Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00505908/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00514126/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
- 2023/BZP 00522654/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA AUTOKARU SZKOLNEGO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436785105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e65592eb-892f-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA AUTOKARU SZKOLNEGO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e65592eb-892f-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038938/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „DOSTAWA AUTOKARU SZKOLNEGO”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505908
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 916003,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autokaru szkolnego wyprodukowanego w roku 2023 lub 2024, przystosowanego do przewozu osób i poruszania się po drogach publicznych.
2. Opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych autokaru szkolnego, stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości. Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania protokołu odbiorczego bez zastrzeżeń. Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji jakości zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje także obsługę serwisową autokaru szkolnego polegającą w szczególności na wykonywaniu okresowych czynności serwisowych, przeglądów, konserwacji itp. czynności w zakresie wymaganym przez producenta i niezbędnych do zachowania warunków gwarancji w wymaganym przez Zamawiającego okresie gwarancji jakości tj, w okresie 24- miesięcy obejmujący także wymianę elementów eksploatacyjnych oraz użyte materiały eksploatacyjne tj. filtry (oleju, paliwa, powietrza, klimatyzacji, kabinowe), oleje, smary, płyny eksploatacyjne, wymagane regulacje itp. Wykonawca zapewni także nieodpłatnie dojazd jednostki serwisowej do miejsca serwisowania.
5. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji dostawy ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1116840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1186950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1116840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUSIMPORT PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891624414
7.3.3) Ulica: Gierłatowo 10a
7.3.4) Miejscowość: Nekla
7.3.5) Kod pocztowy: 62-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1116840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
- Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu
- Zakup pojazdu typu autobus
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Raniżów
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.