Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185769/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00213841/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00231132/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00235716/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI OBORA, DZ. NR 465/8 – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI OBORA, DZ. NR 465/8 – ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f545313d-19ff-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001841/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Obora, dz. nr 465/8 - ETAP I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185769/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.46.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1049685,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I-go etapu robót budowlanych związanych z przebudową Stacji Uzdatniania Wody, w ramach zadania pn.: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody we wsi Obora w Gminie Lubin, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów, tj.:
a) wykonanie stóp fundamentowych pod urządzenia technologiczne wewnątrz budynku SUW,
b) wykonanie sieci i przyłączy międzyobiektowych,
c) dostarczenie i montaż nowych obudów naziemnych studni głębinowych o konstrukcji stalowej w osłonie z laminatu poliestrowo-szklanego wraz z armaturą i orurowaniem,
d) dostarczenie i montaż pomp głębinowych o wydajności Q=20m3/h każda,
e) dostarczenie i montaż zbiornika retencyjnego wody pitnej o poj. V=100 m3 wraz z wykonaniem fundamentu,
f) na czas przebudowy SUW, zdemontowanie istniejącego aeratora i zamontowanie na zewnątrz budynku wraz z wykonaniem tymczasowej zabudowy, która ma chronić urządzenie przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych, tj. niskiej temperatury, deszczu, śniegu itp.,
g) dostarczenie i montaż zestawu pompowego II st. o wydajności Q=55 m3/h, wysokość podnoszenia H=45m wraz z niezbędnymi rurociągami technologicznymi oraz opomiarowaniem,
h) wykonanie linii kablowych NN zasilających rozdzielnicę RT, pompy głębinowe, zestaw hydroforowy RZH,
i) dostarczenie i montaż układów zasilająco – sterujących,
j) dostarczenie i montaż aparatury pomiarowej,
k) wykonanie prób szczelności, dezynfekcji rurociągów sieci wodociągowych oraz badań bakteriologicznych;
Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości dostaw wody dla odbiorców wykonawca zobligowany będzie do przeprowadzenia przebudowy na ruchu. Sposób zabezpieczenia ciągłości dostaw Wykonawca uzgodni z Zamawiającym i Użytkownikiem obiektu.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna,
w szczególności projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Z uwagi na fakt, iż udostępniona Wykonawcom dokumentacja obejmuje wykonanie całego zadania, Zamawiający
w pkt. 1 wyodrębnił elementy przewidziane do realizacji w ramach zadania pn.: „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Obora, dz. nr 465/8 – ETAP I”.
Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1273791,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1491240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1273791,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, „HYDROTERM” M.DOBROSKOK,M.KRZESZOWSKI spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922256461
7.3.3) Ulica: ul. Przemkowska 55
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-101
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1273791,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
więcej: Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.