Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502488/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00510264/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup środków ochrony indywidualnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup środków ochrony indywidualnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44627259-8869-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502488
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DŚOO/11/2-2024 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Umowa będzie realizowana od dnia 01.01.2024 do 31.12.2024
2. Zamawiający zobowiązany jest do dokonania w okresie obowiązywania umowy zamówień Towarów na kwotę nie mniejszą niż 60% maksymalnej wartości umowy.
3. Dostawy będą realizowane w zależności od potrzeb w oparciu o odrębne zlecenia składane przez Zamawiającego pisemnie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej.
4. Każdorazowa dostawa towarów będzie się odbywała najpóźniej w ciągu 1 dnia od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia.
5. Towary powinny być dostarczone do siedziby zamawiającego przy ulicy Lokalnej 11 w Tychach od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 6:00 a 15:00, chyba, że strony uzgodnią inne miejsce bądź termin danej dostawy. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego o dokładnej godzinie dostawy.
6. Koszty dostawy i rozładunku towarów obciążają Wykonawcę.
7. Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzenia lub utraty Towarów do momentu wydania ich Zamawiającemu.
8. Dostawa towarów będzie każdorazowo potwierdzona protokołem odbioru. W przypadku braku dokumentów wskazanych w powyższym zdaniu zamawiający ma prawo do odmowy odbioru Towarów.
9. Wykonawca udziela gwarancji na poszczególne towary na okres określony w SWZ, liczony od momentu każdorazowej dostawy.
10. Zamawiający ma prawo do zgłaszania reklamacji pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
11. Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszone wady lub usterki Towarów, bądź dostarczyć Towary wolne od wad w terminie 1 dnia od daty zgłoszenia reklamacji.
12. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie stanowiące iloczyn dostarczonych towarów i cen jednostkowych
13. Wynagrodzenie będzie wypłacane Wykonawcy miesięcznie, w oparciu o wystawioną przez Wykonawcę fakturę VAT i będzie obejmowało wszystkie prawidłowo zrealizowane przez Wykonawcę w danym miesiącu dostawy.
14. Do faktur VAT Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kopie protokołów odbioru wszystkich Towarów, których dotyczy faktura.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301634,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301634,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301634,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akma Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312361573
7.3.3) Ulica: Towarowa 21
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301634,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Wymiana okna na okno przeciwpożarowe w pomieszczeniu znajdującym się w siedzibie komórki administracyjnej MZBM, tj. Rejonu Obsługi Mieszkańców nr III położonego przy ul. Cyganerii 43 w Tychach
- Dostawa przełączników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania:"Remont parkietu głównego boiska na Hali Sportowej przy al. Piłsudskiego w Tychach"
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.