Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543071/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000229270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej Curie 6
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zsllezajsk@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zslchrobry.lezajsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zslchrobry_lezajsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb94e599-1dc0-42ed-9d6a-fedb4d66a8f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047421/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.Dz.ZSL.261.107 .2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71707,3 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do potrzeb Zamawiającego w stoliki, ławki. Szczegółowo zakres opisany został w załączniku nr 1 do SWZ.Część 1 - meble do pracowni nauki zawodu technik logistyk, technik eksploatacji portów i terminali, technik ekonomista - sala 201, 301 i 101. Termin realizacji do 20 marca 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 35853,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do potrzeb Zamawiającego w stoliki, ławki. Szczegółowo zakres opisany został w załączniku nr 1 do SWZ.Część 2 - meble do nauki zawodu magazynier- logistyk - sale 103, 106, 5. Termin realizacji do 15 grudzień 2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 35853,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt. 3 pzp unieważnia prowadzone postępowanie. Przesłanką faktyczną unieważnienia jest to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt. 3 pzp unieważnia prowadzone postępowanie. Przesłanką faktyczną unieważnienia jest to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. " Kształcimy dla pracy"
- Zakup i dostawa sprzętu, zestawów chemicznych i pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Dostawa odczynników i testów do diagnostyki mikrobiologicznej
- Remonty nawierzchni drogowych
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- "Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego na Oddział Dermatologii w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku - Copernicus PL Sp. z o.o.".
- Dostawa wyposażenia do pracowni językowej w ramach projektu "Pozalekcyjna Akademia Wiedzy i Umiejętności w Gminie Piszczac"
- Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: " Nowoczesne edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.