eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceAWARYJNE NAPRAWY SYGN. ŚWIETLNYCH W POW. BĘDZIŃSKIM, ZAWIERCIAŃSKIM, BIERUŃSKO - LĘDZIŃSKIM, GLIWICKIM, KŁOBUCKIM, LUBLINIECKIM, MYSZKOWSKIM I TARNOGÓRSKIM - ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-03-08

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014364 z dnia 2021-03-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
AWARYJNE NAPRAWY SYGN. ŚWIETLNYCH W POW. BĘDZIŃSKIM, ZAWIERCIAŃSKIM, BIERUŃSKO – LĘDZIŃSKIM, GLIWICKIM, KŁOBUCKIM, LUBLINIECKIM, MYSZKOWSKIM I TARNOGÓRSKIM – ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lechicka 24

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 78 19 188

1.5.8.) Numer faksu: 32 78 19 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdw.katowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

AWARYJNE NAPRAWY SYGN. ŚWIETLNYCH W POW. BĘDZIŃSKIM, ZAWIERCIAŃSKIM, BIERUŃSKO – LĘDZIŃSKIM, GLIWICKIM, KŁOBUCKIM, LUBLINIECKIM, MYSZKOWSKIM I TARNOGÓRSKIM – ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fccee6dd-766e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000248/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych w powiatach będzińskim, zawierciańskim, bieruńsko-lędzińskim, gliwickim, kłobuckim, lublinieckim, myszkowskim i tarnogórskim w okresie do 31.05.2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009990/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 17.04.2020 r. wszczął postępowanie na: BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH PRZEZ OKRES 1 ROKU Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI:Część pierwsza zadania dotyczy:bieżącego utrzymania na drogach wojewódzkich sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych, wzbudzanych na przejściach dla pieszych oraz na skrzyżowaniach w powiatach będzińskim, zawierciańskim, bieruńsko - lędzińskim, gliwickim, kłobuckim, lublinieckim, myszkowskim i tarnogórskim.Część druga zadania dotyczy:bieżącego utrzymania na drogach wojewódzkich sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych, wzbudzanych na przejściach dla pieszych oraz na skrzyżowaniach w powiatach cieszyńskim, mikołowskim, pszczyńskim, raciborskim, rybnickim, wodzisławskim, bielskim i żywieckim, zamieszczając w BZP ogłoszenie o zamówieniu nr 532281-N-2020 (...) Ciąg dalszy w sekcji Informacje dodatkowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR/W/210112/4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 27890,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych w powiatach będzińskim, zawierciańskim, bieruńsko – lędzińskim, gliwickim, kłobuckim, lublinieckim, myszkowskim i tarnogórskim Szczegóły realizacji zamówienia zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do zaproszenia do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31561,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31561,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TLS WOJCIECH MATURA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-123-87-18

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 6

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31537,20

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

gdzie przewidział udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy PZP w sekcji II.7) ogłoszenia i w pkt. 30 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczając informację o następującej treści: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień z art. 67 ust.1 pkt. 6. przedmiot: bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz ich awaryjne naprawy, wielkość lub zakres: dwie sygnalizacje wzbudzane na przejściach dla pieszych oraz jedna sygnalizacja świetna na skrzyżowaniuwarunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:zgodnie z art. 67 ust. 1 p. 6 ustawy PZP. Z uwagi na zmianę ustawy PZP oraz ze względu na fakt, iż brzmienie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych odpowiada swoją treścią art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami Zamawiający zamierz udzielić zamówienia na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu wartości zamówienia podstawowego. Z uwagi na ponadprzeciętną ilość awarii i dewastacji elementów sygnalizacji świetlnych objętych bieżącym utrzymaniem w ramach umowy nr WIR/P/200326/2/1 wyczerpała się pula środków finansowych zarezerwowanych w umowie podstawowej na awaryjne naprawy. Dalsze finansowanie ewentualnych napraw awaryjnych elementów sygnalizacji świetlnych ze środków umowy podstawowej spowodowałoby brak środków finansowych na inne czynności przewidziane w umowie konieczne do zrealizowania do dnia 31.05.2021 r. W związku z powyższym przewiduje się zawarcie odrębnej umowy z Wykonawcą, na podstawie której realizowane będą ewentualne awaryjne naprawy.
2021-03-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.