Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00634625/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Rudziczce w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rudziczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072806490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Woszczycka 20
1.5.2.) Miejscowość: Rudziczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 212 40 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsprudziczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsprudziczka.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5673ef9c-e86e-4ef5-b380-a02caa0fac731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Rudziczce w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5673ef9c-e86e-4ef5-b380-a02caa0fac73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012296/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Rudziczce w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSPRudz.26.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206340,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy, na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych, artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.CZĘŚĆ 1 - PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 19717,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy, na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych, artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.CZĘŚĆ 2 - MIĘSO, WĘDLINY, KONSERWY I WYROBY MIĘSNE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 33290,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy, na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych, artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.CZĘŚĆ 3 - DRÓB
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 15097,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy, na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych, artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.CZĘŚĆ 4 - RYBY
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 10285,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy, na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych, artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.CZĘŚĆ 5 - WARZYWA I OWOCE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15310000-4 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków
4.5.5.) Wartość części: 33489,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy, na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych, artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.CZĘŚĆ 6 - NABIAŁ, JAJA
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 27424,85 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy, na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych, artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.CZĘŚĆ 7 - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 67035,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22573,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22573,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22573,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnictwo S.C. Józef i Natalia Biela, Wioletta Wituła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072708881
7.3.3) Ulica: Skotnicza
7.3.4) Miejscowość: Kryry
7.3.5) Kod pocztowy: 43-265
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNICTWO S.C. JÓZEF I NATALIA BIELA, WIOLETTA WITUŁA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNICTWO S.C. JÓZEF I NATALIA BIELA, WIOLETTA WITUŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22573,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26307,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31988,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26307,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski S.C. Ośliźlok Henryka, Ośliźlok Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276407213
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26307,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13353,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14198,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13353,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski S.C. Ośliźlok Henryka, Ośliźlok Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276407213
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13353,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7960,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8813,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7960,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H. "BŁAŻEJ" Błażej Firganek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072692051
7.3.3) Ulica: Rzeźnicza
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7960,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27764,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29127,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27764,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTYKUŁY ROLNO - SPOŻYWCZE PATYNA SŁAWOMIR W SPADKU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271062643
7.3.3) Ulica: Obroki
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTYKUŁY ROLNO-SPOŻYWCZE PATYNA SŁAWOMIR w spadku
jakie przetargi wygrała firma
ARTYKUŁY ROLNO-SPOŻYWCZE PATYNA SŁAWOMIR w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27764,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22499,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22932,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22499,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy - sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240099484
7.3.3) Ulica: Składowa
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22499,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 13.12.2024 r., przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, która dla części nr 7 wynosi 71.324,44 zł brutto.
Na część 7 wpłynęły dwie oferty.
Oferta nr 5 złożona w w/w postępowaniu w części nr 7 – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE, została odrzucona z postępowania, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia”.
Zgodnie z art. 224 ust. 2 pkt. 1 Pzp w dniu 20.12.2024 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny oferty w części nr 7 – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.
Zgodnie z art. 224 ust. 5 ustawy Pzp obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy, który w wyjaśnieniu musi przekonać Zamawiającego, że podana cena jest rynkowa i pozwala na profesjonalną realizację wszystkich założeń w/w zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Składane wyjaśnienia muszą być konkretne, szczegółowe i rzeczowe, a także opierać się na wyliczeniach, które wykażą co spowodowało zaproponowanie ceny w ofercie Wykonawcy.
Wykonawca odpowiedział na wezwanie Zamawiającego do udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, przedstawił faktury zakupu kilku towarów (udokumentowano 9 pozycji z 127), ale nie wykazał szczegółowo elementów mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. W związku z powyższym Wykonawca nie rozwiał wątpliwości Zamawiającego co do podejrzenia rażąco niskiej ceny i nie przedstawił na potwierdzenie powyższego stosownych dowodów, co skutkowało odrzuceniem oferty nr 5 w części w części nr 7 – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE, na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 8 ustawy Pzp.
Ponadto oferta nr 6 złożona w w/w postępowaniu w części nr 7 – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE została odrzucona z postępowania, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu”.
W dniu 16.12.2024 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do zastosowanej stawki VAT w ofercie w części nr 7 – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE w pozycjach nr 51 „Kminek 20g” oraz nr 81 „Natka pietruszki suszona 6 g” formularzu wyceny . Wykonawca złożył stosowne wyjaśnienia, w których potwierdził zastosowanie błędnej stawki VAT w przypadku pozycji 51, która powinna wynosić 8%, a nie jak przyjęto w ofercie 5%. Przyjęcie do wyliczenia ceny nieprawidłowej stawki podatku VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny zawartej w ofercie.
Wobec powyższego, oferta nr 6 w części nr 7 – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE została odrzucona z postępowania, na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 10 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.