Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na przygotowaniu, porcjowaniu oraz dowozie gorących posiłków w ramach programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 – postępowanie na okres 01.–02. 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003465774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 33
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@mopssosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mopssosnowiec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na przygotowaniu, porcjowaniu oraz dowozie gorących posiłków w ramach programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 – postępowanie na okres 01.–02. 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aba1f6a3-6dfb-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający dwukrotnie wszczynał postępowania na przygotowanie, porcjowanie oraz dowóz gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla świadczeniobiorców MOPS w Sosnowcu w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu na lata 2019-2023” na rok 2022. Postępowania te zostały unieważnione ze względu na brak ofert, a następnie ze względu na odrzucenie jedynej oferty która wpłynęła do postępowania z powodu niewłaściwej formy złożenia. W związku z powyższym oraz brakiem możliwości ogłoszenia i rozstrzygnięcia kolejnego postępowania w trybie podstawowym, Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia na dwa miesiące, tak aby wypełniając ustawowy obowiązek, zabezpieczyć gorący posiłek osobom, które same nie mogą go przygotować lub nie mają możliwości odbioru posiłku. W związku z powyższym Zamawiający stoi na stanowisku, że zostały spełnione przesłanki określone w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.2411.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest usługa realizowana w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 polegająca na przygotowaniu, porcjowaniu oraz dowozie gorących posiłków dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu. Szacuje się, że z posiłków o których mowa w § 1 korzystać będzie około 40 osób dziennie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521000-8 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50389,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50389,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50389,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bar Mleczny ALAMART Michał Łoziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443175776
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 3/35
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50389,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-28INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.