,0 godzina.Zamawiający wymaga określenia czasu reakcji od chwili wezwania w jednostkach godzinowych z dokładnością do pełnej godziny.Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty Czas realizacji zgłoszenia inny niż wyżej wymienione lub nie zostanie podany Czas realizacji zgłoszenia i z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. Podstawienie drugiego środka transportu Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (Pd) Pd= Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (max. 20 pkt) Kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 – 6 Mg będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie zdolności podstawienia drugiego środka transportu o ładowności 5-6 Mg wraz z kierowcą w miejsce wskazane przez Zamawiającego w SWZ.Liczba punktów w kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 - 6 Mg została określona w poniższy sposób:Deklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu - TAK – 20 pktDeklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu – NIE – 0 pktJeśli Wykonawca nie określi w formularzu oferty zdolności podstawienia drugiego środka transportu, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. 3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt + Pd spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres zamówienia:Część zamówienia nr 2:Usługa w zakresie transportu towarów samochodem skrzyniowym o ładowności 5 Mg -6 Mg wraz z kierowcą - przyjęto 900 godzin, usługa w zakresie transportu towarów samochodem samowyładowczym lub samochodem z przyczepą ładowności 12 Mg wraz z kierowcą –przyjęto 1000 km, usługa w zakresie transportu towarów samochodem samowyładowczym lub samochodem z przyczepą ładowności 18 Mg wraz z kierowcą – przyjęto 1000 km, usługa koparko ładowarką o poj. łyżki co najmniej 0,15 m3 wraz z operatorem – przyjęto 125 godzin,:-miejsce podstawienia: baza RDW w Rumiankowie k/Lipna,3. Zakres i zasady wykonywania usług drogowego transportu towarów na potrzeby RDW określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ).4. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. 5. Kwoty umów równe będą środkom, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, które zostaną zamieszczone na stronie internetowej przed terminem otwarcia ofert.
4.2.5.) Wartość części: 82916,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:Nr: Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (Pc) - 60%2 Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (Pt) - 20%3. Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (Pd) - 20%2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:Cena Cena (Pc) Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt. Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt 1 Formularza ofertyCzas reakcji Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (Pt) Pt = Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (max. 20 pkt.) Kryterium Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia będzie rozpatrywany na podstawie czasu reakcji (godziny) od chwili powiadomienia Zamawiającego o poszczególnych usługach zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 1.2 FORMULARZ OFERTY. Przez czas realizacji rozumie się maksymalny czas w którym Wykonawca podstawi sprawny, wymagany w uprzednim wezwaniu Zamawiającego, środek transportu (sprzęt) z pojazdami towarzyszącymi wraz z kierowcami (operatorami) na plac siedziby baz RDW we Włocławku tj. odpowiednio baza RDW we Włocławku, ul. Mielęcińska 13 i baza RDW w Rumiankowie k/Lipna , lub w miejsce wskazane przez zamawiającego - na drogę wojewódzką wymienioną w OPZUWAGA: Najdłuższy możliwy czas reakcji od chwili zawiadomienia o poszczególnych usługach wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 godzin, natomiast najkrótszy wynosi 1,0 godzina.Zamawiający wymaga określenia czasu reakcji od chwili wezwania w jednostkach godzinowych z dokładnością do pełnej godziny.Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty Czas realizacji zgłoszenia inny niż wyżej wymienione lub nie zostanie podany Czas realizacji zgłoszenia i z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. Podstawienie drugiego środka transportu Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (Pd) Pd= Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (max. 20 pkt) Kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 – 6 Mg będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie zdolności podstawienia drugiego środka transportu o ładowności 5-6 Mg wraz z kierowcą w miejsce wskazane przez Zamawiającego w SWZ.Liczba punktów w kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 - 6 Mg została określona w poniższy sposób:Deklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu - TAK – 20 pktDeklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu – NIE – 0 pktJeśli Wykonawca nie określi w formularzu oferty zdolności podstawienia drugiego środka transportu, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. 3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt + Pd spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:Nr: Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (Pc) - 60%2 Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (Pt) - 20%3. Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (Pd) - 20%2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:Cena Cena (Pc) Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt. Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt 1 Formularza ofertyCzas reakcji Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (Pt) Pt = Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia (max. 20 pkt.) Kryterium Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia będzie rozpatrywany na podstawie czasu reakcji (godziny) od chwili powiadomienia Zamawiającego o poszczególnych usługach zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 1.2 FORMULARZ OFERTY. Przez czas realizacji rozumie się maksymalny czas w którym Wykonawca podstawi sprawny, wymagany w uprzednim wezwaniu Zamawiającego, środek transportu (sprzęt) z pojazdami towarzyszącymi wraz z kierowcami (operatorami) na plac siedziby baz RDW we Włocławku tj. odpowiednio baza RDW we Włocławku, ul. Mielęcińska 13 i baza RDW w Rumiankowie k/Lipna , lub w miejsce wskazane przez zamawiającego - na drogę wojewódzką wymienioną w OPZUWAGA: Najdłuższy możliwy czas reakcji od chwili zawiadomienia o poszczególnych usługach wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 godzin, natomiast najkrótszy wynosi 1,0 godzina.Zamawiający wymaga określenia czasu reakcji od chwili wezwania w jednostkach godzinowych z dokładnością do pełnej godziny.Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty Czas realizacji zgłoszenia inny niż wyżej wymienione lub nie zostanie podany Czas realizacji zgłoszenia i z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. Podstawienie drugiego środka transportu Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (Pd) Pd= Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 -6 Mg (max. 20 pkt) Kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 – 6 Mg będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie zdolności podstawienia drugiego środka transportu o ładowności 5-6 Mg wraz z kierowcą w miejsce wskazane przez Zamawiającego w SWZ.Liczba punktów w kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 5 - 6 Mg została określona w poniższy sposób:Deklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu - TAK – 20 pktDeklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu – NIE – 0 pktJeśli Wykonawca nie określi w formularzu oferty zdolności podstawienia drugiego środka transportu, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. 3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt + Pd spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy na podstawie art. 11 ustawy o transporcie drogowym z dnia 14 października 2019 r. (t.j. Dz.U. 2019. poz. 2140 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane w kraju siedziby/zamieszkania.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.4) zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający określa warunki udziału w części dotyczącej zdolności zawodowej na zasadach określonych poniżej.2. Warunki dotyczące zdolności technicznej:O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania) następującym potencjałem technicznym na: Część 1:lp. Sprzęt wymagany przez Zamawiającego Wymagana ilość1. Samochód skrzyniowy o ładowności 5Mg - 6Mg lub sprzęt równoważny 1 SZT.2. Samochód samowyładowczy lub samochód z przyczepą ładowności 18 Mg lub sprzęt równoważny 1 SZT.3. Koparko - Ładowarka o poj. łyżki powyżej 0,15 m3 lub sprzęt równoważny 1 SZT.Część 2:lp. Sprzęt wymagany przez Zamawiającego Wymagana ilość1. Samochód skrzyniowy o ładowności 5Mg - 6Mg lub sprzęt równoważny 1 SZT.2. Samochód samowyładowczy lub samochód z przyczepą ładowności 18 Mg lub sprzęt równoważny 1 SZT.3. Samochód samowyładowczy lub samochód z przyczepą ładowności 12 Mg lub sprzęt równoważny 1 SZT.4. Koparko - Ładowarka o poj. łyżki powyżej 0,15 m3 lub sprzęt równoważny 1 SZT.3. Warunki dotyczące zdolności zawodowej:1) Doświadczenie zawodowe:O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał lub wykonuje należycie przynajmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi w zakresie usług transportowych o łącznej wartości usług minimum: 50.000,00 zł brutto.2) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: - Kierowca – 1 osoba posiadająca przewidziane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia ciągnika z przyczepą lub samochodem ciężarowym powyżej 3,5 T - Operator koparko - ładowarki – 1 osoba posiadająca uprawnienia operatora koparko - ładowarki wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2018, poz. 583 z późn. zm.) i posiadająca wpis do książki operatora, - 1 pracownik fizyczny posiadający przewidziane przepisami prawa do zatrzymywania i kierowania ruchem wydane przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w poprzedzającym ustępie, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji - § 3 Rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy na podstawie art.11 ustawy o transporcie drogowym z dnia 14 października 2019 r. (t.j. Dz.U. 2019. poz. 2140 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane w kraju siedziby/zamieszkania.2) Wykaz wykonanych usług3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 09:45
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/431589
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw i miodu na rok 2025.
- Badanie ścieków surowych,oczyszczonych,wód opadowych , badanie wody ze studni głębinowych, pomiar statyczny, dynamiczny zwierciadła wody,sporządzenie sprawozdania zawierającego analizę.
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
- Dostawa aparatury i osprzętu światłowodowego dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki PBŚ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
- USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI DOMU DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE "AKTYWNY SENIOR" ORAZ OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ W WYSOKIEJ
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2025 r."
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2025 ROKU"
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.