Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502426/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2024/BZP 00009845/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2023/BZP 00564831/01 - Wynik z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, segregowanych i niesegregowanych dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH W KORCZOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Eksploatacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180635492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: N/N
1.5.2.) Miejscowość: Korczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-552
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: korczowa@zopgkor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zopgkor.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zopgkor1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie przejściami granicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, segregowanych i niesegregowanych dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-129a6dba-8847-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAE-242/13/I/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, segregowanych i niesegregowanych z terenu drogowego i kolejowego przejścia granicznego w Medyce w ilości:a) Drogowe przejście graniczne w Medyce:
• niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 - 125 szt. – kontener KP 7, pojemność 7 M3 ,
• opakowania z papieru i tektury kod 15 01 01 – 10 szt. kontener KP 7, pojemność 7 M3 ,
• opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 02 – 14 szt. - kontener KP 7, pojemność 7 M3 ,
• opakowania ze szkła kod 15 01 07 – 2 szt. kontener KP 7, pojemność 7 M3 ,
b) Kolejowe przejście graniczne w Medyce:
• niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 - 10 szt. – kontener KP 7, pojemność 7 M3 ,
Wykonawca winien zabezpieczyć jeden kontener typu KP-7 na Kolejowym Przejściu Granicznym w Medyce
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 343768,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, segregowanych i niesegregowanych z terenu nieruchomości położonej w miejscowości Przemyśl ul. Stefana Czarnieckiego 10 (Pawilon Odpraw Międzynarodowych w Przemyślu w ilości:• niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 – 48 szt. – pojemnik 110 l.,
• opakowania z papieru i tektury kod 15 01 01 – 12 szt. - pojemnik 110 l.,
• opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 02 – 12 szt. - pojemnik 110 l.,
• opakowania ze szkła kod 15 01 07 – 12 szt. – pojemnik 110 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 1665,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, segregowanych i niesegregowanych z terenu tymczasowego drogowego przejścia granicznego w Malhowicach (bypass) w ilości:• niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 – 3 szt. – kontener KP 7, pojemność 7 M3 ;
• opakowania z papieru i tektury kod 15 01 01 – 1 szt. - pojemnik 1100 l.,
• opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 02 – 1 szt. - pojemnik 1100 l.,
• opakowania ze szkła kod 15 01 07 – 1 szt. pojemnik typu 1100 l..
Wykonawca winien zabezpieczyć jeden kontener typu KP-7 na tymczasowym przejściu granicznym w Malhowicach (bypass),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 9860,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, segregowanych i niesegregowanych z terenu drogowego przejścia granicznego w Krościenku w ilości:• niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 - 46 szt. – kontener KP 7, pojemność 7 M3 ,
• opakowania z papieru i tektury kod 15 01 01 – 32 szt. – pojemnik typu 1100 l.,
• opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 02 – 40 szt. - pojemnik typu 1100 l.,
• opakowania ze szkła kod 15 01 07 – 3 szt. pojemnik typu 1100 l..
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 93634,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, segregowanych i niesegregowanych z terenu drogowego przejścia granicznego w Budomierzu w ilości:• niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 - 46 szt. – kontener KP 7, pojemność 7 M3 ,
• opakowania z papieru i tektury kod 15 01 01 – 9 szt. kontener KP 7, pojemność 7 M3 ,
• opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 02 – 13 szt. - kontener KP 7, pojemność 7 M3,
• opakowania ze szkła kod 15 01 07 – 2 szt. kontener KP 7, pojemność 7 M3
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 128495,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, segregowanych i niesegregowanych z terenu kolejowego przejścia granicznego w Werchracie w ilości:• niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 - 12 szt. – pojemnik 120 l.,
• opakowania z papieru i tektury kod 15 01 01 – 3 szt. – pojemnik 120 l.,
• opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 02 – 6 szt. - pojemnik 120 l.,
• opakowania ze szkła kod 15 01 07 - 3 szt. - pojemnik 120 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 948,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158733,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158733,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoline Usługi Komunalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952535634
7.3.3) Ulica: Niziny 290
7.3.4) Miejscowość: Niziny
7.3.5) Kod pocztowy: 37-716
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOLINE USŁUGI KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EKOLINE USŁUGI KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158733,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3282,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3282,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoline Usługi Komunalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952535634
7.3.3) Ulica: Niziny 290
7.3.4) Miejscowość: Niziny
7.3.5) Kod pocztowy: 37-716
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3282,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93099,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142884,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93099,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoline Usługi Komunalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952535634
7.3.3) Ulica: Niziny 290
7.3.4) Miejscowość: Niziny
7.3.5) Kod pocztowy: 37-716
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOLINE USŁUGI KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EKOLINE USŁUGI KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93099,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW OD ZAMAWIAJĄCEGO W ROKU 2025 Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.