eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzymów"Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Krzymów w 2025 roku"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych
na terenie Gminy Krzymów w 2025 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYMÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 2

1.5.2.) Miejscowość: Krzymów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-513

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@krzymow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych
na terenie Gminy Krzymów w 2025 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e4dbfe4-8c4e-4993-988b-480bd5434320

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042312/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 „Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Krzymów w 2025 roku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 483454,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20A,62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2025 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarczanych w termosach (do porcjowania przez wyznaczonych pracowników szkoły) dla około 180 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:
•Uczniowie w wieku 7-15 lat:
Obiady w postaci pierwszego dania, około 35 porcji dziennie:
Obiady w postaci drugiego dania, około 65 porcji dziennie:
•Posiłek dla dzieci 3,4,5 i 6-letnich:
Obiad dwudaniowy (zupa i II danie, kompot), około 35 porcji dziennie:
BOX (zestaw całodzienny), około 72 porcji dziennie:
SZACOWANA LICZBA POSIŁKÓW ( OD 02.01.2025 r. DO 31.12.2025 r.)
Rodzaj posiłku
Szacunkowa liczba porcji dziennie
Szacunkowa liczba dni
Łączna szacunkowa liczba posiłków w okresie trwania umowy
Uczniowie z klas 1-8
Zupa
35
170
5 950
Drugie danie i kompot
65
170
11 050
Dzieci 3,4,5 i 6-letnie
Obiad dwudaniowy dla dzieci 3,4,5 i 6-letnich (zupa, drugie danie, kompot)
35
170
5 950
BOX
Śniadanie
72
170
12 240
Obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie, kompot)
72
170
12 240
Podwieczorek i owoce
72
170
12 240

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ - dożywianie dzieci w szkole podstawowej w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20A, 62-513 Brzeźno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 318569,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Paprotni, ul. Zielona 12, 62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2025 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarczanych w termosach (do porcjowania przez wyznaczonych pracow- ników szkoły) dla około 100 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:
Obiady w postaci pierwszego dania, około 5 porcji dziennie:
Obiady w postaci drugiego dania, około 30 porcji dziennie:
Obiad w postaci zestawu (zupa, drugie danie, kompot), około 10 porcji dziennie:
Posiłek dla dzieci 3, 4, 5 i 6-letnich – 55 sztuk:
Podwieczorek – 50 sztuk
SZACOWANA LICZBA POSIŁKÓW ( OD 02.01.2025 r. DO 31.12.2025 r.)
Rodzaj posiłku
Szacunkowa liczba porcji dziennie
Szacunkowa liczba dni
Łączna szacunkowa liczba posiłków w okre- sie trwania umowy
Zupa
5
178
890
Drugie danie i kompot
30
178
5 340
Zestaw obiadowy (zupa, drugie danie, kompot)
10
178
1 780
Obiad dla dzieci 3, 4, 5 i 6- letnich (zupa, drugie danie, kompot)
55
178
9 790
Podwieczorek dla dzieci 3, 4, 5 i 6- letnich
50
178
8 900
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ - dożywianie dzieci w szkole podstawowej w Paprotni, ul. Zielona 12, 62-513 Krzymów

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 109170,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Szczepidle, ul. Macierzanki 3, 62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2023 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarczanych w termosach wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku dla około 40 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:
Obiady w postaci drugiego dania, około 10 porcji dziennie:
Posiłek dla dzieci 3 i 4-letnich - obiad w postaci BOX-u (wyżej wymienione II danie, kompot z owoców oraz zupa), około 30 porcji dziennie:
SZACOWANA LICZBA POSIŁKÓW ( OD 01.01.2025 r. DO 31.12.2025 r.)
Rodzaj posiłku
Szacunkowa liczba porcji dziennie
Szacunkowa liczba dni
Łączna szacunkowa liczba posiłków w okresie trwania umowy
Drugie danie i kompot
10
170
1700
Obiad dla dzieci 3 i 4-letnich (zupa, drugie danie, kompot)
30
170
5 100
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ - dożywianie dzieci w szkole podstawowej w Szczepidle, ul. Macierzanki 3, 62-513 Krzymów

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 55714,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480340,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480340,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480340,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO - PRODUKCYJNA „GASTRONOM” PIOTR JASIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651128170

7.3.3) Ulica: TARGOWA 10

7.3.4) Miejscowość: RZGÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 62-586

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480340,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227297,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227297,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227297,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO - PRODUKCYJNA „GASTRONOM” PIOTR JASIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651128170

7.3.3) Ulica: TARGOWA 10

7.3.4) Miejscowość: RZGÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 62-586

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227297,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75633,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75633,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75633,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO - PRODUKCYJNA „GASTRONOM” PIOTR JASIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651128170

7.3.3) Ulica: TARGOWA 10

7.3.4) Miejscowość: RZGÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 62-586

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75633,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.