Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306030/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona budynku przy ul. Ludowej 1c w Wałbrzychu oraz Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Andersa 48
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 842-37-41, 74 842-42-00
1.5.8.) Numer faksu: 74/847-74-77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzb@mzbwalbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ochrona budynku przy ul. Ludowej 1c w Wałbrzychu oraz Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b47be51-582c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306030/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EE/64/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284178,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zadanie nr 1 - Ochrona budynku przy ul. Ludowej 1c w Wałbrzychu1) Ochrona obiektu przy ul. Ludowej 1c w Wałbrzychu i znajdującego się w nim mienia, wyposażenia przed zniszczeniem i zaborem.
2) Ochrona winna być zapewniona całodobowo w soboty i niedziele, święta i dni wolne od pracy oraz w dni robocze w godzinach od 15:30 do 07:30.
3) Ochrona obiektu przed działaniem osób, które zmierzają do naruszenia przepisów porządkowych obowiązujących na ich terenie.
4) Dokonywanie właściwego zabezpieczenia powierzonego obiektu i mienia poprzez sprawdzenie stanu zamknięć, zabezpieczeń, plomb.
5) Sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi, okien, żaluzji antywłamaniowych po opuszczeniu chronionego obiektu przez najemców pomieszczeń znajdujących się w tym obiekcie.
6) Sprawdzanie stanu ogrodzeń, bram wjazdowych, drzwi wejściowych, żaluzji antywłamaniowych, krat okiennych oraz oświetlenia zewnętrznego obiektu.
7) Zgłaszanie przedstawicielowi Zamawiającego wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie.
8) Ciągła i aktywna służba pracowników ochrony na chronionym obiekcie.
9) Ustalanie przez służbę ochrony uprawnień osób do przebywania na chronionych obiektach.
10) Wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu, albo stwierdzenia zakłócenia porządku.
11) Niezwłoczne powiadomienie policji o pojawieniu się na terenie chronionym osób stwarzających
w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia.
12) Natychmiastowe informowanie Zamawiającego o stwierdzonych sytuacjach awaryjnych.
13) Niezwłoczne reagowanie i informowanie odpowiednich instytucji i przedstawiciela Zamawiającego o sytuacjach szczególnego zagrożenia, takich jak: wypadki, awarie, powódź, skutki wyładowań atmosferycznych, pożary, katastrofy, kradzież, dywersja, sabotaż, podłożenie bomby, włamania, zakłócenia porządku, wandalizm, niszczenie mienia.
14) Monitorowanie poziomu wody w piwnicy wraz z obsługą pomp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 154900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Zadanie nr 2 - „Ochrona budynku Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu”1) Ochrona budynku Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu i znajdującego się w nim mienia, wyposażenia przed zniszczeniem i zaborem.
2) Ochrona winna być zapewniona całodobowo w każdym dniu obowiązywania umowy.
3) Ochrona budynku przed działaniem osób, które zmierzają do naruszenia przepisów porządkowych obowiązujących w budynku.
4) Dokonywanie właściwego zabezpieczenia powierzonego budynku i mienia poprzez sprawdzenie stanu zamknięć drzwi, okien, pomieszczeń znajdujących się w budynku oraz zabezpieczeń.
5) Sprawdzanie stanu drzwi wejściowych oraz oświetlenia zewnętrznego budynku.
6) Zgłaszanie przedstawicielowi Zamawiającego wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym budynku.
7) Ciągła i aktywna służba pracowników ochrony na chronionym budynku.
8) W przypadku stwierdzenia w obiekcie stanowiącym przedmiot ochrony obecności osób zakłócających porządek, podjęcie wszelkich możliwych oraz zgodnych z prawem działań w celu ujęcia i usunięcia z budynku tych osób.
9) Niezwłoczne powiadomienie policji lub/i straży miejskiej o pojawieniu się na terenie chronionym osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia.
10) Natychmiastowe informowanie Zamawiającego o stwierdzonych sytuacjach awaryjnych.
11) Niezwłoczne reagowanie i informowanie odpowiednich instytucji i przedstawiciela Zamawiającego o sytuacjach szczególnego zagrożenia, takich jak: wypadki, awarie, powódź, skutki wyładowań atmosferycznych, pożary, katastrofy, kradzież, dywersja, sabotaż, podłożenie bomby, włamania, zakłócenia porządku, wandalizm, niszczenie mienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 194700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88117,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158168,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88117,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VICOTEL Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862538753
7.3.3) Ulica: Beethovena
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88117,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154902,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154902,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vicotel Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862538753
7.3.3) Ulica: Beethovena
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154832,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Czyszczenie przewodów kominowych"
- Dostawa rękawów foliowych
- Remont budynku rozdzielni gł. energ. z wymianą wyposażenia i agregatu prądotwórczego Szpitala przy ul. Batorego 4 w systemie zaprojektuj i wybuduj na realizację zadania pn: Poprawa bazy leczniczej
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
- Świadczenie usługi cateringowej dotyczącej posiłków dla obsługi dwóch festiwali organizowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów."
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.