eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraInterwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg woj. admini. przez ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1 - RDWZG Zad. 2 - RDWK Zad. 3 - RDWKŁ



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg woj. admini. przez ZDW w Zielonej Górze:
Zad. 1 – RDWZG
Zad. 2 – RDWK
Zad. 3 – RDWKŁ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 068 328 03 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-982d1587-8870-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg woj. admini. przez ZDW w Zielonej Górze:
Zad. 1 – RDWZG
Zad. 2 – RDWK
Zad. 3 – RDWKŁ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-982d1587-8870-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085142/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507792

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.3320.78.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią usługi porządkowe dotyczące usuwania z pasa drogowego (jezdni, pobocza, chodnika, pasa zieleni, rowów) zanieczyszczeń stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa i wygody ruchu oraz likwidacja utrudnień powstałych w wyniku wypadków drogowych, klęsk żywiołowych i innych nieprzewidzianych zdarzeń drogowych na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze na terenie województwa Lubuskiego.
2. W zakres prac wchodzi:
• usunięcie elementów stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, a nie będących substancjami niebezpiecznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 02.01.2020 r., w sprawie katalogu odpadów (tj. DZ. U. z 2020 poz. 10 )
- zakres usług obejmuje sprzątanie i utylizację sorbentów oraz innych środków użytych przez Wykonawcę,
- zakres usług nie obejmuje sprzątania i utylizacji sorbentów oraz innych środków użytych przez jednostki Państwowej Straży Pożarnej podczas działań ratowniczych, do likwidacji substancji niebezpiecznych.
• wykonanie na drodze prac porządkowych w zakresie likwidacji utrudnień i umożliwienie przywrócenia ruchu po zdarzeniu,
• usunięcie, zagospodarowanie oraz zabezpieczenie i utylizacja odpadów powstałych po zdarzeniu,
• w sytuacji gdyby doszło do uszkodzenia infrastruktury drogowej, tymczasowe zabezpieczenie drogi przy pomocy pachołków, taśm ostrzegawczych itp.,
• prowadzenie ewidencji interwencji wraz z dokumentacją fotograficzną z datą i godziną interwencji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90722200-6 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska

4.5.5.) Wartość części: 29700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią usługi porządkowe dotyczące usuwania z pasa drogowego (jezdni, pobocza, chodnika, pasa zieleni, rowów) zanieczyszczeń stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa i wygody ruchu oraz likwidacja utrudnień powstałych w wyniku wypadków drogowych, klęsk żywiołowych i innych nieprzewidzianych zdarzeń drogowych na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze na terenie województwa Lubuskiego.
2. W zakres prac wchodzi:
• usunięcie elementów stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, a nie będących substancjami niebezpiecznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 02.01.2020 r., w sprawie katalogu odpadów (tj. DZ. U. z 2020 poz. 10 )
- zakres usług obejmuje sprzątanie i utylizację sorbentów oraz innych środków użytych przez Wykonawcę,
- zakres usług nie obejmuje sprzątania i utylizacji sorbentów oraz innych środków użytych przez jednostki Państwowej Straży Pożarnej podczas działań ratowniczych, do likwidacji substancji niebezpiecznych.
• wykonanie na drodze prac porządkowych w zakresie likwidacji utrudnień i umożliwienie przywrócenia ruchu po zdarzeniu,
• usunięcie, zagospodarowanie oraz zabezpieczenie i utylizacja odpadów powstałych po zdarzeniu,
• w sytuacji gdyby doszło do uszkodzenia infrastruktury drogowej, tymczasowe zabezpieczenie drogi przy pomocy pachołków, taśm ostrzegawczych itp.,
• prowadzenie ewidencji interwencji wraz z dokumentacją fotograficzną z datą i godziną interwencji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90722200-6 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska

4.5.5.) Wartość części: 62920,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią usługi porządkowe dotyczące usuwania z pasa drogowego (jezdni, pobocza, chodnika, pasa zieleni, rowów) zanieczyszczeń stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa i wygody ruchu oraz likwidacja utrudnień powstałych w wyniku wypadków drogowych, klęsk żywiołowych i innych nieprzewidzianych zdarzeń drogowych na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze na terenie województwa Lubuskiego.
2. W zakres prac wchodzi:
• usunięcie elementów stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, a nie będących substancjami niebezpiecznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 02.01.2020 r., w sprawie katalogu odpadów (tj. DZ. U. z 2020 poz. 10 )
- zakres usług obejmuje sprzątanie i utylizację sorbentów oraz innych środków użytych przez Wykonawcę,
- zakres usług nie obejmuje sprzątania i utylizacji sorbentów oraz innych środków użytych przez jednostki Państwowej Straży Pożarnej podczas działań ratowniczych, do likwidacji substancji niebezpiecznych.
• wykonanie na drodze prac porządkowych w zakresie likwidacji utrudnień i umożliwienie przywrócenia ruchu po zdarzeniu,
• usunięcie, zagospodarowanie oraz zabezpieczenie i utylizacja odpadów powstałych po zdarzeniu,
• w sytuacji gdyby doszło do uszkodzenia infrastruktury drogowej, tymczasowe zabezpieczenie drogi przy pomocy pachołków, taśm ostrzegawczych itp.,
• prowadzenie ewidencji interwencji wraz z dokumentacją fotograficzną z datą i godziną interwencji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90722200-6 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska

4.5.5.) Wartość części: 76800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67499,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67499,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67499,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Pol-Piotr Piotr Kaczmarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 080307495

7.3.3) Ulica: Żagańska 24

7.3.4) Miejscowość: Kożuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67499,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145600,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145600,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145600,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Pol-Piotr Piotr Kaczmarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 080307495

7.3.3) Ulica: Żagańska 24

7.3.4) Miejscowość: Kożuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145600,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128736,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128736,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128736,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vicaro sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365721337

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 29

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-085

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128736,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Kompletna nazwa zamówienia:
Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze:
Zadanie nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
Zadanie nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: 1 roku począwszy od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. (DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.