eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 3 zamrażarek głębokiego mrożenia, wirówki laboratoryjnej oraz zestawu aparatów do elektroforezy poziomej z zasilaczem w podziale na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2021-03-05

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013979 z dnia 2021-03-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 zamrażarek głębokiego mrożenia, wirówki laboratoryjnej oraz zestawu aparatów do elektroforezy poziomej z zasilaczem w podziale na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof Wacława Dąbrowskiego - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000053835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka, 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-532

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@ibprs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibprs.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badawczo-naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 3 zamrażarek głębokiego mrożenia, wirówki laboratoryjnej oraz zestawu aparatów do elektroforezy poziomej z zasilaczem w podziale na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b7ce3a9-72a5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „SeCuRe – Centrum Zasobów Mikrobiologicznych” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 1 „Wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce”, działanie 1.1 „Działalność badawczo-rozwojowa jednostek naukowych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 projekt nr RPMA.01.01.00-14-e218/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.22.1.2021.ZM/ZF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa 3 zamrażarek głębokiego mrożenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711120-6 - Zamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 221400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa wirówki laboratoryjnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 49200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa zestawu aparatów do elektroforezy poziomej z zasilaczem

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 12300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), z uwagi na fakt, iż przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Zamawiający dnia 26 lutego 2021 r. na podstawie zapytań Wykonawców zmienił treść załącznika nr 1a do projektowanych postanowień umowy tj. Opisu przedmiotu zamówienia i zamieścił poprawioną dokumentację na stronie internetowej https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace, jednocześnie informując, iż ulega zmianie termin składania ofert na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 10:00 oraz termin otwarcia na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 12:00. Mając na uwadze fakt, że składanie ofert odbywa się za pomocą platformy https://miniportal.uzp.gov.pl/, Zamawiający tego samego dnia tj. 26 lutego 2021 r. dokonał analogicznej zmiany terminu składania ofert na w/w platformie na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 10:00 oraz terminu otwarcia na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 12:00. Pierwotnie przed zmianą, termin składania ofert wyznaczony był na dzień 1 marca 2021 r. na godz. 10:00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczony był na dzień 1 marca 2021 r. na godz. 12:00. Dnia 2 marca 2021 r. Zamawiający stwierdził, iż w związku z nieustalonym błędem systemu zarządzania treścią strony internetowej przedmiotowa zmiana terminu składania i otwarcia ofert nie doszła do skutku oraz w wyniku której nie wszyscy potencjalni uczestnicy postępowania mogli złożyć ofertę. W związku z brakiem możliwości zmiany terminu składania ofert, Zamawiający mając na uwadze zasady równego traktowania Wykonawców sformułowane w art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), postanawia jak na wstępie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), z uwagi na fakt, iż przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Zamawiający dnia 26 lutego 2021 r. na podstawie zapytań Wykonawców zmienił treść załącznika nr 1a do projektowanych postanowień umowy tj. Opisu przedmiotu zamówienia i zamieścił poprawioną dokumentację na stronie internetowej https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace, jednocześnie informując, iż ulega zmianie termin składania ofert na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 10:00 oraz termin otwarcia na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 12:00. Mając na uwadze fakt, że składanie ofert odbywa się za pomocą platformy https://miniportal.uzp.gov.pl/, Zamawiający tego samego dnia tj. 26 lutego 2021 r. dokonał analogicznej zmiany terminu składania ofert na w/w platformie na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 10:00 oraz terminu otwarcia na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 12:00. Pierwotnie przed zmianą, termin składania ofert wyznaczony był na dzień 1 marca 2021 r. na godz. 10:00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczony był na dzień 1 marca 2021 r. na godz. 12:00. Dnia 2 marca 2021 r. Zamawiający stwierdził, iż w związku z nieustalonym błędem systemu zarządzania treścią strony internetowej przedmiotowa zmiana terminu składania i otwarcia ofert nie doszła do skutku oraz w wyniku której nie wszyscy potencjalni uczestnicy postępowania mogli złożyć ofertę. W związku z brakiem możliwości zmiany terminu składania ofert, Zamawiający mając na uwadze zasady równego traktowania Wykonawców sformułowane w art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), postanawia jak na wstępie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), z uwagi na fakt, iż przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Zamawiający dnia 26 lutego 2021 r. na podstawie zapytań Wykonawców zmienił treść załącznika nr 1a do projektowanych postanowień umowy tj. Opisu przedmiotu zamówienia i zamieścił poprawioną dokumentację na stronie internetowej https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace, jednocześnie informując, iż ulega zmianie termin składania ofert na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 10:00 oraz termin otwarcia na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 12:00. Mając na uwadze fakt, że składanie ofert odbywa się za pomocą platformy https://miniportal.uzp.gov.pl/, Zamawiający tego samego dnia tj. 26 lutego 2021 r. dokonał analogicznej zmiany terminu składania ofert na w/w platformie na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 10:00 oraz terminu otwarcia na dzień 3 marca 2021 r. na godz. 12:00. Pierwotnie przed zmianą, termin składania ofert wyznaczony był na dzień 1 marca 2021 r. na godz. 10:00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczony był na dzień 1 marca 2021 r. na godz. 12:00. Dnia 2 marca 2021 r. Zamawiający stwierdził, iż w związku z nieustalonym błędem systemu zarządzania treścią strony internetowej przedmiotowa zmiana terminu składania i otwarcia ofert nie doszła do skutku oraz w wyniku której nie wszyscy potencjalni uczestnicy postępowania mogli złożyć ofertę. W związku z brakiem możliwości zmiany terminu składania ofert, Zamawiający mając na uwadze zasady równego traktowania Wykonawców sformułowane w art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), postanawia jak na wstępie.

2021-03-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.