Ogłoszenie z dnia 2023-01-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00442373/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810145993
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 39
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pupszczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.szczecin.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6b1ea3f5-da6f-4d69-820b-0f3ce8fdcf6e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na podstawie ustawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9459e8d9-65a6-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005865/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie w roku 2022 (wrzesień-grudzień 2022).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442373/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie następujące Zadania:
ZADANIE 1: utrzymanie czystości wewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie,
ZADANIE 2: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją zieleni w obrębie nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151587,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia Sp. z o.o., Sp. komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia spółka z. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513235735
7.3.3) Ulica: Monte Cassino 18/011
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-467
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa akumulatorów do podnośników kolumnowych
- Wycena nieruchomości będących w Zasobie WRSP położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego (katalog usług)-Postępowanie nr SZC.WO.260.1.2025
- Usługa zabezpieczenia medycznego działalności bieżącej, procesu szkolenia żołnierzy zawodowych jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG oraz innych przedsięwzięć
- Wykonanie remontu budynku mieszkalnego, usytuowanego przy ul. Łokietka 12 oficyna w Szczecinie
- Świadczenie usług utrzymania czystości w dwóch obiektach zlokalizowanych przy ul. Logistycznej 22 oraz przy ul. Księcia Bogusława X 52/12 w Szczecinie.
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół Nr 3 w Golubiu - Dobrzyniu."
- "Utrzymanie terenów zielonych oraz wykonanie nasadzeń roślin na terenie miasta Chojnowa w terminie do dnia 30.11.2025 r."
- Dostawa roślin sezonowych wieloletnich wraz z ich posadzeniem i pielęgnacją na terenie Parku Śląskiego S.A. w sezonie 2025.
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura Nadleśnictwa Podanin - III postępowanie
- "Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju"
- Rozwój błękitno- zielonej infrastruktury na terenie gminy Kęty -projektuj i buduj - 3 CZĘŚCI
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.