Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie od 4500 do 6500 godzin usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do wytrzeźwienia do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień do 31 grudnia 2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004400618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 59 A
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18444 36 23
1.5.8.) Numer faksu: 18 443 52 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mops.nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie od 4500 do 6500 godzin usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do wytrzeźwienia do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień do 31 grudnia 2022 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd3f6ed8-5d88-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002689/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 „Świadczenie od 4500 do 6500 godzin usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do wytrzeźwienia do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień do 31 grudnia 2022 r.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315925/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą prawną udzielenia niniejszego zamówienia jest art.213 ust1 w zw. z art.305 pkt.2) ustawy PZP.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8.12.2014r w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego;obligatoryjnym jest zlecenie usług/zatrudnianie m.in. lekarzy/felczerów jako podmiotów bezpośrednio odpowiedzialnych za życie i zdrowie tzw. „osób doprowadzonych” do izby wytrzeźwień przez 24h 7dni w tygodniu. W obecnej sytuacji epidemiologicznej jest praktycznie niemożliwym pozyskanie osoby, która spełniłaby wyganiania stawiane rozporządzeniem czego potwierdzeniem były wcześniejsze postępowania. 18.11.2021r MOPS wszczął postępowanie - w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art.275 pkt1 ustawy. Termin składania ofert upłyną 26.11.2021. Do wyznaczonego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty, dlatego Zamawiający unieważnił postępowanie (MOPS.VII.2710.ZP.07.2021) na podstawie art. 255 pkt 1
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 0c4b8cd2-277e-4ac3-8d0d-1d5f0052aa67
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.VII.2710.ZP.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 550000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego czynnym (z prawem wykonywania zawodu) lekarzem lub felczerem, usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do wytrzeźwienia do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz.
Osoba świadcząca usługę medyczną musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 790) albo art. 1 ustawy z dnia 20 lipca 1950 r. o zawodzie felczera (tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 742).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych przez lekarza/felczera przez maksymalnie 6500 godzin zegarowych w czasie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi lekarzami/felczerami świadczącymi usługi medyczne w dziale Izba Wytrzeźwień.
3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych, w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień, w okresie od podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022 r.:
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna praktyka Lekarska Mariusz Hycnar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381074713
7.3.3) Ulica: 3 Maja 20B/8
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Specjalistyczna Praktyka Lekarska Mariusz Hycnar
jakie przetargi wygrała firma
Specjalistyczna Praktyka Lekarska Mariusz Hycnar
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa bielizny szpitalnej
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, II Postępowanie
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- Zapewnienie dodatkowej ochrony zdrowia dla pracowników GIG PIB
- Usługi medyczne
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną lub kwalifikacją wstępną uzupełniającą przyspieszoną w zakresie bloku programowego kat. C, C+E, C1, C1+E"
- Wykonanie 300 badań MRI rezonansem magnetycznym 3T w zakresie neurodegeneracji osób starszych -Uczestników projektu pn. "Kujawsko-Pomorska Teleopieka -Etap I"
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.