Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581922/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych
na terenie Gminy Krzymów w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYMÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 2
1.5.2.) Miejscowość: Krzymów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-513
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@krzymow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dożywianie dzieci w placówkach oświatowychna terenie Gminy Krzymów w 2025 roku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e4dbfe4-8c4e-4993-988b-480bd5434320
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042312/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Krzymów w 2025 roku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 483454,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20A,62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2025 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarczanych w termosach (do porcjowania przez wyznaczonych pracowników szkoły) dla około 180 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:•Uczniowie w wieku 7-15 lat:
Obiady w postaci pierwszego dania, około 35 porcji dziennie:
Obiady w postaci drugiego dania, około 65 porcji dziennie:
•Posiłek dla dzieci 3,4,5 i 6-letnich:
Obiad dwudaniowy (zupa i II danie, kompot), około 35 porcji dziennie:
BOX (zestaw całodzienny), około 72 porcji dziennie:
SZACOWANA LICZBA POSIŁKÓW ( OD 02.01.2025 r. DO 31.12.2025 r.)
Rodzaj posiłku
Szacunkowa liczba porcji dziennie
Szacunkowa liczba dni
Łączna szacunkowa liczba posiłków w okresie trwania umowy
Uczniowie z klas 1-8
Zupa
35
170
5 950
Drugie danie i kompot
65
170
11 050
Dzieci 3,4,5 i 6-letnie
Obiad dwudaniowy dla dzieci 3,4,5 i 6-letnich (zupa, drugie danie, kompot)
35
170
5 950
BOX
Śniadanie
72
170
12 240
Obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie, kompot)
72
170
12 240
Podwieczorek i owoce
72
170
12 240
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ - dożywianie dzieci w szkole podstawowej w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20A, 62-513 Brzeźno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 318569,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Paprotni, ul. Zielona 12, 62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2025 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarczanych w termosach (do porcjowania przez wyznaczonych pracow- ników szkoły) dla około 100 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:Obiady w postaci pierwszego dania, około 5 porcji dziennie:
Obiady w postaci drugiego dania, około 30 porcji dziennie:
Obiad w postaci zestawu (zupa, drugie danie, kompot), około 10 porcji dziennie:
Posiłek dla dzieci 3, 4, 5 i 6-letnich – 55 sztuk:
Podwieczorek – 50 sztuk
SZACOWANA LICZBA POSIŁKÓW ( OD 02.01.2025 r. DO 31.12.2025 r.)
Rodzaj posiłku
Szacunkowa liczba porcji dziennie
Szacunkowa liczba dni
Łączna szacunkowa liczba posiłków w okre- sie trwania umowy
Zupa
5
178
890
Drugie danie i kompot
30
178
5 340
Zestaw obiadowy (zupa, drugie danie, kompot)
10
178
1 780
Obiad dla dzieci 3, 4, 5 i 6- letnich (zupa, drugie danie, kompot)
55
178
9 790
Podwieczorek dla dzieci 3, 4, 5 i 6- letnich
50
178
8 900
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ - dożywianie dzieci w szkole podstawowej w Paprotni, ul. Zielona 12, 62-513 Krzymów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 109170,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Szczepidle, ul. Macierzanki 3, 62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2023 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarczanych w termosach wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku dla około 40 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:Obiady w postaci drugiego dania, około 10 porcji dziennie:
Posiłek dla dzieci 3 i 4-letnich - obiad w postaci BOX-u (wyżej wymienione II danie, kompot z owoców oraz zupa), około 30 porcji dziennie:
SZACOWANA LICZBA POSIŁKÓW ( OD 01.01.2025 r. DO 31.12.2025 r.)
Rodzaj posiłku
Szacunkowa liczba porcji dziennie
Szacunkowa liczba dni
Łączna szacunkowa liczba posiłków w okresie trwania umowy
Drugie danie i kompot
10
170
1700
Obiad dla dzieci 3 i 4-letnich (zupa, drugie danie, kompot)
30
170
5 100
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ - dożywianie dzieci w szkole podstawowej w Szczepidle, ul. Macierzanki 3, 62-513 Krzymów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 55714,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480340,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480340,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480340,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO - PRODUKCYJNA „GASTRONOM” PIOTR JASIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651128170
7.3.3) Ulica: TARGOWA 10
7.3.4) Miejscowość: RZGÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 62-586
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Produkcyjna "GASTRONOM" Piotr Jasiak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Produkcyjna "GASTRONOM" Piotr Jasiak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480340,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227297,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227297,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227297,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO - PRODUKCYJNA „GASTRONOM” PIOTR JASIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651128170
7.3.3) Ulica: TARGOWA 10
7.3.4) Miejscowość: RZGÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 62-586
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Produkcyjna "GASTRONOM" Piotr Jasiak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Produkcyjna "GASTRONOM" Piotr Jasiak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227297,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75633,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75633,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75633,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO - PRODUKCYJNA „GASTRONOM” PIOTR JASIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651128170
7.3.3) Ulica: TARGOWA 10
7.3.4) Miejscowość: RZGÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 62-586
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Produkcyjna "GASTRONOM" Piotr Jasiak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Produkcyjna "GASTRONOM" Piotr Jasiak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75633,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI KRZYMÓW
więcej: przetargi KRZYMÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola nr 259 "Leśna Bajka" w Warszawie.
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia w oddziałach przedszkolnych SP Lubenia, SP Siedliska i SP Straszydle oraz dożywiania uczniów ze szkół Gminy Lubenia"
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- Przygotowanie i dostarczanie oraz wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży Zespołu Szkół w Szumowie w okresie od 01.09.2025 r. do 31.07.2026 r."
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Usługa przygotowania, dostawy i wydawania obiadów dla uczniów Zespołu Szkół w Michałowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.