eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko WyżneRozbudowa drogi gminnej nr 114902R ul. Mostowa wraz z rozbiórką i budową mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Krościenko Wyżne



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R ul. Mostowa wraz z rozbiórką i budową mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Krościenko Wyżne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kroscienkowyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.kroscienkowyzne.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R ul. Mostowa wraz z rozbiórką i budową mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Krościenko Wyżne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41b6ccd0-5354-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000212/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R ul. Mostowa wraz z rozbiórką i budową mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Krościenko Wyżne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296004/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r.

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R ul. Mostowa wraz z rozbiórką i budową mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Krościenko Wyżne” obejmujące rozbudowę istniejącej drogi gminnej ul. Mostowej na odcinku ok. 282 m i dostosowaniu jej parametrów do wymogów drogi klasy „L”. W ramach inwestycji przewidziano rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu przez rzekę Wisłok o długości 44 m, wraz z odtworzeniem (remontem) umocnień brzegów rzeki. W celu uporządkowania infrastruktury uzbrojenia trenu przewidziano przebudowę i zabezpieczenie sieci: gazowej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci telekomunikacyjnych. Dodatkowo zaprojektowano budowę kanału technologicznego oraz rozbudowę istniejącego oświetlenia drogi.
2. W celu realizacji inwestycji, o której mowa powyżej konieczne jest wykonanie w szczególności następujących robót budowlanych :
1) Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R:
a) poszerzenie istniejącej jezdni;
b) podniesienie niwelety drogi ponad poziom wód zalewowych;
c) przebudowa zjazdów;
d) przebudowa i budowa systemu odwodnienia drogi;
2) Budowa mostu nad rzeką Wisłok:
a) rozbiórka istniejącego mostu;
b) budowa nowego mostu po istniejącym śladzie;
c) remont umocnienia brzegów rzeki Wisłok;
3) Przebudowa i zabezpieczenie sieci infrastruktury technicznej terenu:
a) przebudowa podwieszonych do konstrukcji istniejącego mostu sieci:
b) wodociągowej, gazowej oraz teletechnicznej;
c) budowa kanału technologicznego.
4) Wycinka istniejących drzew i krzewów w projektowanym pasie drogowym.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach:
1) Etap I obejmujący wykonanie:
a) robót budowlanych w branży drogowej w tym:
 wymagań ogólnych,
 robót przygotowawczych,
 robót ziemnych;
b) robót budowlanych w branży mostowej w tym:
 robót przygotowawczych,
 fundamentów
 korpusu podpór i konstrukcji oporowych;
c) robót budowlanych w branży sanitarnej – odwodnienie drogi (roboty ziemne i demontaże);
d) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci gazowych (roboty ziemne i demontaże);
e) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci wodno-kanalizacyjnej (roboty ziemne i demontaże),
f) robót budowlanych w branży telekomunikacyjnej (demontaż sieci);
g) robót budowlanych w branży elektrycznej (demontaże).
2) Etap II obejmujący wykonanie:
a) robót budowlanych w branży drogowej w tym:
 podbudowy,
 nawierzchni,
 robót wykończeniowych,
 oznakowania dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
 elementów ulic,
 innych robót;
b) robót budowlanych w branży mostowej w tym:
 ustroje nośne;
 urządzeń dylatacyjnych,
 odwodnienia,
 hydroizolacji,
 wyposażenia pomostu,
 robót przyobiektowych,
 robót nawierzchniowych i zabezpieczających,
 próbnego obciążenia obiektu mostowego.
c) robót budowlanych w branży sanitarnej – odwodnienie drogi (montaż sieci i wyposażenia);
d) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci gazowych (montaż sieci i roboty towarzyszące);
e) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci wodno-kanalizacyjnej (montaż sieci i roboty towarzyszące),
f) robót budowlanych w branży telekomunikacyjnej (montaż sieci);
g) robót budowlanych w branży elektrycznej (budowa linii).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SWZ.

W terminie 3 dni roboczych od dnia udzielenia zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia, harmonogram rzeczowo – finansowy, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy. Harmonogram należy sporządzić w ujęciu miesięcznym.

Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji zamówienia do:
1) prowadzenia dziennika budowy,
2) wykonania we własnym zakresie i na własny koszt harmonogramu rzeczowo-finansowego robót oraz jego aktualizacji w trakcie realizacji robót,
3) montażu i demontażu we własnym zakresie i na własny koszt obiektów zaplecza tymczasowego budowy oraz poniesienia kosztów amortyzacji lub zużycia tych obiektów, doprowadzenia i wyposażenia we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza tymczasowego w niezbędne media wraz z kosztami ich zużycia, uzyskania wymaganych warunków technicznych, urządzenia i wykonania we własnym zakresie i na własny koszt placu budowy, tymczasowych sieci elektrycznych, energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, oświetlenia placu budowy, wywozu z placu budowy gruzu i utylizacji odpadów, itp.,
4) zapewnienia na koszt własny pełnej obsługi geodezyjnej w tym inwentaryzacji powykonawczej w 3 kompletach, komplet powinien zawierać: mapę powykonawczą wykonanych robót i dodatkowe egzemplarze map na roboty branży sanitarnej w skali 1:500,
5) zapewnienia na koszt własny nadzoru geotechnicznego przez uprawnionego geologa przy wykonywaniu fundamentów w celu potwierdzenia zgodności założeń wynikających w dokumentacji geotechnicznej z warunkami rzeczywistymi na budowie podczas prowadzenia robót ziemnych,
6) wykonania na koszt własny ewentualnych napraw sieci uszkodzonych podczas prowadzenia prac związanych realizacją przedmiotu zamówienia,
7) dokonania na koszt własny zmian w dokumentacji projektowej wprowadzonych na wniosek Wykonawcy i wynikających z przyczyn zależnych od Wykonawcy. W takim przypadku wszelkie kwestie formalne wymagane prawem budowlanym, jak też koszt robót budowlanych wynikających z tych zmian leżą w gestii Wykonawcy. Zmiana taka wymaga akceptacji Projektanta, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego,
8) zapewnienia na własny koszt stałych i bezpiecznych dojść i dojazdów dla istniejących budynków położonych w bliskim sąsiedztwie wykonywanych robót,
9) czyszczenia na własny koszt kół środków transportowych oraz dróg z zanieczyszczeń spowodowanych transportem ziemi i gruzu z terenu budowy,
10) poniesienia kosztów wszelkich badań jakości materiałów, robót, prób i rozruchów, odbiorów technicznych wymaganych przepisami, z wyłączeniem badań i prób wykonywanych na dodatkowe żądanie Zamawiającego,
11) wykonania i utrzymania w stanie nadającym się do użytku wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy wraz z pokryciem ich kosztów,
12) montażu i demontażu na koszt własny tymczasowych dróg dojazdowych niezbędnych do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia,
13) wykonania na koszt własny odbiorów technicznych wymaganych przepisami i wydanymi warunkami oraz poniesienia kosztów nadzoru wykonywanych robót przez poszczególnych właścicieli urządzeń, z uwzględnieniem dodatkowych kosztów wynikających ze spełnienia wymagań wynikających z wydanych warunków,
14) wykonania na koszt własny dokumentacji powykonawczej oraz projektu zmian w przypadku zmian wprowadzonych z inicjatywy Wykonawcy,
15) uzyskania na koszt własny wymaganych zezwoleń oraz opłat za zajęcie niezbędnego na cele budowy terenu,
16) opracowania instrukcji użytkowania i konserwacji obiektów oraz sprzętu i urządzeń dostarczonych i zamontowanych wraz z poniesieniem ich kosztów,
17) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt istniejących elementów narażonych na uszkodzenie lub zniszczenie podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
18) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należytego ładu, porządku, opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wraz z wykonaniem jego zaleceń, obejmujących m.in. oznakowanie robót i zabezpieczenie warunków bhp, p.poż., wykonanie niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywanych robót,
19) wszystkie inne, nie wymienione wyżej ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych ww. zamówieniem oraz podyktowane przepisami technicznymi i prawnymi.
Pozostałe wymagania:
1) Po zakończeniu robót Wykonawca uporządkuje we własnym zakresie i na własny koszt teren wykonywanych robót i doprowadzi do stanu poprzedniego wraz z naprawą ewentualnych szkód użytkownikowi oraz osobom trzecim w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego przedmiotu umowy i przekaże go Zamawiającemu w terminie ustalonym na dzień odbioru przedmiotu umowy. W przypadku nie uprzątnięcia tego terenu po zakończeniu robót, Zamawiający po bezskutecznym upływie dodatkowego odpowiedniego terminu wyznaczonego Wykonawcy na piśmie na uprzątnięcie terenu prac, obciąży Wykonawcę kosztami sprzątania.
2) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wykonywanych robót budowlanych od wszystkich ryzyk, które mogą wystąpić w czasie realizacji umowy oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem prac z tytułu szkód na mieniu lub osobach trzecich, jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac budowlanych na kwotę 5 000 000,00 zł każda. Wykonawca ma obowiązek okazać Zamawiającemu polisy ubezpieczeniowe, o których mowa w zdaniu pierwszym, w terminie do 10 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
3) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren wykonywanych robót pracownikom Zamawiającego oraz organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7231362,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11665141,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7231362,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722408513

7.3.3) Ulica: Przemysłaowa

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7231362,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.