Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00340708/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00362719/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00370468/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
- 2023/BZP 00110808/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont ulicy Władysława Jagiełły i Stefana Batorego w Kętrzynie w ramach projektu „Zakup taboru niskoemisyjnego wraz z poprawą infrastruktury transportowej miasta Kętrzyn.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umketrzyn@mistoketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont ulicy Władysława Jagiełły i Stefana Batorego w Kętrzynie w ramach projektu „Zakup taboru niskoemisyjnego wraz z poprawą infrastruktury transportowej miasta Kętrzyn.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8af28dc-3009-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020 na realizację projektu „Zakup taboru niskoemisyjnego wraz z poprawą infrastruktury transportowej miasta Kętrzyn”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340708/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SO.271.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5268764,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na jezdni ulicy Władysława Jagiełły i Stefana Batorego w Kętrzynie w oparciu o dokumentację budowlano-wykonawczą, stanowiącą Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty ziemne,
c) wymiana krawężników drogowych,
d) remont jezdni wraz z częściowym remontem podbudów,
e) remont chodników,
f) remont zjazdów,
g) remont zatok parkingowych,
h) odtworzenie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
i) budowa odcinków chodników w ulicy Stefana Batorego,
j) wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej i oznakowania pionowego wyszczególnionego w Projektach Stałej Organizacji Ruchu,
k) wymiana na nowe i regulacja obudowy zasów gazowych, włazów kanalizacji sanitarnej, włazów kanalizacji deszczowej, krat wpustów deszczowych, obudów zasów wodociągowych
l) odtworzenie trawników,
a także
-opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych, który musi zostać w pierwszej kolejności uzgodniony z Zamawiającym,
-opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 – Dokumentacja techniczna (budowlano-wykonawcza).
4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, każda z nich stanowi odrębne postępowanie przetargowe.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5554667,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7661473,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5554667,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010676681
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Na dzień składania ofert podwykonawcy nie zostali wybrani,
nazwy firm podwykonawców zostaną podane na etapie realizacji.
Część zamówienia:
wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554667,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-30INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ścieżek komunikacyjnych wraz z infrastrukturą podziemną na cmentarzu komunalnym w Małej Nowej Wsi
- Dostawa ze sfinansowaniem w formie leasingu operacyjnego dwóch piaskarek ciągnikowych
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.