Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00450228/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
- 2022/BZP 00455385/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych w ramach realizacji projektu pn. Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych w ramach realizacji projektu pn. Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-993fbd7c-6810-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego (POWR.03.05.00-00-ZR10/18) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja i Rozwój, Osi priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450228/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 41/BZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12163,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest jednorazowa dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych A4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1A do SWZ „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)”. Dostawa asortymentu obejmuje także dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania), jak również dostarczenie asortymentu do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment opisany szczegółowo w załączniku nr 1A do SWZ na okres tam wskazany (min. 2 lata), przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku nr 1A do SWZ oraz § 6 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8265,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20258,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8265,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAXPOL ANDRZEJ IWANOWICZ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272819515
7.3.3) Ulica: ul. Dzielna nr 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-029
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAXPOL ANDRZEJ IWANOWICZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FAXPOL ANDRZEJ IWANOWICZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8265,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń studenckich i kuchni w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
- Obsługa prawna, doradztwo prawne, konsultacje
- Remont toalet wraz z dostosowaniem dla potrzeb OzN w budynku B-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-224/25
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REMONTÓW I KONSERWACJI BUDYNKÓW
- Dostawa artykułów do higieny i pielęgnacji pacjentów
- Usługi transportowe w kraju dla studentów i pracowników WILIGZ AGH w roku 2025 - DE - dzp. 272-151/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup drukarek monochromatycznych z tonerami
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Dostawa urządzeń drukujących z materiałami eksploatacyjnymi
- Dostawa sprzetu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.