Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235976/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00242570/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00248693/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów do czołgów LEOPARD oraz akcesoriów, materiałów i środków konserwacyjnych do pojazdów służbowych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 WOG.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/26wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów do czołgów LEOPARD oraz akcesoriów, materiałów i środków konserwacyjnych do pojazdów służbowych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 WOG.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8dbdffe-2fe2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019489/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Części zamienne do pojazdów służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235976/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/57/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 413393,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206696,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – akcesoria samochodowe, materiały i środki konserwacyjne,4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 76807,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – materiały do czołgu LEOPARD,4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 129889,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58819,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76212,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58819,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olmot Jerzy Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.3) Ulica: Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117639,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-01 do 2021-12-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ze względu na brak ofert
INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych opon do pojazdów służbowych na podstawie Planu rotacji ogumienia, złożonych zapotrzebowań oraz PST do pojazdów w rejonie odpowiedzialności 26 WOG w Zegrzu.
- Wykonanie bieżących napraw i obsługi urządzeń dźwigowych typu HIAB 855 EP - 5 HIPRO i MULTILIFT, JELCZ 325 DS.0101R, pojazdy JELCZ P862D oraz JELCZ 325 będących na zabezpieczeniu 26 WOG w Zegrzu.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKU NR 16 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Z PRZEZNACZENIEM NA MAGAZYN TECHNICZNY NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KAZUNIU NOWYM
- Usługa wykonanie tarcz strzeleckich dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26. Wojskowego Oddziału Gospodarczego
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych i opon.
- DOSTAWA ZAMIENNYCH CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH I FILTRÓW II
- ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Dostawa środków czystości
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.