eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaUsługa sprzątania budynku Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania budynku Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 819 47 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f222d2a-efe3-4e17-83ed-5b22a25bccad

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania budynku Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f222d2a-efe3-4e17-83ed-5b22a25bccad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.24 Usługa sprzątania na obiektach jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IV.271.212.2024.DRT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2380444,91 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynku Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli o powierzchni ok 970m2 w tym 3 sale, aula, kawiarenka, korytarze, 4 pomieszczenia biurowe, dwie windy, schody wejściowe, 6 toalet, powierzchnia okien do mycia bez zwyżki: 205 m2 , powierzchnia okien do mycia ze zwyżki: 170 m2. Częstotliwość sprzątania: 5 razy w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku w następujących godzinach w ciągu dnia 7:00-10:00 oraz 17:00-20:00. Osoba sprzątająca ma być w tych godzinach obecna na terenie obiektu. Usługa sprzątania polega na utrzymaniu w czystości pomieszczeń biurowych, sal edukacyjnych, sanitariatów, piwnic i ciągów komunikacyjnych oraz 1 raz w roku mycie okien.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia oraz Załączniki nr 7 – Wzór umowy do niniejszej SWZ.
3. Wykonawca ma obowiązek wyznaczenia przynajmniej jednej osoby która będzie pełniła rolę stałego Koordynatora, w trakcie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator ma obowiązek nadzorować wykonanie usługi oraz będzie zobowiązany do utrzymywania stałego kontaktu z Zamawiającym. Do zadań Koordynatora będzie należało organizowanie i sprawowanie nadzoru nad świadczeniem usług oraz zarządzanie personelem Wykonawcy. Do zadań Koordynatora należeć będzie wraz z wyznaczonym przez Zamawiającego pracownikiem przeprowadzenie kontroli jakości sprzątania wykonywanej usługi losowo wybranego pomieszczenia tzw. obchód w wymiarze i częstotliwości wskazanej
w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie - zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą na Formularzu Ofertowym.
4. Z czynności wykonania kontroli o której mowa w pkt. 3 sporządzona będzie „Notatka z jakości usług” której wzór stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy (Wzór umowy - Załącznik nr 7 do SWZ), wskazujący wnioski i zastrzeżenia ustalone w toku kontroli.
5. Wykonawca zobowiązuje się zadbać o to, by personel wykonujący przedmiot zamówienia/Umowę w jego imieniu:
1) nie korzystał z jakichkolwiek urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach,
w których świadczone będą usługi, w szczególności z telefonów, faksów, komputerów. Nie dotyczy to wykonywania połączeń telefonicznych z numerami alarmowymi w razie zaistnienia takiej konieczności,
2) nie otwierał żadnych szaf, szafek, szuflad itp., poprzestając jedynie na czyszczeniu zewnętrznej powierzchni mebli,
3) nie zapoznawał się z treścią jakichkolwiek dokumentów znajdujących się w miejscu świadczenia usług, nie utrwalał ich treści w jakiejkolwiek postaci czy formie, nie wynosił oraz nie dokonywał zmiany ich położenia, a także nie uszkadzał dokumentów ani ich nie niszczył,
4) bezwzględnie stosował się do zaleceń i wskazówek pracowników CAS
5) wykonywał powierzone im czynności w sposób, który zapewni właściwą ochronę mienia w miejscu świadczenia usług przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą - niezależnie od tego czyją jest własnością.
6. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do:
1) Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późń.zm) wykonujących następujące czynności: usługi sprzątania i utrzymania czystości polegających w szczególności na opróżnianiu koszy, zamiataniu podłóg, myciu podłóg, posadzek, przecieraniu mebli, okurzaniu itp.
Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem
z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.
2) Przekazania zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usługi imiennej listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności,
o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.
3) W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.
4) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody określone we wzorze umowy – stanowiącym załącznik do SWZ potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 6 ppkt 1-3.
5) W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę (podwykonawcę)
z obowiązków o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SWZ wzorem umowy.
7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Wszystkie osoby wskazane do wykonania zamówienia muszą w sposób komunikatywny władać językiem polskim.
9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych usługi
w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania usługi i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy, w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej usługi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panią Bogusławą Latawiec,
tel. +48 15 830 11 03, tel. 789 373 799
e-mail cas@stalowawola.pl; blatawiec@stalowawola.pl
10. Główny Kod CPV:
90910000-9 Usługi sprzątania
Dodatkowe Kody CPV:
90911200-8 Usługi sprzątania budynków
90919000-2 Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 Usługi sprzątania biur

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102582,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182268,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102582,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW „ZRYWPOL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000455172

7.3.3) Ulica: UL. TARGOWA 18

7.3.4) Miejscowość: STALOWA WOLA

7.3.5) Kod pocztowy: 37-464

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102582,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.