Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014515/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
- 2021/BZP 00014515/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014615/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-08
- 2021/BZP 00018506/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00044298/01 - Wynik z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014515 z dnia 2021-03-08 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup środków kontrastowych wg 3 pakietów do badań rezonansu magnetycznego (MR) do Pracowni Diagnostyki Obrazowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT FIZJOLOGII I PATOLOGII SŁUCHU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011692096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MOCHNACKIEGO 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-042
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.koczkodaj@ifps.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.whs.ifps.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
INSTYTUT BADAWCZY
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup środków kontrastowych wg 3 pakietów do badań rezonansu magnetycznego (MR) do Pracowni Diagnostyki Obrazowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d69ac5d-7ffb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ifps.org.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/;
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServletMP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=ifps&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IFPS/01/PZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet nr 1 – kontrast Gadobutrol;
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej w Formularzu cenowym i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej w Formularzu cenowym i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet nr 2 – kontrast Gadoteric acid;
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej w Formularzu cenowym i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej w Formularzu cenowym i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet nr 3 – kontrast Iopromidium
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej w Formularzu cenowym i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej w Formularzu cenowym i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ i załączniki.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ i załączniki.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ i załączniki.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dopuszcza jednokrotne uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych w sytuacji gdy nie zostaną złożone lub zawierają błędy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z warunkami określonymi w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:— czasu trwania umowy tj. jego przedłużenia do czasu wyczerpania ilości w asortymencie objętym umową,— sposobu konfekcjonowania towaru,— liczby opakowań towaru,— zmiany numeru katalogowego,— zastąpienia towaru odpowiednikiem, w przypadku zakończenia lub wstrzymania produkcji,wycofania produktu leczniczego z obrotu lub wstrzymania dystrybucji.— możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości pakietu. Całkowita cena umowy może ulec zmianie podczas trwania niniejszej umowy jedynie w następujących udokumentowanych przypadkach:zmian cen urzędowych;zmian stawek celnych i/lub podatkowych na przedmiot umowy;innych związanych z decyzją własciwych organów;w przypadku zmiany średniego kursu EUR publikowanego w tabeli kursów walut NBP o co najmniej 5%, w stosunku do kursu z dnia podpisania umowy lub późniejszego aneksu zmieniającego cenę. W takim przypadku, zmiana ceny jest wprost proporcjonalna do zmiany średniego kursu EUR i dotyczy wyłącznie pozycji przedmiotu umowy sprowadzanych z zagranicy – Wykonawca winien przekazać wykaz tych pozycji przy podpisaniu Umowy.Zmiana cen, o których mowa w ust. 5.1 – 5.4 może zostać dokonana - wyłącznie w przypadku łącznego spełnienia trzech przesłanek:a) zajścia jednej z okoliczności określonych w ust. 5.1 – 5.4.;b) istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 k.c. c) zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/;
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17
2021-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- odczynniki laboratoryjne.
- Dostawa środków kontrastowych (V)
- Zakup i dostawa leków różnych
- Produkty lecznicze.
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych do aptek szpitalnych PZZOZ w Będzinie.
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.