eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warta › Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popio³y 3



Og³oszenie z dnia 2024-01-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popio³y 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WARTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934542

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. W³adys³awa Stanis³awa Reymonta 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warta

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-290

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gimwarta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gminawarta.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popio³y 3

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f059755-abbe-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00013737

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00010318/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popio³y 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gimwarta.logintrade.net/rejestracja/ustawowe

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gimwarta.logintrade.net/rejestracja/ustawowe

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13.1 Niniejsze postêpowanie prowadzone jest za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s±, pod rygorem niewa¿no¶ci przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Warta https://gimwarta.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
13.2 Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Gminy Warta ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
13.3 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz.2452).
13.4 Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej dostêpne s± pod adresem https://gimwarta.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
13.5 Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne
13.6 Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
13.6.1 ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://warta.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem.
13.6.2 Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stronie https://gimwarta.logintrade.net/rejestracja/ w zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji.
13.6.3 Wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie:
13.6.3.1 Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
13.6.4 Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci internet;
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
• w³±czona obs³uga JavaScript;
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
• zainstalowany Acrobat Reader;
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
13.7 W razie jakichkolwiek problemów nale¿y korzystaæ ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk Logintrade+48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostêpnego poniedzia³ek-pi±tek godz. 8:00-16:00
13.8 Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: Zamawiaj±cy rekomenduje stosowanie formatu .pdf. Jednak Wykonawca mo¿e przygotowaæ ofertê w ka¿dym innym formacie zgodnym z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”
13.9 W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z. W¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 23.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
23.1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Warta, adres: Rynek im. W³adys³awa Stanis³awa Reymonta 1, 98-290 Warta, tel. 43 8287100, email: gmina@gminawarta.pl
23.1.2 W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
23.1.3 Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
23.1.4 Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
23.1.5 Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
23.1.6 Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
23.1.7 Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
23.1.8 Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
23.1.8.1 dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
23.1.8.2 w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
23.1.9 Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
23.1.9.1 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
23.1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
23.1.9.3 na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
23.1.10 W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
23.1.11 Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOA.271.1.2024.Zp

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popio³y 3.
3.2 Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.3.1 Opracowania projektu budowlanego/technicznego/wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym.
3.3.2 Uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego wszelkich dokumentów, pozwoleñ, uzgodnieñ, opinii, decyzji, warunków technicznych, zg³oszeñ niezbêdnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów.
3.3.3 Dokumentacja projektowa winna zostaæ wykonana w ilo¶ci 3 egzemplarzy w zakresie uwzglêdniaj±cym specyfikê robot budowlanych, charakter obiektu oraz stopieñ skomplikowania, wed³ug wymagañ zawartych w ustawie Prawo budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy, w szczególno¶ci doprecyzowanymi w rozporz±dzeniu Rozporz±dzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r., opracowany w takim zakresie szczegó³owo¶ci, by mo¿liwa by³a jednoznaczna ocena zaproponowanych w nim rozwi±zañ projektowych, zawieraj±cych w szczególno¶ci:
3.3.3.1 projekt instalacji PV;
3.3.3.2 projekt prac termomodernizacyjnych;
3.3.3.3 ¼ród³a ciep³a;
3.3.3.4 projekt instalacji c.o.
3.3.4 Dokumentacja winna obejmowaæ równie¿ te elementy, które nie s± bezpo¶rednio zwi±zane z planowanymi do wykonania robotami budowlano-instalacyjnymi, a s± niezbêdne dla spe³nienia wymagañ obowi±zuj±cych przepisów w tym p-po¿, bezpieczeñstwa przebywania ludzi i warunków higieniczno-sanitarnych.
3.3.5 Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia przez Wykonawcê dokumentacji projektowej i zastrzega sobie prawo do jej zatwierdzenia;
3.3.6 Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowan± dokumentacjê projektow±.
3.4 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w programie funkcjonalno-u¿ytkowy wraz z inwentaryzacj± budowlan± stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SWZ.
3.5 Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesiêcy. Na panele fotowoltaiczne zgodnie z zapisami PFU.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45261910-6 - Naprawa dachów

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

31712331-9 - Fotoogniwa

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlano-monta¿owe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
6.2 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
6.2.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
6.2.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
6.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
6.2.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
6.2.4.1 Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie jedn± robotê budowlan± (zamówienia) polegaj±c± na zaprojektowaniu oraz wykonaniu termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej.
6.2.4.2 Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami do realizacji zamówienia posiadaj±cymi do¶wiadczenie/uprawnienia budowlane tj:
6.2.4.2.1 Jedn± osob± na stanowisko Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.4.1 o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ;
8.4.2 odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
8.4.3 za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
8.4.4 za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1, pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
8.4.5 o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego, w zakresie przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4 ustawy Pzp oraz pkt 7.9 SWZ - wzór dokumentu stanowi z³±cznik nr 7 do niniejszej SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.4.6 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wykona³ nale¿ycie jedn± robotê budowlan± (zamówienia) polegaj±c± na zaprojektowaniu i wykonaniu termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór dokumentu stanowi z³±cznik nr 5 do niniejszej SWZ.
8.4.7 wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci jedn± osob± na stanowisko Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór dokumentu stanowi z³±cznik nr 6 do niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

16.1 Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców sk³adaj±cych oferty wniesienia wadium w wysoko¶ci 6.000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy 00/100 z³.) w jednej z form okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj.:
16.1.1 pieni±dzu;
16.1.2 gwarancjach bankowych;
16.1.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
16.1.4 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
16.2 Oferta, która nie bêdzie zabezpieczona form± wadium wskazan± pkt 16.1 SWZ, zostanie przez Zamawiaj±cego odrzucona.
16.3 Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.
16.4 Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezen-towania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
10.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
10.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
10.4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje dotycz±ce zmian umowy bez konieczno¶ci przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia okre¶lone s± w art. 454 i 455 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Ze wzglêdu na limit znaków, szczegó³owe informacje dotycz±ce zmian umowy zosta³y okre¶lone w § 11 i § 12 wzoru umowy stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-19 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 19.2 Oferta powinna byæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy Przetargowej Gminy Warta https://gimwarta.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

11. Dokumenty sk³adane wraz z ofert±.
11.1 O¶wiadczenie, o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
11.2 Je¿eli upowa¿nienie do podpisania i z³o¿enia oferty nie wynika ze z³o¿onych dokumentów, do oferty do³±czyæ nale¿y stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej notarialnie;
11.3 Pe³nomocnictwo ustanawiaj±cego Pe³nomocnika - gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego - w formie orygina³u albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna wskazywaæ rodzaj uprawnieñ, do których upowa¿niony jest Pe³nomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów, sk³adanie o¶wiadczeñ woli i wiedzy itp.;
11.4 Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - je¿eli wykonawca dla wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu powo³uje siê na zasoby innych podmiotów – za³±cznik nr 3 do SWZ;
11.5 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 8 do SWZ).
11.6 O¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 9 do SWZ;
11.7 W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej nale¿y do³±czyæ orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium, za¶ w przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zalecane jest do³±czenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.
8.4.8 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
8.4.8.1 za¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 8.4.3 SWZ, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 8.4.4 SWZ, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 8.4.2 SWZ – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
8.4.8.1.1 nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
8.4.8.1.2 nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury prze-widzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
8.4.9 Dokumenty, o których mowa w 8.4.10.1.1 SWZ, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.