Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010405/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00010405/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010405/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015316/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00033686/01 - Wynik z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014131 z dnia 2021-03-05 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dedykowanej asysty technicznej dla Systemu telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta wraz z rejestratorem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332251
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Niepodległości
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: +48225790349
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp121@uprp.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona własności przemysłowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014131
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00010405/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.10. Identyfikator pozycji planu postępowań Przed zmianą:
Po zmianie:
1.3.1 Serwis pogwarancyjny i usługi dedykowanej asysty technicznej dla Systemu telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że: 1. dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają one następujące kwalifikacje: 1.1. Kierownik Projektu – 1 osoba, która: posiada aktualny certyfikat Agile Practicioner lub Prince2 Practicioner lub równoważny; 1.2. Specjalista – co najmniej 2 osoby posiadające łącznie następujące certyfikaty: Certyfikat „Certified Implementation &Support Expert OpenScape 4000” lub równoważny, Certyfikat „Certified Implementation &Support Expert OpenScape Contact Center” lub równoważny, Certyfikat „Managing Microsoft Dynamics Implementations” lub równoważny, Certyfikat „Microsoft Dynamics CRM Customization and Configuration” lub równoważny, Certyfikat „Microsoft Dynamics CRM Installation and Deployment” lub równoważny, Certyfikat „Administering Microsoft SQL Server Databases” lub równoważny, Certyfikat poziomu III Niebieski Certyfikat Intelix w zakresie obsługi systemów iTar lub równoważny, Certyfikat „ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management” lub równoważny, Certyfikat Master Atos Unify OpenScape 4000 lub równoważny, Certyfikat Master Atos Unify OpenScape Contact Center lub równoważny.1.3. Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny co do zakresu wskazanego certyfikatu, co jest rozumiane jako: analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z wiedzy, której dotyczy certyfikat (np. zarządzenie bazami danych, kompetencje związane z zarządzaniem projektami, testowaniem, administracją bazami danych, programowanie, etc.), analogiczny stopień poziomu kompetencji (np. podstawowy, zaawansowany, ekspert), analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu (np.: konieczność wykazania się uczestnictwem w określonej liczbie projektów w danej roli, etc.), uzyskanie certyfikatu potwierdzone jest egzaminem. 1.4. Certyfikat równoważny nie może być wystawiony przez Wykonawcę lub podmiot zależny od Wykonawcy lub należący do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca (tj. wymagane jest uzyskanie certyfikatu od podmiotu niezależnego od Wykonawcy.2. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował lub realizuje, przy czym część zrealizowana obejmuje co najmniej 1 usługę wsparcia technicznego lub serwisu gwarancyjnego lub serwisu pogwarancyjnego lub serwisu technicznego dla systemu telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta oraz usługi rejestratora rozmów, realizowaną nieustanie przez okres minimum 12 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto.
Po zmianie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że: 1. dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają one następujące kwalifikacje: 1.1. Kierownik Projektu – 1 osoba, która: posiada aktualny certyfikat Agile Practicioner lub Prince2 Practicioner lub równoważny; 1.2. Specjalista – co najmniej 2 osoby posiadające łącznie następujące certyfikaty: Certyfikat „Certified Implementation &Support Expert OpenScape 4000” lub równoważny, Certyfikat „Certified Implementation &Support Expert OpenScape Contact Center” lub równoważny, Certyfikat „Managing Microsoft Dynamics Implementations” lub równoważny, Certyfikat „Microsoft Dynamics CRM Customization and Configuration” lub równoważny, Certyfikat „Microsoft Dynamics CRM Installation and Deployment” lub równoważny, Certyfikat „Administering Microsoft SQL Server Databases” lub równoważny, Certyfikat poziomu III Niebieski Certyfikat Intelix w zakresie obsługi systemów iTar lub równoważny, Certyfikat „ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management” lub równoważny,1.3. Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny co do zakresu wskazanego certyfikatu, co jest rozumiane jako: analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z wiedzy, której dotyczy certyfikat (np. zarządzenie bazami danych, kompetencje związane z zarządzaniem projektami, testowaniem, administracją bazami danych, programowanie, etc.), analogiczny stopień poziomu kompetencji (np. podstawowy, zaawansowany, ekspert), analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu (np.: konieczność wykazania się uczestnictwem w określonej liczbie projektów w danej roli, etc.), uzyskanie certyfikatu potwierdzone jest egzaminem. 1.4. Certyfikat równoważny nie może być wystawiony przez Wykonawcę lub podmiot zależny od Wykonawcy lub należący do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca (tj. wymagane jest uzyskanie certyfikatu od podmiotu niezależnego od Wykonawcy.2. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował lub realizuje, przy czym część zrealizowana obejmuje co najmniej 1 usługę wsparcia technicznego lub serwisu gwarancyjnego lub serwisu pogwarancyjnego lub serwisu technicznego dla systemu telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta oraz usługi rejestratora rozmów, realizowaną nieustanie przez okres minimum 12 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-09 11:00
Po zmianie:
2021-03-11 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-09 11:30
Po zmianie:
2021-03-11 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-04-07
Po zmianie:
2021-04-09
2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych oraz wody mineralnej - zamówienie w dwóch częściach
- USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I ZNISZCZENIA WYROBÓW TYTONIOWYCH
- Dostawa materiałów i implantów do operacji okulistycznych - powtórzenie
- Dostawa wykładziny dywanowej do pomieszczeń Kancelarii Sejmu
- zakup monitora hemodynamicznego oraz aparatu USG w podziale na dwa zadania
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.43.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.