Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323677/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Józefowie - program MEN -" Laboratoria Przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. R. Traugutta
1.3.) Oddział zamawiającego: SP2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011326368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 26
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2jozefow.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2jozefow.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jozefow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Józefowie - program MEN -" Laboratoria Przyszłości"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88aa4580-619e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POŚ.271.72.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 123339 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - podstawowy zawiera wyposażenie obowiązkowe dla każdej szkoły.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24560000-7 - Poliamidy w formach podstawowych
30213100-6 - Komputery przenośne
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32352100-6 - Części sprzętu radiowego i radarowego
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 16432 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Gogle wirtualnej rzeczywistości – Pracownia chemiczna zawiera zestaw wykorzystujący technologię VR pozwalającą na przeprowadzenie doświadczeń chemicznych w rzeczywistości wirtualnej. W skład zestawu wchodzą: gogle VR, dwa kontrolery, wbudowany komputer z ekranem dotykowym i oprogramowanie pozwalające na prowadzenie wirtualnych doświadczeń.4.5.3.) Główny kod CPV: 33735000-1 - Gogle
4.5.5.) Wartość części: 17633 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Meble – zawiera wykaz mebli koniecznych do zorganizowania pracowni zajęć praktyczno – technicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 42615 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Narzędzia – zawiera wykaz najpotrzebniejszych narzędzi koniecznych do wyposażenia pracowni zajęć praktyczno – technicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22470000-5 - Instrukcje
42637000-0 - Obrabiarki do wiercenia, strugania lub frezowania metalu
42642100-9 - Obrabiarki do obróbki drewna
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42674000-1 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu
43132100-8 - Maszyny do wierceń
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
43811000-1 - Szlifierki do drewna
43812000-8 - Piły
4.5.5.) Wartość części: 29633 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Maszyny do szycia – zawiera wyposażenie pracowni zajęć praktyczno – technicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 42715000-1 - Maszyny do szycia
4.5.5.) Wartość części: 4043 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – Matematyka – zawiera wykaz pomocy dydaktycznych do nauczania matematyki.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 3342 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 – Biologia – zawiera pomoce dydaktyczne do nauczania biologii – modele 3D i rozszerzonej rzeczywistości4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 9641 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Kwota brutto przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia Cena oferty z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Część 1 20 350,00 41 524,80 zł
Część 2 22 900,00 26 445,00 zł
Część 3 55 704,00 116 050,50 zł
Część 4 39 284,00 94 968,30 zł
Część 5 5 250,00 18 450,00 zł
Część 6 4 340,00 6 396,00zł
Cena oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający stwierdza, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Kwota brutto przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia Cena oferty z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Część 1 20 350,00 41 524,80 zł
Część 2 22 900,00 26 445,00 zł
Część 3 55 704,00 116 050,50 zł
Część 4 39 284,00 94 968,30 zł
Część 5 5 250,00 18 450,00 zł
Część 6 4 340,00 6 396,00zł
Cena oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający stwierdza, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Kwota brutto przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia Cena oferty z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Część 1 20 350,00 41 524,80 zł
Część 2 22 900,00 26 445,00 zł
Część 3 55 704,00 116 050,50 zł
Część 4 39 284,00 94 968,30 zł
Część 5 5 250,00 18 450,00 zł
Część 6 4 340,00 6 396,00zł
Cena oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający stwierdza, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Kwota brutto przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia Cena oferty z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Część 1 20 350,00 41 524,80 zł
Część 2 22 900,00 26 445,00 zł
Część 3 55 704,00 116 050,50 zł
Część 4 39 284,00 94 968,30 zł
Część 5 5 250,00 18 450,00 zł
Część 6 4 340,00 6 396,00zł
Cena oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający stwierdza, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Kwota brutto przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia Cena oferty z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Część 1 20 350,00 41 524,80 zł
Część 2 22 900,00 26 445,00 zł
Część 3 55 704,00 116 050,50 zł
Część 4 39 284,00 94 968,30 zł
Część 5 5 250,00 18 450,00 zł
Część 6 4 340,00 6 396,00zł
Cena oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający stwierdza, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Kwota brutto przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia Cena oferty z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Część 1 20 350,00 41 524,80 zł
Część 2 22 900,00 26 445,00 zł
Część 3 55 704,00 116 050,50 zł
Część 4 39 284,00 94 968,30 zł
Część 5 5 250,00 18 450,00 zł
Część 6 4 340,00 6 396,00zł
Cena oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający stwierdza, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) ,ustawa Pzp”, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu dla części 7 została złożona jedna oferta, która została odrzucona w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 5 i 8 ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
- Modernizacja budynku szkoły i stołówki SP 2 przy ul. Sienkiewicza 2 w Józefowie
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa drukarek
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: Instrukcje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.